Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette måtte jo bli et problem før eller siden...

Hvor får man bh'er til slanke men brystfagre damer? Bruker 75F nå, og de begynner å bli trange. Dessuten har de spiler, og nå er magen blitt såpass stor at de begynner å gnage. Jeg trenger sannsynligvis en spileløs bh i 75G :-(

Har tittet litt på ammebh'er, men Triumph sin mamabel som jeg brukte sist gang, går bare til E uten spiler og F med. Babyshop har Anita, men der hadde jeg også problememr med å finne F eller G uten spiler.

Bravado - hva med den? Noen som har prøvd den? Finnes den i butikk i Oslo-området - jeg har bare sett den på nettet hittil... Den ser litt sær ut, og til den prisen skulle jeg helst prøvd før jeg bestiller...

Og hva med LaLina - er det noen som vet hva slags modeller de har der?

Ikke lett det her....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216308-bh-i-st%C3%B8rrelse-dolly-parton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tror jeg hadde EmmaJane, hvis det var amme-bh du tenkte på?

Nå er favoritten min fra Freya.

Du kan jo sjekke hjemmesidene deres:

http://www.lalina.no/

Ja, de har visst Emma Jane. Jeg klarte å tenke ut at de kanskje hadde hjemmeside selv i mellomtiden...

Jeg tenkte vel at jeg liksågodt skulle kjøpe ammebh - sannsynligheten for at de passer en eller annen gang i løpet av ammingen er temmelig stor. For de _skal_ krympe tilbake til normal størrelse, det har jeg bestemt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...