Gå til innhold

FU: Bor du der du vokste opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det 11. stedet jeg bor.

Jeg elsker å flytte.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

2

• Gyda

1

• mariaflyfly

1

• Lurveline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest kjöttsuppe
Skrevet

Nei, jeg bor ikke engang i Norge lenger. ALLE mine søskenbarn (gift og med barn) er blitt boende i den samme, dølle bygda uten noen gang å ha bodd noe annet sted. Må innrømme at jeg synes det virker kjedelig og nesten litt patetisk. Ja, nå er jeg fordømmende, jeg vet det selv.. Men det er jo hyggelig at de trives da!:)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg flyttet fra hjembyen min dag jeg var 19 år, og har ikke bodd "hjemme" siden da.

Jeg har bodd i ulike byer og land i denne perioden, men nå bor jeg i Oslo. Jeg er ganske fornøyd med å bo her, selv om jeg lengter hjem til Sørlandet innimellom.

Jeg lengter vel mest hjem til familien min.

Petrine Eiffel
Skrevet

Ja, jeg bor på samme sted som der jeg vokste opp. I samme huset også, til og med:-)

Skrevet

Jeg har flyttet 28 ganger - - er vel en sigøyner jeg.

Skrevet

Jeg har flyttet 28 ganger - - er vel en sigøyner jeg.

Du slår meg. Såvidt :-)

Skrevet

Du slår meg. Såvidt :-)

Jeg er rastløs - - nå bor jeg på 11 året i SAMME HUS!!! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bor ikke på hjemplassen min, flyttet bort ganske ung for og gå på skole. Fikk kjæreste og ble med han hjem.

Så vi bor på barndomsgården hans.

Men drømmen er ett sommerhus i min hjembygd.

Skrevet

Jeg flytta fra hjemstedet hvor jeg vokste opp, men etter seks år borte, vendte jeg "hjem" igjen. Her bor vi, og her blir vi nok værende.

Skrevet

Jeg bor på mitt barndoms sted ja. Jeg har bodd "borte" i ni år før vi flyttet til hjembygda mi. Et godt sted å bo.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, jeg flyttet først til Tronheim og deretter til Oslo.

Men jeg er født i Oslo og bodde her til jeg var 2 år. Det husker jeg naturlig nok ikke.

Jeg flyttet også da jeg var to år. Og husker faktisk enkelte ting fra der vi bodde først.

Gjest Elextra
Skrevet

Bortsett fra et år i utlandet, har jeg bodd alle år innen et par mils radius. I og rundt hovedstaden.

Skrevet

Flyttet hjemmefra da jeg var 17 og bodde i oppvekstkommunen bare et par korte perioder etter den tid fram til jeg var 21.

Etter det har jeg ikke bodd i oppvekstkommunen overhode. Har flyttet mange ganger til ulike deler av Norge og har også bodd flere ganger i utlandet.

Skrevet

Jeg er vokst opp i utlandet, og flyttet til Norge da jeg var 15 år. Jeg har bodd på østlandet i en del år, men nå bor jeg pga vestlandet pga studier. Når jeg er ferdig med studiene regner jeg med å ta noen år i New York, for så å vende tilbake igjen til byen jeg er fra på østlandet.

That's my plan :0)

Skrevet

Nei. Av og til har jeg litt lyst til å flytte tilbake, men det er ikke et sted jeg vil at ungene mine skal vokse opp på. Kanskje jeg flytter når de har forlatt redet, hehe, enda noen år til, nr. 1 kommer om noen måneder ;)

Jeg flytta først 150mil sørover da jeg var 17, men trivdes slett ikke der, så for fire år siden, forflytta jeg meg 100 mil nordover igjen, og her trives jeg veldig godt :)

Skrevet

Bor ikke der jeg vokste opp, bor i en helt annen landsdel.

Skrevet

Hoveddelen av barndommen (første 9 år) ble tilbrakt i utlandet, resten her hvor jeg bor nå.

Innimellom hadde jeg noen studentår på hybel, i samme fylke.

Skrevet

Bor 6 mil fra der jeg vokste opp, men har flyttet over en fylkesgrense. Kommer nok aldri å flytte tilbake igjen, trives alt for godt i byen.

Skrevet

Bor nå i nabokommunen, men skal med tiden tilbake til den kommunen jeg vokste opp i. Flyttet da dette ble enklest i forhold til studier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...