Gå til innhold

Hjelp, jeg får så fort orgasme.....

Anbefalte innlegg

Gjest Yes yes yes

Jeg er en mann på 55 år. Har hatt sex i alle herrens år, og det har gått veldig bra og greit. Problemet mitt nå er at jeg får så fort orgasme, fordi det er så vanvittig godt. For dama mi tar det gjerne lengere tid, så jeg kommer som et skudd med engang. Hva skal jeg gjøre? Klarer ikke holde igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216294-hjelp-jeg-f%C3%A5r-s%C3%A5-fort-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en treningssak å oppøve seg evnen til å holde igjen... og igjen... og igjen... til du synes det passer. Hun kan hjelpe deg. På denne måten kan du også få orgasmer du ikke trodde var mulig.

Da emnet er av såpass intim karakter, faller det meg ikke lett å bistå med ytterligere detaljer :-)

Du kan jo øve deg på å holde litt igjen, både når du onanerer og når du er sammen med dama.

Snakk om det med henne, og få henne til å stoppe eller ta det rolig når det begynner å nærme seg klimaks. Da kan dere f.eks. konsentrere dere om hennes nytelse en stund.

Annonse

La det gå fort-det finnes stillinger som også gjør at

friksjonen blir mindre så det

tar litt lengre tid.

Jeg er litt imot det med å holde igjen-noe er ok-men det

kan føre til at refleksonen

svekkes-og med årene "går" det ikke i det hele tatt.

Du kan passe på at dere har et

godt forspill-det krever noe av

deg-fantasi og tålmodighet.

Gi der din kvinne orgasme og

det som godt er-her ligger din

UTFORDRING.

La for all del ikke penis styre

deg og kursen.

Du kan jo stoppe samleiet-og

trekke deg ut for en stund å

slikke klitoris osv-osv

Ja det er mye DERE kan gjøre-husk å kose med din kvinne så

hun har det GODT på sin måte-

da kan du selv bare la det GÅ.

kos i vei-og glem din penis-

den tar kvinnen vare på.

Lykke til.

Gjest Yes yes yes

Dette er et vanlig problem for menn i alle aldre. Det er jo slik verden formeres. Høres ut som du har et spennende sexliv, siden du får så fort orgasme. Blir nesten litt misunnelig på deg.

Ja herregud sexlivet er helt topp, men det får da være måte på med rask orgasme, eller?

Det er en treningssak å oppøve seg evnen til å holde igjen... og igjen... og igjen... til du synes det passer. Hun kan hjelpe deg. På denne måten kan du også få orgasmer du ikke trodde var mulig.

Da emnet er av såpass intim karakter, faller det meg ikke lett å bistå med ytterligere detaljer :-)

Typisk for en med høyt spenningsnivå.Har du funnet deg en ny ung snerten snelle nå da?? .Jeg har gitt dette rådet til en på dette forumet før. Du bør "tappe av" en ladning en time eller to før du skal ha sex med dama.Det har ihvertfall hjulpet meg.

Annonse

Typisk for en med høyt spenningsnivå.Har du funnet deg en ny ung snerten snelle nå da?? .Jeg har gitt dette rådet til en på dette forumet før. Du bør "tappe av" en ladning en time eller to før du skal ha sex med dama.Det har ihvertfall hjulpet meg.

Ok.

Jeg vet at det i slike tilfeller ofte blir foreslått at mannen skal ta pause for å klare å holde ut lenger når det nærmer seg klimaks. Selv synes jeg ikke at det er en god metode, det er tvert imot veldig frustrerende. Hvis jeg er nær ved å komme og mannen tar pause, så går jeg tilbake til start (og da kan du være sikker på at jeg ikke kommer). Da synes jeg faktisk det er bedre at mannen kommer fort, og så kan han heller hjelpe meg på andre måter etterpå. Det beste tipset jeg kan gi, er å la henne komme en gang før du i det hele tatt begynner å trenge inn i henne. Samboeren min gir meg gjerne orgasme med fingrene først, og da kommer jeg raskere når vi etterpå har samleie. For hvis dama rekker å komme først, er det vel ikke noe problem om du kommer raskt? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...