Gå til innhold

Har så lyst til å grine!

Anbefalte innlegg

Gjest grinemor

Samboeren min hadde for et par år siden litt for godt øye til ei dame på tunet hvor vi bor.

Ikke noe fysisk,-men han var helt betatt av henne.

Da dette kom mer og mer fram i lyset,-lovte han å ta seg sammen.Han kunne også si at "det ikke var noe" i at han så etter henne.

I hele ettertiden må han ta seg sammen...føler at han "må" ta seg sammen..."krampe-må".

Føler ikke at det er naturlig for han.Han bare må glo!

Ellers viser han meg at han virkelig er glad i meg.

Men jeg får det så vondt hver gang hun er i området.Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216283-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-grine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grinemor

Ser du aldri menn som du finner attraktive? Uten at du med det har til hensikt å være utro med de?

Jeg syns det er stor forskjell med bare å se og falle fullstendig i trance`...

Jeg ser,-men har kontroll....

Han faller i trance` og må få en dytt for å komme på rett spor...ingen kontroll...

Er det bare jeg som blir såret av slikt?

Han faller i trance` og må få en dytt for å komme på rett spor...ingen kontroll...

Å titte diskret er en ting (og fullt lovlig i mitt forhold), men det mannen din gjør er hinsides enhver folkeskikk og jeg hadde ikke tolerert det der.

Annonse

Å titte diskret er en ting (og fullt lovlig i mitt forhold), men det mannen din gjør er hinsides enhver folkeskikk og jeg hadde ikke tolerert det der.

I alle dager, det der hadde jeg ikke likt nei!!

Greit å titte litt, men å sitte der måpende er jo flaut for alle!

Jeg hadde ledd høyt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...