Gå til innhold

"Veldig pen" har fått nick!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem som har lest de siste innleggende dine nedenfor her (under litt ulike overskrifter) har for lengst skjønt at du kun er ute etter å provosere.

Vet du hva,jeg tror?

Jeg tror ikke trådstarteren her, er spesielt ute etter å provosere.

Jeg tror tvert i mot det kan virke veldig provoserende for trådstarteren, (hvem det nå enn er, og velger å være). å få mengder av usaklige, slibrig og ekkel post, dumpende ned i inboksen.

Møter man noen med respekt, får man respekt, tilbake. Vanskeligere er det ikke!;)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Dorthe

5

• sheba

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så du er også veldig vakker? Jeg har ikke hatt noen problemer med det her inne, så det går sikkert bra! Huset fullt av barbie har vi også, men de er ikke pene da stakkars...

Da skal jeg følge med å se hva du har å bidra med!

Skrevet

Og tenk så flott - her inne har ingen sett deg, dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-)

Hehe :)

Skrevet

Sitter å ser bigbrother å tror du ikke f**n meg det kom inn en barbie der da.

Hun minnet meg på deg skal jeg si deg.

Hun heller tålte ikke at andre var penere enn henne og hun hadde tatovert barbie!

Hadde det ikke vært for at hun ikke har anledning til å dole så hadde jeg pinadø trodd at du var henne.

Gjest Barbie star
Skrevet

Werwe som har svart deg her svarer alltid dritt, så ikke svar tilbake.

Takk for tipset :-)

Gjest Barbie star
Skrevet

Hun heller tålte ikke at andre var penere enn henne og hun hadde tatovert barbie!

Hadde det ikke vært for at hun ikke har anledning til å dole så hadde jeg pinadø trodd at du var henne.

He he, sier du det...

Gjest Barbie star
Skrevet

Og tenk så flott - her inne har ingen sett deg, dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-)

:-)

Skrevet

De skal ikke tråkke på deg, bare rive av deg håret og klore av deg trynet. Og så skal de rulle deg i tjøre og fjær og jage deg fra byen. I gamle dager brente man kvinner levende, som trodde de var noe.

Gjest Barbie star
Skrevet

De skal ikke tråkke på deg, bare rive av deg håret og klore av deg trynet. Og så skal de rulle deg i tjøre og fjær og jage deg fra byen. I gamle dager brente man kvinner levende, som trodde de var noe.

Uff.... :-(

Skrevet

Vet du hva,jeg tror?

Jeg tror ikke trådstarteren her, er spesielt ute etter å provosere.

Jeg tror tvert i mot det kan virke veldig provoserende for trådstarteren, (hvem det nå enn er, og velger å være). å få mengder av usaklige, slibrig og ekkel post, dumpende ned i inboksen.

Møter man noen med respekt, får man respekt, tilbake. Vanskeligere er det ikke!;)

Da tror jeg ikke du har lest de andre innleggende vedkommende har skrevet lenger ned her...

Skrevet

Da tror jeg ikke du har lest de andre innleggende vedkommende har skrevet lenger ned her...

Joda, jeg har lest. Og poenget mitt er at med de svarene som enkelte gir, oppstår det en "sirkelreaksjon".

Når de som svarer blir provosert av trådstarter, blir trådstarter provosert av svarene osv. Og slik kan det fortsette inntil det uendelige.

Slitsomt.........

Gjest misunnelig123
Skrevet

Du er bare misunnelig!

Skrevet

Det var jo ikke bare en men fem....

Jeg dauer :o)

Skrevet

Det var jo ikke bare en men fem....

Jeg dauer :o)

Ja fyttirakker'n at det går an.

Hvem i huleste har valgt ut disse barbiedukkene da?

Skrevet

Eivind Landsverk. Fordi, som han selv sier, babes selger. Tja, hvor kom jeg over dette mølet hen tro, var det Dagbladet i dag? Hvorfor i all verden jeg gadd å lese er en helt annen sak...

Skrevet

Eivind Landsverk. Fordi, som han selv sier, babes selger. Tja, hvor kom jeg over dette mølet hen tro, var det Dagbladet i dag? Hvorfor i all verden jeg gadd å lese er en helt annen sak...

Jaja det skal bli noe å se på dette.

Det har allerede vært sex i huset,ikke rart med alle disse babes som skal vise seg frem.

Får vel se etterhvert om jeg gidder følge med på disse barbiedukkene for ikke å snakke om gutta for de var jo ikke det grann bedre de heller!

Skrevet

Jeg har aldri sett maken til jenter jeg og dattera mi er på samme alder. Ingen av venninnene hennes ser slik ut.

Og hun fra Bærum da: Jeg vet ikke hvor pengene forsvinner jeg *himle* og hun ene svenske som ville ha større silikonpupper og allerede hadde ballonger.

Men det mest utrolige er at jeg gidder å se på :o( og innrømmer det atpåtil

Skrevet

Jaja det skal bli noe å se på dette.

Det har allerede vært sex i huset,ikke rart med alle disse babes som skal vise seg frem.

Får vel se etterhvert om jeg gidder følge med på disse barbiedukkene for ikke å snakke om gutta for de var jo ikke det grann bedre de heller!

De første årene var BB interessant, det var mer virkelig reality. Nå er det mest konstruert. Jeg vet ikke mer om årets BB enn det jeg leste i Dagbladet i dag, og akter ikke bruke et sekund av min tid på mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...