Gå til innhold

Mangler en venn å betro meg til!

Gjest litt ensom for tiden - og anonym!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet slik til at jeg har to stykker jeg virkelig stoler på. De er begge gutter, en er min eks og den andre er min beste venn.

Jeg har stilt meg slik at jeg ikke kan prate med noen av dem, min venn fordi han ikke på noen måte kan være objektiv (i dette tilfellet) og min eks fordi jeg vil at han ikke skal vite noe. Begge to er en del av problemet.

Jeg har venninner, gode også, men jeg ønsker ikke at det jeg sliter med noen gang skal komme ut. Jeg stoler altså ikke 100% på dem.

Hvem skal man da henvende seg til? Det er litt viktig at det er en jeg kan fortelle alt til og som kan hjelpe meg ut av dette. Trenger å få klaret opp i tankene mine - for jeg kommer ikke videre uten.

Det føles litt drastisk å gå til psykolog.

Jeg trenger en fortrolig men jeg har ingen!

Håper noen kan gi meg et råd.

Fortsetter under...

Skrevet

Sjekk i tlf katalogen Der finnes en rekke nr man kan rige anonymt til når man trenger å prate litt eller få hjelp til noe..

Skrevet

Sjekk i tlf katalogen Der finnes en rekke nr man kan rige anonymt til når man trenger å prate litt eller få hjelp til noe..

se siden med viktige telefon nr.mener jeg. Ser min forrige melding kan misoppfattes...

Og ellers så kan du jo spørre oss her anonymt vet du....

Skrevet

se siden med viktige telefon nr.mener jeg. Ser min forrige melding kan misoppfattes...

Og ellers så kan du jo spørre oss her anonymt vet du....

Ja, det er jammen sant.

Men det er bare litt komplisert og vanskelig å skrive om. Men dersom det ikke dukker opp andre muligheter i rimelig fremtid gjør jeg nok det.

Det er mange fornuftige tanker her, og flere av dem er sikkert bedre enn mine - for her går det mest i stå.

Gjest nosigns
Skrevet

Finn deg en psykolog. Eller betro deg til andre med taushetsplikt, helsesøster, lege, prest, familieterapeut e.l.

Skrevet

Ja, det er jammen sant.

Men det er bare litt komplisert og vanskelig å skrive om. Men dersom det ikke dukker opp andre muligheter i rimelig fremtid gjør jeg nok det.

Det er mange fornuftige tanker her, og flere av dem er sikkert bedre enn mine - for her går det mest i stå.

Jepp, det er jo det du har Dol til ;)

Annonse

Skrevet

Ingen søsken eller andre familiemedlemmer du kan snakke med om "alt" heller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...