Gå til innhold

"Veldig pen" har fått nick!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Hei!! Jeg "veldig pen" har funnet meg et nick :-))

Føler at jeg har mye å bidra med her inne, og hever meg over de av dere som vil tråkke på meg fordi jeg er vakker...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Dorthe

5

• sheba

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ærlig talt
Skrevet

få se bilde da!:)

Hun har vel like stor rett til å være anonym her inne som alle oss andre??!!

Gi ut link til bilde av deg selv din dust!

Gjest Elizbeth
Skrevet

Så kom med et bilde på dol-galleriet da:)

Så får vi se dette her

må innrømme at jeg er misunnelig nå gitt

Skrevet

hehehe

Det nicket passet som bare det.

Du har nok masse å bidra med her ja. Du er sikkert både morsom og underholdende. ;-P

Gjest Barbie star
Skrevet

hehehe

Det nicket passet som bare det.

Du har nok masse å bidra med her ja. Du er sikkert både morsom og underholdende. ;-P

Takk :-)

Gjest Minntres
Skrevet

Kan ikke si at jeg ønsker deg velkommen. Unnskyld, men du virker ufattelig dum.

Skrevet

Nei se der ja nå fant du pinadø meg et nick.

Fint for oss andre at du kommer til å bruke et fast nick nå så vi husker deg bedre.:)

Skrevet

LOL, du vil ikke at vi skal glemme veldig pen nicket her da.

Forresten så har vi en annen Barbie her også men hun er sjelden innom. Men du får være velkommen :o)

Gjest margretaa
Skrevet

Hun har vel like stor rett til å være anonym her inne som alle oss andre??!!

Gi ut link til bilde av deg selv din dust!

Bare spurte jeg. :)

Surpomp! :)

Gjest Barbie star
Skrevet

Kan ikke si at jeg ønsker deg velkommen. Unnskyld, men du virker ufattelig dum.

Det er vel du som er den dummeste av oss to som kan komme med et sånnt utsagn...

Herregud, jeg hever meg over mennesker som deg...

Gjest Barbie star
Skrevet

LOL, du vil ikke at vi skal glemme veldig pen nicket her da.

Forresten så har vi en annen Barbie her også men hun er sjelden innom. Men du får være velkommen :o)

Tusen takk!! Godt at det finnes hyggelige og fornuftige mennesker også her inne :-)

Skrevet

Du overdriver betydningen av å være pen. En kvinne er ikke vakker før man har sett hennes kjønnsorgan. Hvis det er masse skinnslintrer der, så hjelper det ikke å ha et pent ansikt.

Jeg får si som en kompis: "Det er mange pene fitter som er lite brukt pga at det sitter et ansikt på toppen som ikke er særlig vakkert."

Motsatt, så er det masse engangsbenyttede fitter, hvor det er et vakkert ansikt på toppen.

Tilhører du sistnevnte kategori?

Gjest du er nå den du er
Skrevet

Werwe som har svart deg her svarer alltid dritt, så ikke svar tilbake.

Skrevet

Du overdriver betydningen av å være pen. En kvinne er ikke vakker før man har sett hennes kjønnsorgan. Hvis det er masse skinnslintrer der, så hjelper det ikke å ha et pent ansikt.

Jeg får si som en kompis: "Det er mange pene fitter som er lite brukt pga at det sitter et ansikt på toppen som ikke er særlig vakkert."

Motsatt, så er det masse engangsbenyttede fitter, hvor det er et vakkert ansikt på toppen.

Tilhører du sistnevnte kategori?

Wow, den var ny for meg altså!

Nå har jeg hørt at jeg er veldig pen der jeg da, ... ja, ja alle disse teoriene.....

Skrevet

Dem som har lest de siste innleggende dine nedenfor her (under litt ulike overskrifter) har for lengst skjønt at du kun er ute etter å provosere.

Skrevet

Og tenk så flott - her inne har ingen sett deg, dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...