Gjest Barbie star Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hei!! Jeg "veldig pen" har funnet meg et nick :-)) Føler at jeg har mye å bidra med her inne, og hever meg over de av dere som vil tråkke på meg fordi jeg er vakker... 0 Siter
Gjest ærlig talt Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 få se bilde da! Hun har vel like stor rett til å være anonym her inne som alle oss andre??!! Gi ut link til bilde av deg selv din dust! 0 Siter
Gjest Elizbeth Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Så kom med et bilde på dol-galleriet da:) Så får vi se dette her må innrømme at jeg er misunnelig nå gitt 0 Siter
amber sun Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 hehehe Det nicket passet som bare det. Du har nok masse å bidra med her ja. Du er sikkert både morsom og underholdende. ;-P 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 hehehe Det nicket passet som bare det. Du har nok masse å bidra med her ja. Du er sikkert både morsom og underholdende. ;-P Takk :-) 0 Siter
Gjest Minntres Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Kan ikke si at jeg ønsker deg velkommen. Unnskyld, men du virker ufattelig dum. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nei se der ja nå fant du pinadø meg et nick. Fint for oss andre at du kommer til å bruke et fast nick nå så vi husker deg bedre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 LOL, du vil ikke at vi skal glemme veldig pen nicket her da. Forresten så har vi en annen Barbie her også men hun er sjelden innom. Men du får være velkommen ) 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hun har vel like stor rett til å være anonym her inne som alle oss andre??!! Gi ut link til bilde av deg selv din dust! Bare spurte jeg. Surpomp! 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Kan ikke si at jeg ønsker deg velkommen. Unnskyld, men du virker ufattelig dum. Det er vel du som er den dummeste av oss to som kan komme med et sånnt utsagn... Herregud, jeg hever meg over mennesker som deg... 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 LOL, du vil ikke at vi skal glemme veldig pen nicket her da. Forresten så har vi en annen Barbie her også men hun er sjelden innom. Men du får være velkommen ) Tusen takk!! Godt at det finnes hyggelige og fornuftige mennesker også her inne :-) 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Du overdriver betydningen av å være pen. En kvinne er ikke vakker før man har sett hennes kjønnsorgan. Hvis det er masse skinnslintrer der, så hjelper det ikke å ha et pent ansikt. Jeg får si som en kompis: "Det er mange pene fitter som er lite brukt pga at det sitter et ansikt på toppen som ikke er særlig vakkert." Motsatt, så er det masse engangsbenyttede fitter, hvor det er et vakkert ansikt på toppen. Tilhører du sistnevnte kategori? 0 Siter
Gjest du er nå den du er Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Werwe som har svart deg her svarer alltid dritt, så ikke svar tilbake. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Du overdriver betydningen av å være pen. En kvinne er ikke vakker før man har sett hennes kjønnsorgan. Hvis det er masse skinnslintrer der, så hjelper det ikke å ha et pent ansikt. Jeg får si som en kompis: "Det er mange pene fitter som er lite brukt pga at det sitter et ansikt på toppen som ikke er særlig vakkert." Motsatt, så er det masse engangsbenyttede fitter, hvor det er et vakkert ansikt på toppen. Tilhører du sistnevnte kategori? Wow, den var ny for meg altså! Nå har jeg hørt at jeg er veldig pen der jeg da, ... ja, ja alle disse teoriene..... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Dem som har lest de siste innleggende dine nedenfor her (under litt ulike overskrifter) har for lengst skjønt at du kun er ute etter å provosere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Og tenk så flott - her inne har ingen sett deg, dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.