Gå til innhold

Kan de tvinge meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Oooooooops
Skrevet

Ja men er det meningen at man skal ofre alt annet for en jobb som man ikke klarer da? Her er det jo ikke spørsmål om vilje, for hadde det vært opp til meg så hadde jeg jobbet hver dag.

Der glemte du å bytte ut nicket ditt..

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• fei1365380229

4

• Cirkel

3

• kizmiaz

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest lille pille trille
Skrevet

Ja men er det meningen at man skal ofre alt annet for en jobb som man ikke klarer da? Her er det jo ikke spørsmål om vilje, for hadde det vært opp til meg så hadde jeg jobbet hver dag.

Wake up and face reality!!!!!

Du har helt urealistiske forventninger til deg selv. Du klarer ikke jobbe. Men du vil. Det hjelper bare ikke når du ikke klarer det. Da må du forholde deg til at du ikke klarer å jobbe.

Hadde jeg vært arbeidsgiveren din, hadde jeg gitt deg sparken etter 2 års fravær.

fei1365380229
Skrevet

Spiller sikkert ingen trille :) Jeg syns Cirkel var like anonymt som Anonym i dag ja.

Skrevet

jaja, jeg pleier aldri skrive her inne lenger allikevel

Skrevet

Wake up and face reality!!!!!

Du har helt urealistiske forventninger til deg selv. Du klarer ikke jobbe. Men du vil. Det hjelper bare ikke når du ikke klarer det. Da må du forholde deg til at du ikke klarer å jobbe.

Hadde jeg vært arbeidsgiveren din, hadde jeg gitt deg sparken etter 2 års fravær.

Ja, men heldigvis er du ikke arbeigsgiveren min da. Jeg har et veldig godt forhold til arbeidsgiveren min, faktisk er det en av mine beste venner og vedkommende forstår min situasjon veldig godt. Hvorfor må alle andre oppfatte meg som en lat idiot som bare er ute etter å heve trygd. Hadde jeg lagt skallet og kreftsyk i en sykeseng med cellegift hadde nok dere reagert annerledes. Men hva er egentlig forskjellen da? Jeg har prøvd det meste, har prøvd utallige slags behandlinger og betalt i dyre dommer, har prøvd forskjellige jobber innen bedriften, og jeg har trent hardt selv, så ingen skal få kalle meg lat.

Gjest lille pille trille
Skrevet

Ja, men heldigvis er du ikke arbeigsgiveren min da. Jeg har et veldig godt forhold til arbeidsgiveren min, faktisk er det en av mine beste venner og vedkommende forstår min situasjon veldig godt. Hvorfor må alle andre oppfatte meg som en lat idiot som bare er ute etter å heve trygd. Hadde jeg lagt skallet og kreftsyk i en sykeseng med cellegift hadde nok dere reagert annerledes. Men hva er egentlig forskjellen da? Jeg har prøvd det meste, har prøvd utallige slags behandlinger og betalt i dyre dommer, har prøvd forskjellige jobber innen bedriften, og jeg har trent hardt selv, så ingen skal få kalle meg lat.

Forskjellen er at en kreftsyk pasient som ligger døende i en seng - er nettopp det.

Du har et kronisk smerteproblem, du er ikke døende. Derfor må du lære deg å leve med det, fordi alt som prøves kan er prøvd og ingenting virker.

Og selv om du stritter i mot - kan en psykiater faktisk hjelpe deg. Nesten alle med kroniske smerter har psykiske problemer.

Life goes on.

Skrevet

Forskjellen er at en kreftsyk pasient som ligger døende i en seng - er nettopp det.

Du har et kronisk smerteproblem, du er ikke døende. Derfor må du lære deg å leve med det, fordi alt som prøves kan er prøvd og ingenting virker.

Og selv om du stritter i mot - kan en psykiater faktisk hjelpe deg. Nesten alle med kroniske smerter har psykiske problemer.

Life goes on.

Jeg tviler ikke på at mange med kroniske smerter har psykiske problemer pga smerter men å glemme at det er mange fysiske sykdommer og skader som også gir kroniske smerter uten at man har psykiske problemer, blir vel litt lettvint vel.

Skrevet

Aetat hadde i hvert fall tidligere kurs for kroniske smertepasienter. Jeg vet ikke om de har det nå men de har i hvert fall kurs for funksjonshemmede og antagelig kan du få plass der. Tror ikke du trenger noen diagnose for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...