Gå til innhold

Veilederen min er 77 år

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Veilederen min ved universitetet er 77 år og skikkelig blondine å se på, ikke innvendig:) Hun må ha hatt minst fire ansiktsløft, er alltid perfekt sminket, med pent frisert, lyst hår. Det er likevel ikke mulig annet enn å se ca. alderen hennes på hender og bevegelser bl.a. Hun er heller ikke sjenert å snakke om sin alder til min overraskelse.

Denne dama er anerkjent verden over og jeg er mektig stolt av å ha blitt akseptert som hennes student. Hun er bare to dager i uka på universitetet, men reiser en del rundt i verden og foreleser i tillegg til å skrive artikler og bøker. Hun er veldig karismatisk og har en utrolig omsorg for sine studenter.

Hun prøver å se ut som en Barbie-dukke og har også sin Ken (hennes manns navn):) Jeg hadde tydeligvis meninger om at damer med hennes utseende var 'blondiner' og det tok meg litt tid å komme over sjokket at dette var personen jeg har respektert og sett opp til i mange år. Nå smiler jeg av det og respekterer henne enda mere enn før etter å ha sett og opplevd hennes omsorg i tillegg til hennes faglige engasjement og glød.

Kanskje er dette spørsmål om hennes generasjon av amerikanske damer som hadde muligheter til å tenke på sitt utseende da de var unge i motsetning til europeiske medsøstre av samme generasjon som vokste opp i krig og mangel på alt? Kanskje også at amerikanere var så mye tidligere ute med denne enorme dyrkingen av ungdommen som nå er overalt i hvert fall i den vestlige delen av verden.

amerikafareren
Skrevet

Jaha?

Dette var ikke lett å tolke?

Gjest Ehhhhhhhhhhhh
Skrevet

Dette var ikke lett å tolke?

Det var langt og kjedelig, finn på noe annet! ;-))

amerikafareren
Skrevet

Det var langt og kjedelig, finn på noe annet! ;-))

Finn deg noe annet å svare på hvis dette kjeder deg. Dette er ikke pensum.

Skrevet

Det er vel her en kan si at skinnet kan bedra? ;)

Hva studerer du forresten? Du har kanskje sagt det i andre tråder som jeg ikke har lest.

amerikafareren
Skrevet

Det er vel her en kan si at skinnet kan bedra? ;)

Hva studerer du forresten? Du har kanskje sagt det i andre tråder som jeg ikke har lest.

Jeg tar forskningskurs dette semesteret for siden å begynne på doktoravhandling. Det har vært min drøm lenge å gjøre dette i New York,

Skrevet

Finn deg noe annet å svare på hvis dette kjeder deg. Dette er ikke pensum.

Jeg synes innlegget ditt var fint, jeg.

Skrevet

Jeg synes innlegget ditt var fint, jeg.

Enig! Ble litt glad inni meg og måtte smile for meg selv:-)

Takk til amerikafareren :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...