carmela Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har endel internettsider jeg skulle gjort tilgjengelig i frakoblet modus. Hvor finner jeg disse sidene på datamaskinen? Og, går det an å gjøre alle de linkene som er inne på den siden også tilgjengelige å gå inn på i frakoblet modus? 0 Siter
bb71 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det du har lastet ned kan pc'n huske, altså du kan se dem i frakoblet modus. Da må du huke av for dette når du legger til i favoritter. 0 Siter
carmela Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Det du har lastet ned kan pc'n huske, altså du kan se dem i frakoblet modus. Da må du huke av for dette når du legger til i favoritter. ja, men hvor ser jeg sidene i frakoblet modus:hvor går jeg? tar det stor plass på datamaskinen å gjøre dette? 0 Siter
bb71 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 ja, men hvor ser jeg sidene i frakoblet modus:hvor går jeg? tar det stor plass på datamaskinen å gjøre dette? Du klikker bare på linkene når du er i frakoblet modus! Umulig å si hvor mye plass det tar, sjekk egenskapene på sidene du laster ned og finn frem kalkulatoren! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.