Gå til innhold

Menn som importerer kvinnfolk

Anbefalte innlegg

Gjest Forskjell der
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg får lov å uttale meg jeg da siden jeg har ganske utstående ører men alle jeg kjenner som har importert ektefelle, er ganske normale både av utseende og rent intelligensmessig.

Forresten, hvorfor er det så mange som snakker om menn som importerer ektefeller. Det er da faktisk ganske mange kvinner som finner seg ektefeller i utlandet også. De er da like importert.

Å forelske seg i noen utenlands er noe annet. Mange av de russiske/thailandske damene som kommer hit, blir 'bestilt' via brev. Altså ikke uten grunn de blir kalt postordre-bruder. Ofte har de ikke sett gubben de skal bo sammen med i det hele tatt før de kommer hit.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

6

• keinstein

6

• Dorthe

2

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Eg som spør
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg får lov å uttale meg jeg da siden jeg har ganske utstående ører men alle jeg kjenner som har importert ektefelle, er ganske normale både av utseende og rent intelligensmessig.

Forresten, hvorfor er det så mange som snakker om menn som importerer ektefeller. Det er da faktisk ganske mange kvinner som finner seg ektefeller i utlandet også. De er da like importert.

Det spørs jo på dine krav og din vurderingsevne ;)

Kansje du har lettere for å godta folk som de er?

Kvinner (avdanka, middelaldrende som kjøper seg unge, fattige elskere???) som importerer menn er ikke bedre, men jeg har på følelsen at importerte kvinner har lettere for å bli utnytta.

Skrevet

kan det ha med selvtilliten etter eks. mobbing å gjøre kanskje?

Ja, det kan så være. Men hovedinnleggers påstod faktisk at lav IQ og utstående ører henger sammen. Hvor har han det fra?

Gjest Eg som spør
Skrevet

Hva med dem som har blitt operert for utstående ører? Skal tro om de scorer noen ekstra IQ-poeng etterpå? ;o)

*knis* Men da slipper det iallefall å synes utenpå ;)

Gjest Eg som spør
Skrevet

Ja, det kan så være. Men hovedinnleggers påstod faktisk at lav IQ og utstående ører henger sammen. Hvor har han det fra?

Påsto ikke det, men det stemmer faktisk i mange tilfeller.

Men selvfølgelig ikke i alle.

Leste i en artikkel en gang at barn født med alkoholskade, ofte hadde utstående ører og litt skjeve øyne også. Så det virker jo som om det kan ha en viss sammenheng.

Skrevet

Å forelske seg i noen utenlands er noe annet. Mange av de russiske/thailandske damene som kommer hit, blir 'bestilt' via brev. Altså ikke uten grunn de blir kalt postordre-bruder. Ofte har de ikke sett gubben de skal bo sammen med i det hele tatt før de kommer hit.

Jeg kjenner ingen som har importert på postordre. Bare folk som har forelsket seg i utlandet. Men kjenner en som traff ei fra Russland over nettet og en som traff ei fra Filipinene

Skrevet

Påsto ikke det, men det stemmer faktisk i mange tilfeller.

Men selvfølgelig ikke i alle.

Leste i en artikkel en gang at barn født med alkoholskade, ofte hadde utstående ører og litt skjeve øyne også. Så det virker jo som om det kan ha en viss sammenheng.

Utstående ører er et arvelig trekk, på samme måte som at stor nese går igjen i noen familier. Det har ingenting med intelligens å gjøre.

Man kan da ikke stille diagnosen føtalt alkoholsyndrom basert på ørenes posisjon på hodet.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som har importert på postordre. Bare folk som har forelsket seg i utlandet. Men kjenner en som traff ei fra Russland over nettet og en som traff ei fra Filipinene

Det er jo stadig fler som finner seg partnere over nettet innad i Norge også. Forskjellen er at de treffer noen i utlandet, så blir det jo færre anledninger til å treffes i RL på grunn av avstanden.

Gjest spedisjon
Skrevet

Hva med nordmenn som importerer barn?

Synes ikke de virker en smule bedre mellom ørene.

Skrevet

Hva med nordmenn som importerer barn?

Synes ikke de virker en smule bedre mellom ørene.

Den der må du nok forklare nærmere?

Vet ikke om det er du eller jeg som er dum ;-)

Skrevet

Den der må du nok forklare nærmere?

Vet ikke om det er du eller jeg som er dum ;-)

DOL hjemsøkes iblant av enkelte som har et veldig spesielt syn på adopsjon. Bare ignorer det.

Skrevet

DOL hjemsøkes iblant av enkelte som har et veldig spesielt syn på adopsjon. Bare ignorer det.

Okei, ante ikke at det fantes folk som hadde så store problemer med seg selv ;-)

Skrevet

Stort sett så er det vanlige utseende menn som gifter seg med en kvinne fra en annen del av verden. Men noen menn tilhører vel de som utseendefikserte norske kvinner ikke finner attraktive.

Selv om det finnes noen få unntak, så er det ofte menn som er veldig snille mot kvinnen, får barn med de, og er veldig stolte av familien sin. Ofte litt sjenerte menn, men som er solide og ordentlige.

Nesten rørende å se en familie i mitt nabolag, Flotte folk, paret er veldig glad i hverandre, har mye omsorg for hverandre, og de har veldig søte barn.

Din stygge vinkling med utseendebetegnelser og "importerte kvinnfolk", sier mer om deg enn om de mennene det gjelder.

De bærer kvaliteter du ikke i det heletatt er i nærheten av.

Skrevet

Da hadde jeg gladelig brutt den taushetsplikten om jeg var dem! :o)

Da mister vel politimennene jobben tenker jeg.

Skrevet

Dette med utstående ører og intelligens vet jeg ikke noe om. Jeg kjenner bare en mann med veldig utstående ører, men han er også meget intelligent, har doktorgrad i matematikk og kone som ikke er importert.

Når det gjelder menn som "importerer" koner, finner du nok litt forskjellig. Noen er kanskje litt sjenerte, litt gammeldagse, men snille og gode. De ønsker kanskje en feminin kvinne som er opptatt av familieliv og tradisjonelle verdier, som vil underordne seg og ikke gjøre karriere. Norske kvinner er gjerne ikke slik, og disse mennene føler seg kanskje litt truet av norske kvinner.

Folk finner hverandre på internett eller via kontaktannonser i Norge også, så det er jo i og for seg ikke noe i veien for det.

Og så finnes det sikkert også kyniske drittsekker som importerer et stakkers fattig menneske som de kan mishandle.

Skrevet

Jeg kjenner flere menn som er gift med utenlandske kvinner.

Felles for dem er at de har truffet konene sine på vanlig måte, forelsket seg og giftet seg.

Felles for dem jeg kjenner som er gift med kvinner fra Asia, er også at de lider under fordommer som du presenterer her. De må alltid forklare at de "har ikke kjøpt henne".

Det ser ut som du tror at så snart du ser et par der han er norsk og hun asiatisk, så har han importert et stakkars kuet nek i mangel av noe "bedre" (les: en norsk kvinne).

Så enkel er ikke verden.

Skrevet

Interessant!

Hvordan har du greid å kartlegge IQ-en til alle disse med utstående ører?

Vedkommende har vel sett på seg selv i speilet og antatt at alle andre med utstående ører er like dumme.

Skrevet

Vedkommende har vel sett på seg selv i speilet og antatt at alle andre med utstående ører er like dumme.

*ler*

Skrevet

Ja, de jeg kjenner til havner i den kategorien der.

Og du har helt sikkert rett i at noen importerer et sex-leketøy. Det var det vel forresten en reportasje om i regionsavisa her for noen år siden - en mann i fylket her som importerte kone etter kone som han banket og slo og voldtok. Konene anmeldte ham til slutt, han fikk en "søt" liten dom mens de måtte reise fra landet. Politiet var helt maktesløse, de hadde ikke lov til å fortelle neste kone om hans forkjærlighet for vold.

Politiet har (teknisk sett) mulighet for å registrere navn på mishandlere som går igjen på krisesentrene. Men jeg tror ikke regler finnes enda for det.

Jeg syns poltiet kan utstede en "borgerattest" til de som ønsker det, hvor de attesterer at en person ikke har opptrådt klanderverdig og ikke har hatt anmeldelser eller klager på seg eller sin adresse.

I dag kan politiet bølle med alle som er/har vært i nærheten når de beslagleggger et gram hasj, og bølle med de som bor i en leilighet hvor det før bodde noen bøllete narkoer. Så da kan de sikkert gjøre omvendt og yte rettferdighet med de som ikke har vært i nærhetne av noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...