Gå til innhold

"Veldig pen" har fått nick!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sett maken til jenter jeg og dattera mi er på samme alder. Ingen av venninnene hennes ser slik ut.

Og hun fra Bærum da: Jeg vet ikke hvor pengene forsvinner jeg *himle* og hun ene svenske som ville ha større silikonpupper og allerede hadde ballonger.

Men det mest utrolige er at jeg gidder å se på :o( og innrømmer det atpåtil

Jeg er bare så glad for at jeg ikke er ung i dag. Det må være ille å tro at det viktigste her i livet er å ha store pupper.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Dorthe

5

• sheba

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er bare så glad for at jeg ikke er ung i dag. Det må være ille å tro at det viktigste her i livet er å ha store pupper.

Tja, jeg skulle gjerne vært 25 år yngre. Det er ikke kult å bli stygg og rynkete ;o)

Skrevet

Eivind Landsverk. Fordi, som han selv sier, babes selger. Tja, hvor kom jeg over dette mølet hen tro, var det Dagbladet i dag? Hvorfor i all verden jeg gadd å lese er en helt annen sak...

Nåja, han har ikke valgt dem ut personlig da. Slikt har man castingbyråer til.

Skrevet

Ingen tråkker på deg fordi du er vakker. Det er to mulige grunner til at du blir "tråkket" på her inne. 1: Du er en trolle. 2: Du er en komplett idiot, helt blottet for sosial intelligens, antenner og grep om virkeligheten.

Gjett hva som er gjeldende i ditt tilfelle? :-)

"........................................."

Skrevet

Tja, jeg skulle gjerne vært 25 år yngre. Det er ikke kult å bli stygg og rynkete ;o)

Rynker er ikke ensbetydende med "stygg", Dorthe :-)

"............................................."

Skrevet

Og tenk så flott - her inne har ingen sett deg, dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-)

"dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-)"

Uhm...for denne personen er ikke det bedre...:-)

"..........................................."

Skrevet

Egentlig så er det bare én ting du kan gjøre, hvis noen skal kunne ta deg seriøst f.o.m nå. Og det er å legge ut et bilde på DOL-galleriet.

"............................................"

Skrevet

Den må du dokumentere litt nærmere.

Her er mine innlegg på ÅF.

http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=werwe&count=100&type=author&forumlist=6

Er det noe "dritt" der??

At jeg er sarkastisk i blant overfor folk som BER om det, er ikke det samme som "dritt".

Dine fjollete innlegg om fitter og "skinnslintrer" sier jo det som trengs, da.

Skrevet

Det er vel du som er den dummeste av oss to som kan komme med et sånnt utsagn...

Herregud, jeg hever meg over mennesker som deg...

*LOL* Du er f**n meg ikke sann! :-)

Troll on, lille trolle :-)

Skrevet

Egentlig så er det bare én ting du kan gjøre, hvis noen skal kunne ta deg seriøst f.o.m nå. Og det er å legge ut et bilde på DOL-galleriet.

Hehe - ja da tror jeg mange hadde slengt seg med der!

Skrevet

Ingen tråkker på deg fordi du er vakker. Det er to mulige grunner til at du blir "tråkket" på her inne. 1: Du er en trolle. 2: Du er en komplett idiot, helt blottet for sosial intelligens, antenner og grep om virkeligheten.

Gjett hva som er gjeldende i ditt tilfelle? :-)

Det ene trenger vel strengt tatt ikke utelukke det andre, heller.

Skrevet

Hun har vel like stor rett til å være anonym her inne som alle oss andre??!!

Gi ut link til bilde av deg selv din dust!

Maken til ubegavet svar. Når noen bruker "jeg er veldig pen" som en trådstarter, så er det helt på sin plass å be vedkommende dokumentere det. Ingen har plikt til å vise seg frem, men det betyr ikke at man ikke kan oppfordre folk til å putte noen annet enn kjeften på display.

"..........................................."

Skrevet

Det ene trenger vel strengt tatt ikke utelukke det andre, heller.

Selvfølgelig ikke - det lå liksom litt mellom linjene, da :-)

Skrevet

Hva kan du bidra med da?? antirynkerem, botox og plasticfantastic??

:-)

Vil gjerne vite hva jeg kan spørre deg til råds om, er desperat etter å bli *vakker*

*GLISE!*

Skrevet

Rynker er ikke ensbetydende med "stygg", Dorthe :-)

Når det begynner å bli riktig mange av dem så ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hva kan du bidra med da?? antirynkerem, botox og plasticfantastic??

:-)

Vil gjerne vite hva jeg kan spørre deg til råds om, er desperat etter å bli *vakker*

*GLISE!*

Øj, ikke kødd med Botox da!

Jeg har akkurat fått det spøyta inn. Men he he jeg fikk det i blæra da og ikke i panna *smiler*

Men nå er jeg iallefall rynkefri innvendig, da må jeg vel være veldig vakker innenfra jeg da eller? ;-)

Skrevet

Øj, ikke kødd med Botox da!

Jeg har akkurat fått det spøyta inn. Men he he jeg fikk det i blæra da og ikke i panna *smiler*

Men nå er jeg iallefall rynkefri innvendig, da må jeg vel være veldig vakker innenfra jeg da eller? ;-)

*sukk* innvendig utstråling er jo det viktigste sies det!

*misunnelig* ;-) hehehe

Gjest Shira12
Skrevet

*sukk* innvendig utstråling er jo det viktigste sies det!

*misunnelig* ;-) hehehe

He he. Passet jo bra i disse vakretider her på Dol, trenger noen hjelpt til og bli innvendig vakre, har jeg råd.

Minuset er at man må ta det i narkose, så man er ikke så såvakker utvendig rett etterpå, så dette er nok ikke for Barbiedokka.

Skrevet

He he. Passet jo bra i disse vakretider her på Dol, trenger noen hjelpt til og bli innvendig vakre, har jeg råd.

Minuset er at man må ta det i narkose, så man er ikke så såvakker utvendig rett etterpå, så dette er nok ikke for Barbiedokka.

Ja, ja, vi får vel bare gå her vi da som vanlig:-)

"veldig pen" bør vel ikke uroes av oss "mindre pene"!

*flire*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...