Gå til innhold

FU: Hvor pen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..synes du selv du er på en skala fra 1-10? ;-)

Selvfølgelig noe inspirert av tidligere tråder av folk som synes de er veldig smukke..;-)

Gøy å vite!

Jeg tror forøvrig også at det er litt tabu å synes for godt om eget utsende, og at det ofte blir påstått at pene folk må være dumme, også når de slett ikke er det. Selvom jeg ikker i tvil om at de DER innleggene var skrevet på drit altså;-)

Selv kan jeg synes alt fra ca en toer en stusselig tirsdagsmorgen med forkjølanese og fett hår og sånn til hvertfall tolv foran speilen en fredagskveld om jeg synes jeg har dagen og er i godt humør og føler meg litt oppesen & uangripelig og sånn;-)

Dere da?

Synes du du er overjordisk, smellpen, penere enn snittet, vanlig pen, ordinær, småstygg eller rett og slett freaksly støgg? Få høre!

:-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

6

• amerikafareren

4

• tonie

4

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror mange har det som deg, Laguna. Noen ganger er vi 12-ere alle sammen, andre ganger når man ikke opp til skalaen en gang...

Skrevet

Jeg trooooor jeg er rimelig midt på treet.Dvs akkurat nå en tanke under der igjen, ettersom jeg har klabba på imponerende mange kilo da jeg slutta å røyke.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Her tror jeg du får problemer med ærlige svar;o)

Jeg har det som deg. Noen dager ser jeg ut som en dass. Andre dager føler jeg meg pen.

Men å sette poeng på seg selv, blir vanskelig.

Skrevet

Når jeg har våkna om morgenen og fortsatt ikke er helt uthvilt føler jeg meg som en nuller ;-)

Er jeg stæsja opp f.eks. for å gå på fest føler jeg meg som en åtter. En tier er vanskelig å oppnå. Jeg kan liksom ikke sammenligne meg med skikkelig vakre damer uansett hvor mye jeg fikser meg...

Sånn i det daglige føler jeg meg ganske så gjennomsnittlig :-)

Skrevet

Tror jeg aldri har følt meg som mer enn en 6'er. Og det blir ikke bedre med årene.

Skrevet

Vaskelig å si... har en del pene trekk men jeg veier desverre altfor mye...

Syns jeg er flink til å kle meg etter kroppsfiguren min da. Mannen min mener jeg er pen(tror jeg...hehe)

Skrevet

På en dårlig dag... tja.. la meg si, 9 ;-) he he..

Gjest mirakel*2?
Skrevet

føler meg ikke sånn særlig pen. Av og til midt på treet, av og til langt under. Samboeren min derimot...nesten alltid på topp. Det er flere som har sagt til meg hvor kjekk og fin han er. Ikke alltid like gøy:)

Skrevet

Kanskje noe midt i mellom, men det kommer an på øyet som ser, vet jeg.

Føler meg ikke spesielt vakker den der uka i mnd. nei. Men, noen dager før, kan bare Tina Turner, gå hjem å legge seg! ;))

Skrevet

Jeg var nok en 8'er en gang - hehe, - men er på vei mot en sterk 5'er i min alder...

Skrevet

Uff, synes det ble litt slitsomt med alt det snakket om utseendet; pen eller ikke pen, etc.,etc...

Skrevet

Ai. Da jeg var 28 var jeg på høyden når det gjelder smukkhet. Da følte jeg meg stort sett som en åtter, og innimellom som en nier. Siden da har det bare gått nedover. I dag er jeg en klar toer, ingen tvil! Ingen sminke, tøfler, håret i en dott på toppen av hodet, og pysjamasbukser. Lækker, hehe. :-D

Verdens snilleste mann påstår at jeg er en klar tier hver dag da. Takk og lov for slike løgnere;-)

Skrevet

Åh, det varierer. Noen ganger kan jeg se meg i et speil og tenke "Herregud, jeg ser vanvittig bra ut!". Noen ganger utbryter jeg det også, men da kun i påhør av gode venner. ;o)

Andre ganger ser jeg ut som noe katten har dratt inn.

Men jevnt over er jeg vel det man kan kalle realistisk fornøyd.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var nok en 8'er en gang - hehe, - men er på vei mot en sterk 5'er i min alder...

Jeg tenkte noe det samme som deg;)

Sammenligner jeg meg med 70-åringer er jeg en tier. Sammenligner jeg meg med 20-åringer, faller jeg gjennom.

Lenge siden jeg har akseptert at jeg ikke kan gjøre det;)

Skal denne skalaen blir sånn noenlumde riktig blir det mest rettferdig å sammenligne med noen på sin egen alder.

Jeg ser at jeg ikke er noen skjønnhet, men jeg synes ikke jeg er stygg heller. Føler meg vel med den jeg er ved tanke på at jeg snart er 40 og har født 3 barn.

Det rare er at når jeg ser på gamle bilder i dag, tenker jeg at: Jøss,jeg var jo pen.Og jeg skjønte det bare innimellom på spesielt gode dager.

I dag, kan jeg si at jeg i det minste har ett søtt smil, og det håper jeg alltid vil være der.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ai. Da jeg var 28 var jeg på høyden når det gjelder smukkhet. Da følte jeg meg stort sett som en åtter, og innimellom som en nier. Siden da har det bare gått nedover. I dag er jeg en klar toer, ingen tvil! Ingen sminke, tøfler, håret i en dott på toppen av hodet, og pysjamasbukser. Lækker, hehe. :-D

Verdens snilleste mann påstår at jeg er en klar tier hver dag da. Takk og lov for slike løgnere;-)

"Verdens snilleste mann påstår at jeg er en klar tier hver dag da. Takk og lov for slike løgnere;-)"

Slike løgner er fullt lovlig;)

Mannen min sier ikke noe før han vil ha meg i seng.

Skrevet

*Hehe* Tenkte ikke jeg skulle svare på denne, men når jeg så hvem som hadde startet tråden så henger jeg meg på alikevel. :o)

Etter tre-fire dager på hytta uten innlagt vann, ergo ingen hårvask, ingen ansiktspeeling og antydninger til sørgerender under neglene etter mye uteliv - en klar ener.

Men etter en dusj, vært heldig med føn og styling på sveisen, litt mascara på vippene og tøy jeg føler meg bortimot snerten i - kanskje bortimot en 9'er? :o)

laguna1365380434
Skrevet

Her tror jeg du får problemer med ærlige svar;o)

Jeg har det som deg. Noen dager ser jeg ut som en dass. Andre dager føler jeg meg pen.

Men å sette poeng på seg selv, blir vanskelig.

Klart det er litt vanskelig å skulle poeng beregne seg selv..;-) Det var bare så mye snakk om smukkhet her nå at jeg følte meg inspirert til å lage en tåpelig FU, sånn på tampen av temaet.

Det er jo kult at folk faktisk svarer da! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe - her inne er jeg alltid en 10-er!

;-) *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...