Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg reagerte sterkt på denne rektoren!

Er sikkert fordi lillesøstera mi opplevde noe hun ikke skulle oppleve som liten, og slet lenge med dette med nakenhet og dusjing i andres påsyn.

Det går bra på skolen nå, men tenk for langt tilbakesteg det hadde blitt om noen hadde tvangsdusjet henne...

Skrevet

"Jeg husker godt at vi romskompiser på rekruttskolen, til slutt måtte bære en fyr i dusjen, og bytte de skitne klærne hans på depotet, fordi han luktet så jævlig vondt."

Det er jo en smule annerledes enn denne saken, da. Vi tvang også en i klassen til å dusje da jeg gikk på videregående, fordi vi hadde gym midt på dagen og ikke gadd å sitte i et svettestinkende klasserom med grisen.

"......................................."

Kun nevnt som en paralell. Bra at folk i noen slike tilfelle viser eget initiativ for å oppdra elementer i omgivelsene som svekker trivselen.;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Jepp, det går an å beholde trusa på og heller vaske seg på overkroppen og under armene i vasken i garderoben (de fleste gymgarderober har vel vask om toalettet?).

Jepp, eller enda bedre, de kan ta med badeshorts/bikini/badedrakt, og dusje i den. Og hvis de er så sjenerte at de ikke engang tør å bytte til den foran de andre, så er det vel mulig for dem å ta en rask omskiftning på toalettet.

Skrevet

De har godt av å høre etter disse djevelungene.

Nei vel å du er en av dem som ikke har eller aldri får en djevelunge?

Kanskje du er en djevelunge selv?

Gjest handlet riktig
Skrevet

Han burde blitt tilbudt å dusje alene i lærerens dusj, hvis årsaken er redsel for mobbing i dusjen.

Hvis årsaken kun er at han ikke gidder dusje, synes jeg rektoren handlet helt riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...