drizzle Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 På tommelneglene mine er det alltid et hakk eller to, uten at jeg aner hvordan jeg får dem. De dukker opp helt inne ved neglerota og følger med etterhvert som neglene vokser ut mot tuppen. Derfor ser alltid tommelneglene mine ruglete ut, mens de andre er helt fine. Er det noen som har en teori om hvorfor hakkene kommer? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Du skulle ikke være plaget av eksem eller noe? Da følger det ofte ruglete negler med. 0 Siter
drizzle Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Du skulle ikke være plaget av eksem eller noe? Da følger det ofte ruglete negler med. Nei, har ikke eksem. Jeg har ingen god forklaring på at det kun er tommelneglene som får det heller. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hei! Jeg lurer på om du kan ha hatt noen akutte infeksjoner, fysiske eller følelsesmessige traumer el sorg. Tommel hører til lungen, så kanskje du har hatt noe her? Det sies at når man får sånne dype tverrgående riller, så er det pga kroppens energi behøves en annen plass.... 0 Siter
Søssa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hei! Jeg lurer på om du kan ha hatt noen akutte infeksjoner, fysiske eller følelsesmessige traumer el sorg. Tommel hører til lungen, så kanskje du har hatt noe her? Det sies at når man får sånne dype tverrgående riller, så er det pga kroppens energi behøves en annen plass.... Det du sier kan jeg tro på. Har hatt seks kurer med cellegift og fikk seks riller på neglene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det du sier kan jeg tro på. Har hatt seks kurer med cellegift og fikk seks riller på neglene. ja med cellegift så belaster man hele kroppen, og kanskje spesielt nyrene. Nyrene har med negler og bein og tenner å gjøre..... 0 Siter
Søssa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 ja med cellegift så belaster man hele kroppen, og kanskje spesielt nyrene. Nyrene har med negler og bein og tenner å gjøre..... Uff ja, tenner også, skal til tannlegen snart for sjekk. Tror det trengs. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Uff ja, tenner også, skal til tannlegen snart for sjekk. Tror det trengs. Ja det er kanskje lurt å pusse tennene litt oftere i din situasjon.Men det vet du nok Ønsker deg lykke til med alt..!! 0 Siter
drizzle Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Hei! Jeg lurer på om du kan ha hatt noen akutte infeksjoner, fysiske eller følelsesmessige traumer el sorg. Tommel hører til lungen, så kanskje du har hatt noe her? Det sies at når man får sånne dype tverrgående riller, så er det pga kroppens energi behøves en annen plass.... Har hatt et mildt tilfelle av kyssesyken nettopp, men noe annet enn det kan jeg ikke komme på, annet eksamensstress og andre "vanlige" ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.