Gå til innhold

Spuer Size Me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yak! Jeg har sett filmen "Super Size Me" i helgen, der en mann spiser 3 måltider fra Maccern hver dag i en mnd, og ingenting annet - kun Maccern mat...

*Kvalm* Ble så kvalm og skremt at jeg kastet meg på trimsykkelen og syklet en mil mens jeg så ferdig filmen. *Hehe* Og jeg spiser på slike steder maks en håndfull ganger i året. Mannen ble jo skikkelig syk, leveren hans ble omtrent til rent fett og han la på seg 11 kilo! Legene trode ikke sine egne øyne og ville ha ham til å avslutte kuren etter rundt 20 dager.

Mest sjokkert ble jeg av den sterkt overvektige, sukkersyke mannen som skulle operere bort det meste av magesekken for å klare å gå ned i vekt og spise mindre. Han pleide å drikke åtte liter - jeg gjentar, mine damer og herrer 8 LITER! - brus om dagen!!!! Kona pleide å drikke "bare" to...

Skrevet

Sjukt!! Fikk både lyst og ulyst til å se denne filmen nå..

Skrevet

Den har jeg også sett. Jeg var rå kvalm etterpå jeg også.

Tok en stund før jeg spiste på MC Donalds igjen ja... Og har redusert mine besøk der kraftig etter at jeg så den filmen...

Ja, og all den brusen. var det 2 liter? Husker ikke helt...

Vennlig hilsen,

Skrevet

Ja, den filmen gjorde inntrykk på meg også. Men jeg spiser på maccern et par ganger i året allikevel.

Helt utrolig så fort forfallet kom!

En jeg bodde sammen med i USA spiste kun på McDonalds og BurgerKing, han så ikke akkurat slank ut...

Skrevet

Ja fysj det var en ekkel film, jeg så den på storskjem mens jeg gikk fort på tredemøllen, det ga meg ekstra motivasjon :o)

Skrevet

Ja, den filmen gjorde inntrykk på meg også. Men jeg spiser på maccern et par ganger i året allikevel.

Helt utrolig så fort forfallet kom!

En jeg bodde sammen med i USA spiste kun på McDonalds og BurgerKing, han så ikke akkurat slank ut...

Om du spiser på Maccern et par ganger i året spiller ingen rolle, det er jo det daglige kostholdet som er viktig. :o) Og jeg regner med at de færreste spiser 3 måltider der om dagen...

Skrevet

Den har jeg også sett. Jeg var rå kvalm etterpå jeg også.

Tok en stund før jeg spiste på MC Donalds igjen ja... Og har redusert mine besøk der kraftig etter at jeg så den filmen...

Ja, og all den brusen. var det 2 liter? Husker ikke helt...

Vennlig hilsen,

To liter i ei sånn "mugge" ja og han drakk minst 3-4 om dagen, kona drakk "bare" ei... Herregud! 8 liter brus om dagen!? Det er mer enn jeg får i meg på et halvt år tror jeg!

Gjest margretaa
Skrevet

men hvis du spiser bare en burger der om dagen og litt sjokolade og knapt noen annen mat. Da blir du tynn. Holdt meg på 50-tallet den perioden (jeg var veldig ung og moren min hadde nettopp dødd og jeg kunne ikke lage mat, og gadd ikke lære meg det)

Men sunt er det jo ikke da.

Prob. er at jeg klarer det ikke lenger, for man blir ikke mett av burgerne der, så en må ha tre liksom, for å bli mett. Iallfall to.

Gjest Shira12
Skrevet

8 liter, jøss!

Er mye det. Jeg drikker endelig brus altså, men ett glass eller to til lørdagskosen. Vann synes jeg er snadder.

MacDonalds har vi ikke her, men allikevel hadde jeg nok ikke klart og levd på det-

Men vi spiser der de få gangene vi er i "storbyen" altså, så jeg er ikke noe skinnhellig sunn kostholdfreak ;-)

Skrevet

Den filmen er jo ekstrem da. Er vel så godt som INGEN som spiser tre måltider hver dag i en hel mnd fra McDonalds. Ikke de i USA engang vil jeg våge å tro. ;) Men det skal vel slike ekstreme ting til for at de som spiser mye junk skal innse hvor ekkel, dårlig og lite næringsrik mat fra McDonalds er..

Skrevet

To liter i ei sånn "mugge" ja og han drakk minst 3-4 om dagen, kona drakk "bare" ei... Herregud! 8 liter brus om dagen!? Det er mer enn jeg får i meg på et halvt år tror jeg!

Ja, guri malla. Nå husker jeg de "muggene" ja... Jeg fatter ikke at de ikkefår vondt i magen av så mye Cola. Og 8 liter. Ufattelig...

Jeg trodde jeg drakk mye brus jeg:)

Men en tur på MC Donalds noen gang i året er greit. Av og til kan det faktisk smake litt godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...