Gjest overjordisk pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hei, jeg har et problem: Samboeren min forveksler meg til stadighet med bullmastiffen vår. Jeg skjønner det på måten han snakker til bikkja, for eksempel kan han si: "Kjære, i dag er virkelig ånden din litt over gjennomsnittet." Bør jeg være sjalu på bullmastiffen,eller er det bare sånn som han sier fordi han ikke takler at jeg ser så utrolig bra ut? 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Prøver du å herme etter meg?.... 0 Siter
Gjest overjordisk pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Prøver du å herme etter meg?.... Ligner DU på en bullmastiff? Var vel ikke helt sånn jeg forestilte meg Det Nyes forsidepike. http://www.petplanet.co.uk/petplanet/fun/postcards/breedpostcards/Dogs/bullmastiff.jpg 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Sambo`n din må ha jævli dårlig smak, eller syn, for den saks skyld.. 0 Siter
Gjest overjordisk pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Sambo`n din må ha jævli dårlig smak, eller syn, for den saks skyld.. Neeeida.,... bullmastiffer er da både søte og snille,de ) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Neeeida.,... bullmastiffer er da både søte og snille,de ) Jodda, men fyyyyy har du reflektert over den lukten som blir når den promper? Ikke for å snakke om, når den åpner kjeften etter å ha fortært en halv tørrfisk.......... 0 Siter
Gjest overjordisk kvalm nå!!! Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jodda, men fyyyyy har du reflektert over den lukten som blir når den promper? Ikke for å snakke om, når den åpner kjeften etter å ha fortært en halv tørrfisk.......... OK - der var det for evig og alltid kroken på døra for firbeinte stinkbomber her i huset ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jodda, men fyyyyy har du reflektert over den lukten som blir når den promper? Ikke for å snakke om, når den åpner kjeften etter å ha fortært en halv tørrfisk.......... "Jodda, men fyyyyy har du reflektert over den lukten som blir når den promper?" Nå viser du bare hvor misunnelig du er :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Prøver du å herme etter meg?.... Det var faktisk et mer seriøst innlegg enn trolleinnlegget ditt :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 "Jodda, men fyyyyy har du reflektert over den lukten som blir når den promper?" Nå viser du bare hvor misunnelig du er :-) "............................................" Var ikke det litt sjarmerende da? ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Var ikke det litt sjarmerende da? ;o) Jovisst :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.