Gå til innhold

Om å være kortvokst

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er da ikke den nederste halvmeter'n som ligger alene da vet du! ;o)

Joo! :D

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Logitechmusa

5

• tonie

3

• solyr

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vet ikke.. Synes bare jenter med litt høyde er penest. Akkurat som ei på 180 kanskje ikke ville falt for en mann på 165?

Men plutselig så faller du totalt for en jente og tenker ikke over høyden engang.

Gjør ikke kjærlighet en blind da? ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er da ikke den nederste halvmeter'n som ligger alene da vet du! ;o)

Vi ligger jo ansikt til ansikt. Så stikker beina hans ut utenfor senga. =)

Skrevet

Har en veninne som er 174 cm høy. Hun tørr ikke gå med høye sko og hun skulle selv ønske at hun var noen cent. lavere... Jeg synes hun er flott jeg da:)

Skrevet

Men plutselig så faller du totalt for en jente og tenker ikke over høyden engang.

Gjør ikke kjærlighet en blind da? ;-)

Nja, man skal aldri si aldri. :-)

Gjest uten nick til dette
Skrevet

Jeg er bare 161 cm. For meg har det aldri vært problem og hadde mange tilbud av gutter da jeg var ung. Hadde flere veninner som misunnte meg det:)

Skrevet

Jeg er 165 cm og det er høyt nok til meg. Kjæresten min er bare litt høyere en 170, og den høyden passer fint til meg.

Gjest dsgsdfgsdgsdfg
Skrevet

er lavere enn deg, men føler meg ganske normal jeg. Tviler på at gutter legger særlig merke til høyden. Jeg har iallfall hatt mine beundrere, sex-partnere, kjærester osv. Mest populære jenta jeg vet om er 157 cm og brei over rævva.

Syns det er finest å være litt lav jeg.

Kortvokst var et litt malplasert ord på en dame på 162 forresten.

Men er sikkert ikke så lett å være mann på 155 da. Liker best høye menn jeg.

Selv ville jeg ikke likt å vært over ca 163, men det er meg.

Har fått to kommentarer på høyden i hele mitt liv av gutter, og de var humoristisk, ikke slem.

skriv på spraydate at du er lita, mørk og søt med store pupper, legg ut bilde og se hvor ettertrakta du blir. Eneste negative som kommer er vel at du er innbilsk som skriver at du har fine pupper.

=))

Ikke at du er dverg.

Alltids en og annen som bare liker høye damer, men so what? Jeg liker høye menn.:)

Skrevet

Det hadde jeg nok. :o)

skal vi være enige om at vi er akkurat passe høye.OG at vi tar igjen på andre områder i livet?

Gjest dsjakløfjlksjdfø
Skrevet

Jeg vet ikke.. Synes bare jenter med litt høyde er penest. Akkurat som ei på 180 kanskje ikke ville falt for en mann på 165?

Nei, men ei på 165 faller gjerne for en på 180. Det samme gjør ei på 160.

Går liksom andre veien. Men at du liker høye er jo helt i orden for deg. Men jeg som lav har egentlig bare hatt høye kjærester. Laveste var 178. Lavere enn det går jeg ikke...

178-188=HOT!

Men mye pene lave gutter og. Kan sikkert se en kjekk lav en her og der og. Tror det er en som max er 167 som instruktør på treningssenter og han er HOT og har draget.

Men er tiltrekkende med høyde på menn a.

;-)

Gjest theoline
Skrevet

Jeg så programmet og det var mye der som jeg egentlig aldri har tenkt over!

Jeg var minst i klassen i alle de år, men det gjorde meg ikke så mye, det var ikke noe problem, men jeg fortsatte å vokse etter at mine klassevenninner stoppet, så i dag er jeg like stor som de fleste av dem!

Jeg er nå 165 cm, og ser ingen grunn til å være større!

Men ang menn så bør de være minst 180 høy, sært, men sånn er jeg :)

Skrevet

Så lenge at folk rekker i gulvet når en går , må en jo si seg fornøyd med høyden . Er ikke så morsomt å skalle hodet i dørkarmen på tur ut heller .

Skrevet

Jeg tenkte det samme som deg da jeg så programmet, at disse mennene gjorde dette til et større problem enn det egentlig er.

Jeg synes små menn ofte kan være ganske så sexy.

Dessuten var faktisk ikke disse gutta unormalt små heller, da. Er man egentlig liten hvis man er f.eks. 165 cm? Man er kanskje litt mindre enn gjennomsnittshøyden for menn, men hva så? Disse gutta ga høyden sin skylda for alt som hadde gått dem galt i livet, og mente de hadde vært lykkeligere om de var høyere, men det er selvsagt bare tull.

Skrevet

jeg er knapt 1,60 og er litt småforelsket i nabogutten som er noen centimenter høyere enn meg

Har også forelsket meg i andre gutter som har vært like høye som meg.

Var ikke klar over at det kunne være et så stort problem før jeg leste innlegget her.

kan forstå at det begynner å bli et problem hvis en er 1,50.

Eller om en selv er veldig liten og dama er veldig høy

men har en selvtillitt så skulle da ikke høyden så i veien ?

Skrevet

Jeg er 1,75 m høy og skulle av og til ønske jeg var lavere. Var ikke kjekt å være høyest i klassen gjennom hele barndommen. Er stolt av høyden min nå, men straks jeg legger på meg litt føler jeg meg som en kjempe og det er ikke kult.

Hadde aldri følt meg vel med en mann som hadde vært under 1,70. Over 1,80 er bra!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er 157 og har aldri tenkt på meg selv som kortvokst. Hmmmm. Kanskje like greit jeg ikke så programmet. ;-)

Skrevet

Mine ben er heldigvis lange nok til at de når ned til bakken. Da kan man vel ikke klage?

Gjest 162 er høyt nok for meg!
Skrevet

Jeg er 157 og har aldri tenkt på meg selv som kortvokst. Hmmmm. Kanskje like greit jeg ikke så programmet. ;-)

Ja, jeg har heller aldri tenkt om gutter/menn under 170 som kortvokste...

Jeg startet egentlig denne strengen for å høre hvordan det er å være _mann_ under 170. Vi er jo så mange jenter/kvinner under 170, at det er jo snarere uvanlig om man er over 170 enn under?

Uansett - det er jo sjarmen, verdiene og personligheten som teller mest. Så jeg kan nok komme til å velge en mann på _tross_ av høyden om det blir slik. Men allerhelst, altså - tenner jeg på og liker jeg best menn på min egen høyde.

Gjest 162 er høyt nok for meg!
Skrevet

Mine ben er heldigvis lange nok til at de når ned til bakken. Da kan man vel ikke klage?

Sjefen min pleide å si til gutten sin at jeg var så kort at jeg måtte trekke med meg en bruskasse for å nå ned til golvet. Ikke rart barnet ble gående etter meg for å se hvordan jeg gjorde det!

Skrevet

Og jeg er 148 cm, og er også glad jeg ikke så programmet...

Hvorfor skal man på død og liv lage problemer som egentlig ikke er der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...