Gå til innhold

FU: Bor du der du vokste opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg.

Jeg er født på Grünerløkka, faren min likeså, farmora mi og oldefaren min også.

Nå har jeg bodd noen år i en av Oslos drabantbyer men har bodd de siste 17 årene her igjen.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

2

• Gyda

1

• mariaflyfly

1

• Lurveline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18.

Har bodd massevis av steder, men nå har jeg slått meg ned et sted jeg regner med å bli lenge.

Har absolutt ingen planer om å flytte tilbake til der jeg vokste opp. Det er for usentralt for meg, og jeg har ingen kjente der lenger.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg gjør ikke det, jeg flyttet til en annen del av landet da jeg var 18.

Skrevet

Flytta til Oslo frå Nordnoreg etter vgs. Det er 17 år siden til våren... Blir nok sørpå, men kanskje ikkje i Oslo alltid.

Skrevet

Oppvokst og bor fremdeles i en av Oslo's forsteder. Ikke helt på samme sted, men inntil samme marka som jeg har stor glede av. Turer i skog og mark er så godt for kropp og sjel.

Skrevet

Nei, bor i nabofylket nå.

Flyttet hit fordi mine stebarn bodde her, og det er mye enklere for pappa'n å ha samvær når vi bor 5 minutter unna, så klart.

Der jeg vokste opp i Oslo er boligprisene helt sinnsyke, så der hadde det uansett ikke vært aktuelt å bo.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei, jeg har flytta. Men jeg bor i samme fylket, bare flytta til nabo byen. Hit flytta jeg etter at jeg var ferdig å studere. Planen var å være her i ett år også flytte tilbake til heimbygda. Men her er jeg tolv år etter... Å her blir jeg:o) Men er ofte "hjemme" da.

Skrevet

Oppvokst i Stavanger, men studerer nå i Oslo. Trives her, så skal ikke se bort i fra at jeg blir værende.

Skrevet

nei jeg bor ikke på de stedene jeg vokste opp.

jeg har nå foretatatt en stor "klassereise", fra slummen til vestkanten. Vel ikke helt vestkant, vestkant, men et betraktelig hopp fra slummen.

foreldrene mine bor der ennå. Har vel ikke vært hjemom på et halvt år nå

skorpionfisken
Skrevet

Har bodd i samme kommune hele livet jeg.

Skrevet

Eg bur ca 1 times kjøring(ca 8 mil) frå der eg vokste opp. Har gifta meg for sju år sidan og bur framleis her. Lenge sidan eg flytta fro plassen eg vaks opp...

Bris1365380442
Skrevet

Jeg bor ca 500 m fra der jeg vokste opp i Oslo. Har bodd i Oslo hele mitt liv - på fire forskjellige steder.

amerikafareren
Skrevet

Nei så aldeles ikke i øyeblikket;) Er vokst opp så fjernt fra verdensmetropolen New York som det går an. Jeg bor langt fra mitt barndomssted ellers også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...