Gå til innhold

"Veldig pen" har fått nick!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øj, ikke kødd med Botox da!

Jeg har akkurat fått det spøyta inn. Men he he jeg fikk det i blæra da og ikke i panna *smiler*

Men nå er jeg iallefall rynkefri innvendig, da må jeg vel være veldig vakker innenfra jeg da eller? ;-)

Ja, alle vet da at skjønnheten kommer innenfra ;o)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Dorthe

5

• sheba

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Nettopp :o)

Skrevet

Dine fjollete innlegg om fitter og "skinnslintrer" sier jo det som trengs, da.

"............................................."

Denne "veldig pen" og nå "Barbie Star" har lagt seg på en morsom og humoristisk linje. Det gjorde jeg, og det burde kanskje du også gjøre.

Skrevet

Denne "veldig pen" og nå "Barbie Star" har lagt seg på en morsom og humoristisk linje. Det gjorde jeg, og det burde kanskje du også gjøre.

Jatt-jatt-jatt.

"...................................."

Skrevet

Jeg synes ikke du ser spesielt bra ut. Helt ordinær.

Beklager.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Øj, ikke kødd med Botox da!

Jeg har akkurat fått det spøyta inn. Men he he jeg fikk det i blæra da og ikke i panna *smiler*

Men nå er jeg iallefall rynkefri innvendig, da må jeg vel være veldig vakker innenfra jeg da eller? ;-)

"Jeg har akkurat fått det spøyta inn. Men he he jeg fikk det i blæra da og ikke i panna"

åååå, det har jeg drømt om lenge!

Hvor mye kostet det;)

Gjest Shira12
Skrevet

"Jeg har akkurat fått det spøyta inn. Men he he jeg fikk det i blæra da og ikke i panna"

åååå, det har jeg drømt om lenge!

Hvor mye kostet det;)

Vel for meg kostet det ikke noe, skal jeg gjøre det neste gang så kan jeg be om litt ekstra, så kan du få kjøpe det billig, alt for og hjelpe andre med indre skjønnhet ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du overdriver betydningen av å være pen. En kvinne er ikke vakker før man har sett hennes kjønnsorgan. Hvis det er masse skinnslintrer der, så hjelper det ikke å ha et pent ansikt.

Jeg får si som en kompis: "Det er mange pene fitter som er lite brukt pga at det sitter et ansikt på toppen som ikke er særlig vakkert."

Motsatt, så er det masse engangsbenyttede fitter, hvor det er et vakkert ansikt på toppen.

Tilhører du sistnevnte kategori?

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Hyggelig at det er NOEN som tar sarkasmen og humoren i det jeg skrev. Prozak gjorde det IKKE.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hyggelig at det er NOEN som tar sarkasmen og humoren i det jeg skrev. Prozak gjorde det IKKE.

Nei, jeg så det;)

Skrevet

Neinei, skjønnheten kommer nedenfra. Eller var det velvære, det?

Skrevet

Jeg synes ikke du ser spesielt bra ut. Helt ordinær.

Beklager.

har du sett bilde av henne?

Gjest Elextra (slem i dag)
Skrevet

Du skulle vel ikke også gå under navnet Mali, og var med i innledningsrundene i Idol? ;)

Skrevet

Neinei, skjønnheten kommer nedenfra. Eller var det velvære, det?

Argh.. Du tenker på den idiotiske reklamen for Dr.Greves intimsåpe.. "velvære kommer nedenfra".. Jeg føler ikke velvære når den reklamen ruller over skjermen. Bare irritasjon!

Skrevet

Argh.. Du tenker på den idiotiske reklamen for Dr.Greves intimsåpe.. "velvære kommer nedenfra".. Jeg føler ikke velvære når den reklamen ruller over skjermen. Bare irritasjon!

Hehe, jeg vet det. Gremmes over den jeg også. For ikke å snakke om den reklamen for sunsilk hårprodukter.

"Åh, Håkon ringer! Hun har SÅ fint hår.. skulle ønske jeg hadde krøller..." *spy* Det er garantert menn som har laget begge de reklamene.

Skrevet

Hehe, jeg vet det. Gremmes over den jeg også. For ikke å snakke om den reklamen for sunsilk hårprodukter.

"Åh, Håkon ringer! Hun har SÅ fint hår.. skulle ønske jeg hadde krøller..." *spy* Det er garantert menn som har laget begge de reklamene.

Ja, den er nok faktisk et hakk verre ja.. Kan ikke skjønne at sånt er egnet til å få folk til å kjøpe produkter.

Men jeg liker veldig godt den reklamen med han kjekkasen som spiller "vil du værra med meg hjem i natt.." Husker bare ikke hva det er den reklamerer for??

Skrevet

Ja, den er nok faktisk et hakk verre ja.. Kan ikke skjønne at sånt er egnet til å få folk til å kjøpe produkter.

Men jeg liker veldig godt den reklamen med han kjekkasen som spiller "vil du værra med meg hjem i natt.." Husker bare ikke hva det er den reklamerer for??

Rema. Det enkleste er ofte det beste. Den er nydelig, hadde blitt med ham jeg =p

Og så synes jeg reklamene til Telenor er utrolig sjarmerende. "Noen ganger sier vi noe opplagt, osv" =)

Skrevet

"dermed slipper du å bli dømt etter utseende - bare etter det du skriver! Myye bedre ;-)"

Uhm...for denne personen er ikke det bedre...:-)

"..........................................."

You don't say..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...