Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest studinen

Hei.

Du kan få mens selv om du ikke har hatt eggeløsning.Jeg vet at jeg ikke har hatt det pga blodprøver som har vist det.Prøver du å bli gravid kanskje siden du spør? :)

Klem

Heisan!

Mange takk for svar.

Neida, jeg prøver ikke å bli gravid riktig enda, men grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ble behandlet for en mulig egglederinfeksjon for etpar måneder siden. Så har jeg altså vært endel bekymret for at egglederne/eggstokkene skulle ha tatt skade av en eventuell infeksjon. Da mensen min endelig kom etter at det var gått to måneder etter "infeksjonen", ble jeg lettet, og tenkte at alt var i orden....men det vet jeg altså enda ikke, siden mensen godt kan finne på å dukke opp selv om jeg ikke har hatt eggløsning... :o( sukk.

Men man kan kanskje ha eggløsning selv om for eksempel egglederne er tette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21630-eggl%C3%B8sning/#findComment-93004
Del på andre sider

Heisan!

Mange takk for svar.

Neida, jeg prøver ikke å bli gravid riktig enda, men grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ble behandlet for en mulig egglederinfeksjon for etpar måneder siden. Så har jeg altså vært endel bekymret for at egglederne/eggstokkene skulle ha tatt skade av en eventuell infeksjon. Da mensen min endelig kom etter at det var gått to måneder etter "infeksjonen", ble jeg lettet, og tenkte at alt var i orden....men det vet jeg altså enda ikke, siden mensen godt kan finne på å dukke opp selv om jeg ikke har hatt eggløsning... :o( sukk.

Men man kan kanskje ha eggløsning selv om for eksempel egglederne er tette?

Du kan utmerket godt ha eggløsning selv om egglederne er tette. Egg og sædcelle vil bare få problemer med å møtes, eller egget kan få problemer med å komme seg ned i livmora etter befruktning. Faren for at det blir problemer med å bli gravid øker om det er skade på en eller begge eggledere. Faren for sv.skap utenfor livmora øker også, så om du blir gravid må du være obs på tegn på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21630-eggl%C3%B8sning/#findComment-93006
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...