Gå til innhold

Menn som importerer kvinnfolk

Anbefalte innlegg

Gjest Rare orginaler?
Skrevet

Litt stygt å si dette men,,, de mannfolka som importerer seg kviner fra andre

(fattige)land, virker litt sære i både tankegang og utseende.

Mange har utstående ører og har lav IQ (merkelig, men de to tingene henger ofte sammen!).

Jeg vet jeg er skikkelig slem som skriver dette, men jeg lurer på om andre har lagt merke til det samme?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

6

• keinstein

6

• Dorthe

2

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest importert... bare tulla!!
Skrevet
:) Når jeg tenker meg om så er de to jeg vet om, litt "smårare" ja... Men det trenger vel ikke bety at alle er det?
Skrevet

Interessant!

Hvordan har du greid å kartlegge IQ-en til alle disse med utstående ører?

Gjest Eg som spør
Skrevet

:) Når jeg tenker meg om så er de to jeg vet om, litt "smårare" ja... Men det trenger vel ikke bety at alle er det?

De jeg har møtt også. Enten er de veldig VELDIG orginale (for å si det pent), eller de er veldig overvektige.

De har som regel et "handycap", men det finnes sikkert untak som jeg ikke har møtt. Det er derfor jeg spør her ;)

Skrevet

Nei, det med ørene har jeg ikke lagt merke til.

Men det jeg har lagt merke til, er at de som "kjøper kone" ofte

a) har bodd hjemme/sammen med sine foreldre veldig mye lenger enn gjennomsnittet

og/eller

B) har lav utdanning

og/eller

c) har et svært spesielt utseende, ikke nødvendigvis stygt, bare spesielt

og/eller

d) er veldig snille

Har etterhvert sett endel slike ekteskap, og de aller fleste går veldig bra i noen år. Omtrent akkurat slik andre ekteskap/samboerskap.

Gjest importert... bare tulla!!
Skrevet

De jeg har møtt også. Enten er de veldig VELDIG orginale (for å si det pent), eller de er veldig overvektige.

De har som regel et "handycap", men det finnes sikkert untak som jeg ikke har møtt. Det er derfor jeg spør her ;)

Ja, blir spennede å følge med her ;)

Skrevet

De jeg vet om er normale mennesker, godt gift, lykkelige og med barn.

Men det er for enkelt og muligheten tiltrekker seg visse typer mennesker.

Tiltrekker seg kvinner med eventyrlyst og kynisme. Menn med andre planer og behov enn normale menn.

Skrevet

Interessant!

Hvordan har du greid å kartlegge IQ-en til alle disse med utstående ører?

Ny vitenskapelig teori?

Jeg tror det største problemet med utstående ører er sterk vind. Hue kan bli skrudd av når vinden får tak i øra.

Gjest Eg som spør
Skrevet

Nei, det med ørene har jeg ikke lagt merke til.

Men det jeg har lagt merke til, er at de som "kjøper kone" ofte

a) har bodd hjemme/sammen med sine foreldre veldig mye lenger enn gjennomsnittet

og/eller

B) har lav utdanning

og/eller

c) har et svært spesielt utseende, ikke nødvendigvis stygt, bare spesielt

og/eller

d) er veldig snille

Har etterhvert sett endel slike ekteskap, og de aller fleste går veldig bra i noen år. Omtrent akkurat slik andre ekteskap/samboerskap.

Men noen (etter det jeg har lest i media) ser desverre på importkona som en sexleke, og mishandler henne deretter.

Sikkert mange snille, skikkelige menn også da, kansje menn som mangler selvtillitt og mot til å prøve seg på de kresne norske damene? ;)

Gjest Eg som spør
Skrevet

Ny vitenskapelig teori?

Jeg tror det største problemet med utstående ører er sterk vind. Hue kan bli skrudd av når vinden får tak i øra.

;)

Men seriøst, hvorfor har de dumme nesten alltid utstående ører?

Skrevet

Men noen (etter det jeg har lest i media) ser desverre på importkona som en sexleke, og mishandler henne deretter.

Sikkert mange snille, skikkelige menn også da, kansje menn som mangler selvtillitt og mot til å prøve seg på de kresne norske damene? ;)

Ja, de jeg kjenner til havner i den kategorien der.

Og du har helt sikkert rett i at noen importerer et sex-leketøy. Det var det vel forresten en reportasje om i regionsavisa her for noen år siden - en mann i fylket her som importerte kone etter kone som han banket og slo og voldtok. Konene anmeldte ham til slutt, han fikk en "søt" liten dom mens de måtte reise fra landet. Politiet var helt maktesløse, de hadde ikke lov til å fortelle neste kone om hans forkjærlighet for vold.

Gjest Leif Skriveleif
Skrevet

UNNTAK, skulle det stå!

Skrevet

;)

kan det ha med selvtilliten etter eks. mobbing å gjøre kanskje?

Skrevet

;)

Hva med dem som har blitt operert for utstående ører? Skal tro om de scorer noen ekstra IQ-poeng etterpå? ;o)

Gjest Eg som spør
Skrevet

Ja, de jeg kjenner til havner i den kategorien der.

Og du har helt sikkert rett i at noen importerer et sex-leketøy. Det var det vel forresten en reportasje om i regionsavisa her for noen år siden - en mann i fylket her som importerte kone etter kone som han banket og slo og voldtok. Konene anmeldte ham til slutt, han fikk en "søt" liten dom mens de måtte reise fra landet. Politiet var helt maktesløse, de hadde ikke lov til å fortelle neste kone om hans forkjærlighet for vold.

Da hadde jeg gladelig brutt den taushetsplikten om jeg var dem! :o)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg får lov å uttale meg jeg da siden jeg har ganske utstående ører men alle jeg kjenner som har importert ektefelle, er ganske normale både av utseende og rent intelligensmessig.

Forresten, hvorfor er det så mange som snakker om menn som importerer ektefeller. Det er da faktisk ganske mange kvinner som finner seg ektefeller i utlandet også. De er da like importert.

Skrevet

;)

Det har jeg ikke lagt merke til. Jeg tror det er en slags illusjon du har fått. Men visse typer -utviklingshemming- slår ut i visse trekk i fysiologien. Utstående små ører KAN være en faktor, f eks på downs syndrom. Men jeg tror ikke vi snakker om det nå.

Skrevet

Hva med dem som har blitt operert for utstående ører? Skal tro om de scorer noen ekstra IQ-poeng etterpå? ;o)

Godt poeng.

Gjest Eg som spør
Skrevet

kan det ha med selvtilliten etter eks. mobbing å gjøre kanskje?

Du har sikkert et poeng der*nikker*, å bli hakket på i årevis styrker ikke akkurat selvtillitten.

Og en person med veldig flat selvtillitt kan virke dum selv om han ikke er det.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg får lov å uttale meg jeg da siden jeg har ganske utstående ører men alle jeg kjenner som har importert ektefelle, er ganske normale både av utseende og rent intelligensmessig.

Forresten, hvorfor er det så mange som snakker om menn som importerer ektefeller. Det er da faktisk ganske mange kvinner som finner seg ektefeller i utlandet også. De er da like importert.

Det kommer større andel menn for hvert år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...