Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk denne på mail for litt siden:

==========================

Advarsel!!

Om det er en person som heter [email protected] som legger

deg

til msn, avvis da vedkommende - han sprer viruset "Crack

attack".Send denne meldingen til alle på lista di - hvis

en på lista di får det får du det også - send meldingen fort

>>>>>>> >som lynet, så unngår flest mulig dette viruset!!

Skrevet

Takk ;)

Nå er iallfall alle mine kontakter advart. Spørsmålet er bare om jeg greier å styre min nysgjerrighet, når vedkommende vil kontakte meg, og jeg har glemt advarslen.

Skrevet

Takk ;)

Nå er iallfall alle mine kontakter advart. Spørsmålet er bare om jeg greier å styre min nysgjerrighet, når vedkommende vil kontakte meg, og jeg har glemt advarslen.

Sikker på at denne mailen du fikk nå ikke var selve viruset da?

Skrevet

Hehe, ja........kanskje det. Norton har ikke reagert enda. Men jeg skulle gjerne visst om det var en spøk. Kan vi stole på kilden?

Skrevet

Hehe, ja........kanskje det. Norton har ikke reagert enda. Men jeg skulle gjerne visst om det var en spøk. Kan vi stole på kilden?

Tror ikke norton kommer til å reagere heller.

Norton er ikke noe å stole på.

Skrevet

Tror ikke norton kommer til å reagere heller.

Norton er ikke noe å stole på.

Min Norton såh, den er oppdatert som bare det!;)

Skrevet

Min Norton såh, den er oppdatert som bare det!;)

Hvilken Norton utgave har du?

Skrevet

2006

Puh. Jeg og:-)

Liker hverken fugleinfluensa eller datavirus....

Skrevet

Puh. Jeg og:-)

Liker hverken fugleinfluensa eller datavirus....

Nei, det er no dritt, for å si det mildt.

Jeg hadde problemer med å innstallere 2006 versjonen, og måtte inn med hele rukla.

Ingen virus funnet, men jeg hadde ikke avsinstallert hele versjon 2005. Derfor fikk jeg den ikke opp å gå.

Etter hva jeg har forstått, spekuleres det i å lage nye viruser hele tiden, derfor er vi vel aldri helt garantert samme hva vi forsøker å beskytte oss med.

Skrevet

Jeg hadde problemer med å innstallere 2006 versjonen, og måtte inn med hele rukla.

Ingen virus funnet, men jeg hadde ikke avsinstallert hele versjon 2005. Derfor fikk jeg den ikke opp å gå.

Etter hva jeg har forstått, spekuleres det i å lage nye viruser hele tiden, derfor er vi vel aldri helt garantert samme hva vi forsøker å beskytte oss med.

Hmm.. Avinstallerte ikke 2005 i det hele tatt jeg...

Men det virker tilsynelatende??

Skrevet

*Trekker lua godt nedover øra og satser på virusfri kveld*

:-)

Hvem lager virusene?

De folka som prakker på oss Norton????

Skrevet

Oi - kan denne mailen være virus, altså?! Da har iallefall jeg gjort det helt store...

Skrevet

*Trekker lua godt nedover øra og satser på virusfri kveld*

:-)

Hvem lager virusene?

De folka som prakker på oss Norton????

Nei, det er nok ikke de som står bak Norton. De forsøker å oppdatere oss på nye angrep, slik at vi er sikker.

Men, etter hva jeg har forstått er ikke det engang nok. Det finnes sikkert programmer som er sikrere enn Norton, som er å laste ned på nettet.

Sant og si, er jeg ikke så godt inne på dette. Det er sikkert andre i dette forumet som kan svare deg mer utfyllende.

Har du Norton 2005, skal den fungere en tid til.(Det sa Support 24. 25,- min. på tlf. til meg.) Du får helt sikkert en advarsel, når det er på tide med en oppdatering.))

Skrevet

Oi - kan denne mailen være virus, altså?! Da har iallefall jeg gjort det helt store...

Du har hørt om mailer som videresendes automatisk til alle i adresseboka? Denne var bare manuell istedet. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...