Gjest Oooooooops Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ja men er det meningen at man skal ofre alt annet for en jobb som man ikke klarer da? Her er det jo ikke spørsmål om vilje, for hadde det vært opp til meg så hadde jeg jobbet hver dag. Der glemte du å bytte ut nicket ditt.. 0 Siter
Gjest lille pille trille Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ja men er det meningen at man skal ofre alt annet for en jobb som man ikke klarer da? Her er det jo ikke spørsmål om vilje, for hadde det vært opp til meg så hadde jeg jobbet hver dag. Wake up and face reality!!!!! Du har helt urealistiske forventninger til deg selv. Du klarer ikke jobbe. Men du vil. Det hjelper bare ikke når du ikke klarer det. Da må du forholde deg til at du ikke klarer å jobbe. Hadde jeg vært arbeidsgiveren din, hadde jeg gitt deg sparken etter 2 års fravær. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Der glemte du å bytte ut nicket ditt.. Spiller sikkert ingen trille Jeg syns Cirkel var like anonymt som Anonym i dag ja. 0 Siter
Cirkel Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Der glemte du å bytte ut nicket ditt.. jaja, jeg pleier aldri skrive her inne lenger allikevel 0 Siter
Cirkel Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Wake up and face reality!!!!! Du har helt urealistiske forventninger til deg selv. Du klarer ikke jobbe. Men du vil. Det hjelper bare ikke når du ikke klarer det. Da må du forholde deg til at du ikke klarer å jobbe. Hadde jeg vært arbeidsgiveren din, hadde jeg gitt deg sparken etter 2 års fravær. Ja, men heldigvis er du ikke arbeigsgiveren min da. Jeg har et veldig godt forhold til arbeidsgiveren min, faktisk er det en av mine beste venner og vedkommende forstår min situasjon veldig godt. Hvorfor må alle andre oppfatte meg som en lat idiot som bare er ute etter å heve trygd. Hadde jeg lagt skallet og kreftsyk i en sykeseng med cellegift hadde nok dere reagert annerledes. Men hva er egentlig forskjellen da? Jeg har prøvd det meste, har prøvd utallige slags behandlinger og betalt i dyre dommer, har prøvd forskjellige jobber innen bedriften, og jeg har trent hardt selv, så ingen skal få kalle meg lat. 0 Siter
Gjest lille pille trille Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ja, men heldigvis er du ikke arbeigsgiveren min da. Jeg har et veldig godt forhold til arbeidsgiveren min, faktisk er det en av mine beste venner og vedkommende forstår min situasjon veldig godt. Hvorfor må alle andre oppfatte meg som en lat idiot som bare er ute etter å heve trygd. Hadde jeg lagt skallet og kreftsyk i en sykeseng med cellegift hadde nok dere reagert annerledes. Men hva er egentlig forskjellen da? Jeg har prøvd det meste, har prøvd utallige slags behandlinger og betalt i dyre dommer, har prøvd forskjellige jobber innen bedriften, og jeg har trent hardt selv, så ingen skal få kalle meg lat. Forskjellen er at en kreftsyk pasient som ligger døende i en seng - er nettopp det. Du har et kronisk smerteproblem, du er ikke døende. Derfor må du lære deg å leve med det, fordi alt som prøves kan er prøvd og ingenting virker. Og selv om du stritter i mot - kan en psykiater faktisk hjelpe deg. Nesten alle med kroniske smerter har psykiske problemer. Life goes on. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Forskjellen er at en kreftsyk pasient som ligger døende i en seng - er nettopp det. Du har et kronisk smerteproblem, du er ikke døende. Derfor må du lære deg å leve med det, fordi alt som prøves kan er prøvd og ingenting virker. Og selv om du stritter i mot - kan en psykiater faktisk hjelpe deg. Nesten alle med kroniske smerter har psykiske problemer. Life goes on. Jeg tviler ikke på at mange med kroniske smerter har psykiske problemer pga smerter men å glemme at det er mange fysiske sykdommer og skader som også gir kroniske smerter uten at man har psykiske problemer, blir vel litt lettvint vel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Aetat hadde i hvert fall tidligere kurs for kroniske smertepasienter. Jeg vet ikke om de har det nå men de har i hvert fall kurs for funksjonshemmede og antagelig kan du få plass der. Tror ikke du trenger noen diagnose for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.