Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har hauger med fotografier av ungene (dubletter bl.a.) og tenkte jeg skulle lage en collage av dem, men hva slags lim bør jeg bruke så bildene ikke ødelegges? Går det bra med vanlig limstift tro? 0 Siter
Mathildaa Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hva med photo splits? små firkandede tape med lim på begge sider (kommer ikke på hva det kalles på norsk.. Selges på fotobutikker. De er kjempe hendige! Det blir ikke så mye kliss som når man bruker vanlig lim og bildene bølger seg ikke:) 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hva med photo splits? små firkandede tape med lim på begge sider (kommer ikke på hva det kalles på norsk.. Selges på fotobutikker. De er kjempe hendige! Det blir ikke så mye kliss som når man bruker vanlig lim og bildene bølger seg ikke:) Bruk tosidige fotoputer som du får kjøpt i fotobutikken. Husk å sette de opp på syrefritt papir så gulner ikke bildene og blir stygge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Bruk tosidige fotoputer som du får kjøpt i fotobutikken. Husk å sette de opp på syrefritt papir så gulner ikke bildene og blir stygge. Fotoputer har jeg haugevis av - god ide! Syrefritt papir derimot har jeg ikke... Jaja, bruker en papp-plate jeg så får det gå som det går. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.