Gå til innhold

FU: Hvor pen..

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg er glad det finnes bilder av meg som bl.a. 19-åring, og 24-åring. Da var jeg ikke værst, ut i fra realistiske mål...

Nå, med melkesprengte pupper, mageflesk og grusomt hår og 12 kg for mye, er jeg rett og slett en tragedie :(

Har tatt noen turer innom solariumet, for svidd flesk er bedre enn bleikt flesk, farga håret og tatt en hårkur også, men hjalp det - næh.

Jeg tror jeg er en 4.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

6

• amerikafareren

4

• tonie

4

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Ai. Da jeg var 28 var jeg på høyden når det gjelder smukkhet. Da følte jeg meg stort sett som en åtter, og innimellom som en nier. Siden da har det bare gått nedover. I dag er jeg en klar toer, ingen tvil! Ingen sminke, tøfler, håret i en dott på toppen av hodet, og pysjamasbukser. Lækker, hehe. :-D

Verdens snilleste mann påstår at jeg er en klar tier hver dag da. Takk og lov for slike løgnere;-)

Sånne løgnere er bare toppers! :-)

Skrevet

"Verdens snilleste mann påstår at jeg er en klar tier hver dag da. Takk og lov for slike løgnere;-)"

Slike løgner er fullt lovlig;)

Mannen min sier ikke noe før han vil ha meg i seng.

Håh! Dæven. Hvis jeg skulle blitt med på noe sengekos etter et " hei søta", måtte han hatt noe helt utenom det vanlige å by på. Antar at han har noe magisk, din mann. *humrer*

Skrevet

Jeg er glad det finnes bilder av meg som bl.a. 19-åring, og 24-åring. Da var jeg ikke værst, ut i fra realistiske mål...

Nå, med melkesprengte pupper, mageflesk og grusomt hår og 12 kg for mye, er jeg rett og slett en tragedie :(

Har tatt noen turer innom solariumet, for svidd flesk er bedre enn bleikt flesk, farga håret og tatt en hårkur også, men hjalp det - næh.

Jeg tror jeg er en 4.

Tøys. Du er glatt både en 7'er og en 8'er.

laguna1365380434
Skrevet

Åh, det varierer. Noen ganger kan jeg se meg i et speil og tenke "Herregud, jeg ser vanvittig bra ut!". Noen ganger utbryter jeg det også, men da kun i påhør av gode venner. ;o)

Andre ganger ser jeg ut som noe katten har dratt inn.

Men jevnt over er jeg vel det man kan kalle realistisk fornøyd.

*lol* Jeg har også blitt fersket i vill selvdigging forann speilet et par ganger jeg har trodd meg alene, det har høvla meg fort ned til en annen høyde..hehe, det var FLAUT! :-)

Men, ja sånt varierer. Utrolig hvor raskt en kan gå fra å føle seg smellfin til freakish..Våkner en opp etter en fest der en har sovnet i alle klærene,fyllesjuk og fæl, da er metamorfosen TOTAL. Sånn for eksempel..;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Tøys. Du er glatt både en 7'er og en 8'er.

*nuss*

Men jeg er helt grusom, for i tillegg så er jeg trøtt som f***. Fikk sjokk i dag, da jeg så meg selv på tv. Man trenger ikke zoomfunksjon for å se meg, jeg dekker skjermen *hyyyyl*

laguna1365380434
Skrevet

*Hehe* Tenkte ikke jeg skulle svare på denne, men når jeg så hvem som hadde startet tråden så henger jeg meg på alikevel. :o)

Etter tre-fire dager på hytta uten innlagt vann, ergo ingen hårvask, ingen ansiktspeeling og antydninger til sørgerender under neglene etter mye uteliv - en klar ener.

Men etter en dusj, vært heldig med føn og styling på sveisen, litt mascara på vippene og tøy jeg føler meg bortimot snerten i - kanskje bortimot en 9'er? :o)

Det var jo hyggelig av deg det da! :-) Takk, takk, det er alltid kult om folk gidder å svare når jeg vil lage flåsete FU! :-)

Sånn er det vel forresten litt for oss alle..Killah babe en dag og noe katta kunne dratt inn en annen..;-) Jeg tror det ligger MYE i hvordan en føler seg den dagen. Oser man selvtillit og gleder seg tilut på noe gøy for eksempel, er det lett å være fin!

Skrevet

Jeg kan klatre et godt stykke opp på skalaen med hjelp av litt sminke og vin - men det trengs mer sminke og fler glass vin nå enn før, og steget fra 9'ern og til å bikke fullstendig over (ned som en skinnfell) blir stadig mindre!

Skrevet

Akkurat nå tror jeg at jeg ligger på en toer, pysj, kjafset hår og upussa tenner.

Ellers så kan jeg nok dusje og stæsje meg opp til en sekser. Men nå begynner jeg å bli gammel altså, kjipe rynker men ingen valker da.

Gjest theoline
Skrevet

Til vanlig er jeg vel midt på treet tror jeg...

Men når jeg står opp er det jammen ikke mye å skryte av, der ser jeg at tidens tann har satt sine spor.

Men før jeg går ut på mårran føler jeg meg ganske fresh, men visst jeg i løpet av dagen er innom en butikk, et prøverom, eller går meg på et speil i fullt dagslys, lyser sannheten mot meg, håret ser pistrete ut, ringer under øynene, blek og tufs, ikke morro...

Men når jeg styler meg for å gå på fest går jeg et par hakk opp, og det gjør selvtillitten også.

Men nå er jeg veldig obs på rynker og gråe hår på mine jamnaldringer, studerer de nesten, huff...

Skrevet

*nuss*

Men jeg er helt grusom, for i tillegg så er jeg trøtt som f***. Fikk sjokk i dag, da jeg så meg selv på tv. Man trenger ikke zoomfunksjon for å se meg, jeg dekker skjermen *hyyyyl*

Har du vært på TV'n idag?

Fortell da!!

Hilsen nysgjerripetra

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Håh! Dæven. Hvis jeg skulle blitt med på noe sengekos etter et " hei søta", måtte han hatt noe helt utenom det vanlige å by på. Antar at han har noe magisk, din mann. *humrer*

Tja, jeg er nå såpass realistisk at jeg tar med en klype salt det han sier.

Han var veldig flink med komplimenter den første tiden, men etter 15 år, er det så som så. Han liker kroppen min, og han synes jeg er strålende når jeg smiler, men han synes jeg er mindre pen når jeg er sur. Det er foresten gjensidig;)

Skrevet

I dag, litt bakfull og uggen med gusten hud og ringer under øynene: 2

I går natt etter det femte glasset med vin begynte jeg å føle meg som en 8-er ;o)

Vanligvis lander jeg nok på ca 4-6 kanskje?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det spøsrs hvor mye de som ser meg har drukket.

Skrevet

Slik de fleste andre har det. Noen dager er alt som det skal og jeg føler meg pen, andre dager vil jeg nesten ikke ut fordi jeg ser jævlig ut.

Jeg har til og med latet som jeg ikke har sett folk jeg ikke har sett på lenge, bare fordi jeg ikke vil vise hvor stygg jeg er blitt.

Får av og til kommentarer på at jeg har en pen kropp, men jeg tenker bare at de ikke kan ha sett den skikkelig...

Andre ganger kunne jeg ønske at jeg kunne vise den frem slik at alle fikk se hvor bra den ser ut.

Dumme dumme jenter.

Schizofren?

Skrevet

Ok her må vi dele inn døgnet:

*gjør seg klar*

06.00-11.00= minus 11.

11.00- 15= 6

15.00-17.00= 4

17.00-18.30.00= 7 (cocktail hour!)

18.30- 21.00= 4

21.00- 24.00= 10

Men seriøst? Jeg er glad om jeg haler i land en treer :(

Skrevet

*lol* Jeg har også blitt fersket i vill selvdigging forann speilet et par ganger jeg har trodd meg alene, det har høvla meg fort ned til en annen høyde..hehe, det var FLAUT! :-)

Men, ja sånt varierer. Utrolig hvor raskt en kan gå fra å føle seg smellfin til freakish..Våkner en opp etter en fest der en har sovnet i alle klærene,fyllesjuk og fæl, da er metamorfosen TOTAL. Sånn for eksempel..;-)

Jeg har funnet ut at utseendet mitt dagen derpå er temmelig nøyaktig omvendt proposjonalt med hvordan jeg følte meg kvelden før.

Altså: Jo flottere kveld, jo jævligere dagen etter. ;o)

Skrevet

I et realistisk bilde har jeg fint hår (9-10), pene øyne (9-10), helt grei munn (7-8). Men så går det liksom litt til helvete.

Nesa gir max en 2'er (og poengene kommer at at det faktisk ER nese der!), og ansiktsformen er ikke bra - en liten 2'er der også.

Dermed blir det ikke så mye å skryte av i penhet.

Heldigvis har jeg godt humør og ler mye, så inntrykket jeg gir er nok ikke så verst. Også gidder jeg liksom ikke å prøve engang å skjule mine skavanker, de er jo meg de også!

Men penhet - max en 3'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...