org Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg fikk denne på mail for litt siden: ========================== Advarsel!! Om det er en person som heter [email protected] som legger deg til msn, avvis da vedkommende - han sprer viruset "Crack attack".Send denne meldingen til alle på lista di - hvis en på lista di får det får du det også - send meldingen fort >>>>>>> >som lynet, så unngår flest mulig dette viruset!! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Takk Nå er iallfall alle mine kontakter advart. Spørsmålet er bare om jeg greier å styre min nysgjerrighet, når vedkommende vil kontakte meg, og jeg har glemt advarslen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Takk Nå er iallfall alle mine kontakter advart. Spørsmålet er bare om jeg greier å styre min nysgjerrighet, når vedkommende vil kontakte meg, og jeg har glemt advarslen. Sikker på at denne mailen du fikk nå ikke var selve viruset da? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Sikker på at denne mailen du fikk nå ikke var selve viruset da? Hehe, ja........kanskje det. Norton har ikke reagert enda. Men jeg skulle gjerne visst om det var en spøk. Kan vi stole på kilden? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hehe, ja........kanskje det. Norton har ikke reagert enda. Men jeg skulle gjerne visst om det var en spøk. Kan vi stole på kilden? Tror ikke norton kommer til å reagere heller. Norton er ikke noe å stole på. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Tror ikke norton kommer til å reagere heller. Norton er ikke noe å stole på. Min Norton såh, den er oppdatert som bare det! 0 Siter
citygirl Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Min Norton såh, den er oppdatert som bare det! Hvilken Norton utgave har du? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hvilken Norton utgave har du? 2006 0 Siter
citygirl Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 2006 Puh. Jeg og:-) Liker hverken fugleinfluensa eller datavirus.... 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Puh. Jeg og:-) Liker hverken fugleinfluensa eller datavirus.... Nei, det er no dritt, for å si det mildt. Jeg hadde problemer med å innstallere 2006 versjonen, og måtte inn med hele rukla. Ingen virus funnet, men jeg hadde ikke avsinstallert hele versjon 2005. Derfor fikk jeg den ikke opp å gå. Etter hva jeg har forstått, spekuleres det i å lage nye viruser hele tiden, derfor er vi vel aldri helt garantert samme hva vi forsøker å beskytte oss med. 0 Siter
citygirl Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nei, det er no dritt, for å si det mildt. Jeg hadde problemer med å innstallere 2006 versjonen, og måtte inn med hele rukla. Ingen virus funnet, men jeg hadde ikke avsinstallert hele versjon 2005. Derfor fikk jeg den ikke opp å gå. Etter hva jeg har forstått, spekuleres det i å lage nye viruser hele tiden, derfor er vi vel aldri helt garantert samme hva vi forsøker å beskytte oss med. Hmm.. Avinstallerte ikke 2005 i det hele tatt jeg... Men det virker tilsynelatende?? 0 Siter
citygirl Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nei, det er no dritt, for å si det mildt. Jeg hadde problemer med å innstallere 2006 versjonen, og måtte inn med hele rukla. Ingen virus funnet, men jeg hadde ikke avsinstallert hele versjon 2005. Derfor fikk jeg den ikke opp å gå. Etter hva jeg har forstått, spekuleres det i å lage nye viruser hele tiden, derfor er vi vel aldri helt garantert samme hva vi forsøker å beskytte oss med. *Trekker lua godt nedover øra og satser på virusfri kveld* :-) Hvem lager virusene? De folka som prakker på oss Norton???? 0 Siter
org Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Sikker på at denne mailen du fikk nå ikke var selve viruset da? Oi - kan denne mailen være virus, altså?! Da har iallefall jeg gjort det helt store... 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 *Trekker lua godt nedover øra og satser på virusfri kveld* :-) Hvem lager virusene? De folka som prakker på oss Norton???? Nei, det er nok ikke de som står bak Norton. De forsøker å oppdatere oss på nye angrep, slik at vi er sikker. Men, etter hva jeg har forstått er ikke det engang nok. Det finnes sikkert programmer som er sikrere enn Norton, som er å laste ned på nettet. Sant og si, er jeg ikke så godt inne på dette. Det er sikkert andre i dette forumet som kan svare deg mer utfyllende. Har du Norton 2005, skal den fungere en tid til.(Det sa Support 24. 25,- min. på tlf. til meg.) Du får helt sikkert en advarsel, når det er på tide med en oppdatering.)) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Oi - kan denne mailen være virus, altså?! Da har iallefall jeg gjort det helt store... Du har hørt om mailer som videresendes automatisk til alle i adresseboka? Denne var bare manuell istedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.