Gå til innhold

FU: Hvor pen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at utseendet mitt dagen derpå er temmelig nøyaktig omvendt proposjonalt med hvordan jeg følte meg kvelden før.

Altså: Jo flottere kveld, jo jævligere dagen etter. ;o)

Thihi....så bra sagt!;o)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

6

• amerikafareren

4

• tonie

4

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har det akkurat som deg. Men når jeg har en heldig huddag, har vasket og stelt håret og sminket meg, anser jeg meg som en 7-8'er. Når jeg er usminket og uvasket føler jeg meg som en 2'er. Og det er vel egentlig uten sminke som virkelig sier om man er pen eller ikke.

Skjønt kjæresten min sier at jeg er aller, aller vakrest når jeg våkner om morgenen.. ;D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Midt på treet. Verken veldig kjekk eller svært lite kjekk. Så det må bli 5.

Gjest Shira12
Skrevet

Akkurat nå føler jeg meg under skalaen...

Men det er pga en tøff vinter, med bivirkninger av noe medisiner, hmprf...

Jeg er akkurat skrevet ut fra sykehuset og føler meg stukket og pirket i over alt.

Men noen ganger føler jeg meg flott. Da har jeg det bra, koser meg med og stæsje meg opp,gjerne i selskap med en god venn, klær jeg trives i...Og vin, ikke minst vin ;-)

Ei sa til meg her en dag, kjente henne ikke men delte rom på sykehuset med henne, at jeg utstrålte en fin modenhet.

Da følte jeg meg vakker innvendig. Det høres litt klisjeaktig ut, men jeg setter pris på slike kommentarer.

Og så liker jeg jo også at noen sier jeg er litt pen da, er man jente så er man jente :o)

Gjest nosigns
Skrevet

Har følt meg alt fra 1 til 10 oppimellom jeg!

Jeg TROR at jeg som barn var en 5'er, som tenåring en 8'er, som ung voksen en 7'er og nå som middelaldrende en 5'er.

10'er-følelsen har vel vært der i festlige anledninger når en er spesielt pyntet og 1'er-følelsen i tunge stunder og på deppedager iforbindelse med mens og slikt.

amerikafareren
Skrevet

Jeg er ikke overjordisk, heller underjordisk;) Jeg hater bilder av meg selv og blir alltid overrasket over at jeg ikke ser ut som da jeg var 20 år lenger. Det er slik jeg husker meg selv. Tar meg fryktelig ut på tv skjermen eller på avisbilder, men heldigvis er ikke alle mine venner enige med meg.

Eneste gangene jeg liker meg selv i speilet er når jeg er forelsket da er hele verden vakker til og med jeg;)

amerikafareren
Skrevet

Jeg var nok en 8'er en gang - hehe, - men er på vei mot en sterk 5'er i min alder...

Eldre mennesker kan være aldeles nydelige og noe av det peneste jeg ser, men jeg tror ikke det gjelder meg selv når jeg blir gammel;(

Skrevet

Penere enn snittet. Har alltid "gått for" å være pen. Men kan være alt fra en 3'er (forkjøla, trøtt, uggen småbarnsmor) til en........iallfall 9'er. Nå er det imidl. lenge siden jeg har vært noe særlig over 7-tallet.

Trives stort sett med meg selv og utseendet, glad for det.

Skrevet

Akkurat i dag føler jeg meg som en 1-er på bånn. (Er syk...) til vanlig så ligger jeg vel omtrent midt på skalaen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Klart det er litt vanskelig å skulle poeng beregne seg selv..;-) Det var bare så mye snakk om smukkhet her nå at jeg følte meg inspirert til å lage en tåpelig FU, sånn på tampen av temaet.

Det er jo kult at folk faktisk svarer da! :-)

Jeg måtte spørre mannen min rett ut i går, enda så flaut det var å spørre. Unnskyldte meg med at det var en forumundersøkelse;)

I hans øyne var jeg en 8-9-10-er, men realistisk sett lå jeg nok på en 8-er, mente han.

Ha, den kommentaren hjalp veldig på selvtilliten til ei dame med bitte-litte-granne før-40 års krise.

Skrevet

Jeg er ikke overjordisk, heller underjordisk;) Jeg hater bilder av meg selv og blir alltid overrasket over at jeg ikke ser ut som da jeg var 20 år lenger. Det er slik jeg husker meg selv. Tar meg fryktelig ut på tv skjermen eller på avisbilder, men heldigvis er ikke alle mine venner enige med meg.

Eneste gangene jeg liker meg selv i speilet er når jeg er forelsket da er hele verden vakker til og med jeg;)

Jeg tror det er mange som får seg en overraskelse når de ser seg selv på TV. En ting er at TV´n "legger på" deg 5 kg, men så er det mimikken og alt det der rare du gjør som du ikke er vant til å se selv når du står og ser avslappet ut i speilet.

Du har forresten pene øyne, dvs hvis du er den jeg tror du er:-)

Skrevet

Eldre mennesker kan være aldeles nydelige og noe av det peneste jeg ser, men jeg tror ikke det gjelder meg selv når jeg blir gammel;(

Helt enig! Med rynker, klokskap og tid er eldre mennesker det vakreste som finnes noen ganger. Mitt mål er å bli gammel og klok!

Gjest sjokolett
Skrevet

Med sminke 9 (mascara, dekkstift og rouge)

uten sminke 6

nettopp stått opp 5

party 10

syk (uten sminke) 3

amerikafareren
Skrevet

Jeg tror det er mange som får seg en overraskelse når de ser seg selv på TV. En ting er at TV´n "legger på" deg 5 kg, men så er det mimikken og alt det der rare du gjør som du ikke er vant til å se selv når du står og ser avslappet ut i speilet.

Du har forresten pene øyne, dvs hvis du er den jeg tror du er:-)

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor tror du at du vet hvem jeg er? Jeg har fått høre før at jeg har pene øyne.

Skrevet

I grunnen er det vel slik at folk flest ikke tenker på hvordan man ser ut, og resten gir rent f.

Men, altså:

På en veldig god dag: Max 7, kanskje 8.

Drar rundt på noen kilo jeg aldri kommer til å venne meg til, men de har liksom satt seg "fast"... *lei* Jeg er ikke egentlig stor sånn objektivt sett, jeg vet jo det, men jeg trives ikke sånn. Vil tilbake der jeg var før jeg slutta å røyke!!! (ned ti kilo)

Dessuten er jeg avhengig av maskara.

Innimellom kan jeg synes jeg ser helt ok ut i speilet, men jeg ser ikke ut på bilder ;D - finnes ikke fotogen!

Skrevet

Vel, jeg var iallefall finere før!!

I sommer fikk jeg plutselig masse kviser. Skjønner ikke hvorfor, har aldri vært plaget med kviser før. Og at de plutselig skulle komme i en alder av 23 var litt teit syns jeg. Så jeg er ikke så fin nå. Har også gått opp en 7-8 kg siden jeg var 20 år. Men pyttsan. Jeg har aldri brydd meg særlig om utseende likevel. Og typen vil fortsatt ha meg...

Gjest Flystripa
Skrevet

Har du vært på TV'n idag?

Fortell da!!

Hilsen nysgjerripetra

Bare på en lokal-tv. Kanskje like greit ;o)

Skrevet

Bare på en lokal-tv. Kanskje like greit ;o)

Okei ;-)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor tror du at du vet hvem jeg er? Jeg har fått høre før at jeg har pene øyne.

Jeg kjenner deg ikke personlig nei, men jeg mener å dra kjensel på deg. Du har brukt et annet nick her inne, har du ikke? Og vedkommendes øyne m.m har jeg sett bilde av. Jeg skal ikke oute deg, altså:-)

amerikafareren
Skrevet

Jeg kjenner deg ikke personlig nei, men jeg mener å dra kjensel på deg. Du har brukt et annet nick her inne, har du ikke? Og vedkommendes øyne m.m har jeg sett bilde av. Jeg skal ikke oute deg, altså:-)

Jeg har brukt andre nick her. Har vært på dol i perioder i mange år. Du kan sikkert ha sett bilder av meg, og jeg kjenner mange og mange kjenner meg;) Var bare nysgjerrig om du var en i min omgangskrets.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...