Gå til innhold

på stedet hvil...oppmuntrende ord?

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt83
Skrevet

Jeg er interessert i en gutt... Og jeg vet ikke, men JEG føler det ihvertfall sånn at vi går litt og kikker på hverandre begge 2. Mulig at han er slik med alle jenter, men... Ihvertfall, vi er begge ganske utadvente personer, men litt beskjedne på enkelte områder. Vi er begge veldig ydmyke og kanskje litt følsomme på enkelte områder. Jeg har en enorm selvtillit ellers, men jeg er veldig myk innvendig, og føler mye, selv om man ikke skulle tro det... Men jeg føler nå at denne flørtingen ikke kommer noen vei. Ting går litt tregt, jeg treffer han stadig, men det er oftest kun i flere menneskers nærvær. På avstand kikker vi på hverandre, på kortere avstand blir vi straks mer sky. Han er kanskje litt mindre sky enn meg på dette området. Dette er ihvertfall slik jeg opplever det. Vi har ikke utvekslet telefonnummer, noe som egentlig er litt rart og unaturlig at vi ikke har, i og med at vi har en del felles venner og ting vi driver med. En del av meg vil veldig gjerne ta sats og gjøre noe drastisk, men en annen del klarer det ikke. Alt jeg gjør og sier blir dumt, jeg stammer og tør ikke si det jeg føler for. Han er en kjempe flott fyr, og veldig avslappende og deilig å være med, men allikavel er jeg så anspent. Andre klarer liksom å "slenge seg over" og virkelig vise ting for den de er interessert i. Jeg fatter ikke det,- jeg føler det som om alt presser meg vekk ifra han. Jeg er ganske fortvila over meg selv og situasjonen. Tips, råd, oppmuntrende ord mottas med takk.

Skrevet

Få mobil nr hans, prat på sms, så går det kanskje lettere når dere treffes igjen? ;)

Gjest lilleputt83
Skrevet

Få mobil nr hans, prat på sms, så går det kanskje lettere når dere treffes igjen? ;)

Ja, alt hadde vært lettere med mobilnr hans... Men jeg tør virkelig ikke å spørre om det. Når jeg prøver å få ordene frem, stokker det seg fullstendig for meg. Det snurper seg igjen og vil ikke frem. Finnes det noen "naturlig" måte å få nr til folk på?

Skrevet

Ja, alt hadde vært lettere med mobilnr hans... Men jeg tør virkelig ikke å spørre om det. Når jeg prøver å få ordene frem, stokker det seg fullstendig for meg. Det snurper seg igjen og vil ikke frem. Finnes det noen "naturlig" måte å få nr til folk på?

Er det på skolen du ser han? Det kommer jo litt an på hvor du treffer han kanskje...

Gjest lilleputt83
Skrevet

Er det på skolen du ser han? Det kommer jo litt an på hvor du treffer han kanskje...

Treffer han for det meste hos venner og slikt... Filmkveld, biljard, osv. Vi har foresten ikke kjent hverandre så lenge, det er bare et par mnd`er siden vi begynte å få samme omgangskrets.

Skrevet

Treffer han for det meste hos venner og slikt... Filmkveld, biljard, osv. Vi har foresten ikke kjent hverandre så lenge, det er bare et par mnd`er siden vi begynte å få samme omgangskrets.

ok. Da kan du be en av vennene hans om mob.nr. Så kan du sende han en sms å høre hva han har lyst til at dere skal leie til neste filmkveld, kanskje? Eller du spør alle i gjengen om å få nr så dere kan sende vitser til hverandre? Det er jo en grei grunn :)

Gjest nosigns
Skrevet

Sjekk om du finner nummeret hans på nettet da vel! Bare vær klar over at mobilnummer der ikke alltid er oppdatert. Så hvis du ikke får svar, så kanskje det er fordi han har byttet nummer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...