Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må alle være så A4 ? Kjøre vovlvo. Bo i rekkehus. Ha to barn som heter ola og kari og en hund.

Hvis aller går i hvit, våg og være den som går i sort. Vis hvem du er. Stå for den du er.

Vær stolt av den du er. Hev hode og smil til verden.

Skill deg ut fra mengden, vis at du tør være annerledes.

Det skaper toleranse. Tør du være annerledes vil andre også tørre det.

Våg å gå dine egne veier. Våg å se ting på en ny måte. Folk må begynne å tenke selv, gjøre sine egne valg. Stå på sine egne ben. Ta ansvar for seg selv.

Jeg tør. GJØR DU ?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• L.A.M.B

6

• Prozak

5

• flisa

2

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kjenner ingen slike A4-mennesker jeg

Ikke jeg heller, hvor er de????

Skrevet

Stønn...Vet du, jeg er så dritt fuckings lei av alle som skal være så forpult annerledes hele tida! Alle missene som står der og svamler om at de skal vinne fordi de er seg selv, og alle på Idol som trekker frem det å være seg selv som noe voldsomt flott noe. Alle er så originale og crazy at jeg vil spy av dem! Nå for tida er det langt mer modig å være som alle andre. Det er det ikke mange som tør.

Skrevet

Hva er det du gjør da som er så fryktelig revolusjonerende?

Selv gjør jeg ingen av de tingene du nevner som A4, og kan ikke si jeg kjenner andre som er slik heller.

Det er bare i statistikken eller i fantasien til folk som tror de er så fryktelig spesielle at du finner A4-mennesker.

Skrevet

Stønn...Vet du, jeg er så dritt fuckings lei av alle som skal være så forpult annerledes hele tida! Alle missene som står der og svamler om at de skal vinne fordi de er seg selv, og alle på Idol som trekker frem det å være seg selv som noe voldsomt flott noe. Alle er så originale og crazy at jeg vil spy av dem! Nå for tida er det langt mer modig å være som alle andre. Det er det ikke mange som tør.

Hehe jeg er såå enig!!

"Hvorfor tror du at du vil vinne idol?"

"Jeg tror jeg kommer til å vinne idol fordi jeg er megselv"

Alle sier jo det fuckings samme svaret, så det er jo så uorginalt at det er latterlig!

Skrevet

hihi - alle andre er som alle andre, bare jeg er som meg! :)

Gjest loviser
Skrevet

Sorry, men du virker litt teit, eller er det bare umodenhet? At de fleste får bil, hus og familie etterhvert er vel lite overraskende, slik er livet, det er slik de fleste vil ha det. Hvorfor MÅ man skille seg ut fra dette om det er et slik liv man vil ha?

Ser du desperat etter en måte å si at det er kult å ikke ville ha famile?

Skrevet

Jeg tør å skille meg ut og jeg tør å være normal. Jeg er bare meg selv. Noe alt for få mennesker er.

Folk må bli litt mer vågale. Gå litt i andre retninger en det man hadde tenkt seg.

Tenk utenfor den lille bobla man lever i.

Gå på jobb klokka 8 til 4. Så hente unger i barnehagen. Dra hjem spise middag klokka 5. barnetv klokka 6. Ungene i seng før 8, mor og far foran tvèn resten av kvelden.

Det er da ikke noe liv. Man må leve litt også. Finne på noe gøy ellers i uka og ikke bare i helgene.

Utfordre seg selv.

Skrevet

TØR DU å drite i moten om å være så spesiell og individuell, og heller bare gjøre akkurat det du føler for, om det er originalt eller ikke?

Gjest loviser
Skrevet

Jeg tør å skille meg ut og jeg tør å være normal. Jeg er bare meg selv. Noe alt for få mennesker er.

Folk må bli litt mer vågale. Gå litt i andre retninger en det man hadde tenkt seg.

Tenk utenfor den lille bobla man lever i.

Gå på jobb klokka 8 til 4. Så hente unger i barnehagen. Dra hjem spise middag klokka 5. barnetv klokka 6. Ungene i seng før 8, mor og far foran tvèn resten av kvelden.

Det er da ikke noe liv. Man må leve litt også. Finne på noe gøy ellers i uka og ikke bare i helgene.

Utfordre seg selv.

Uff, du kan umulig være over 14 år. Heldigvis blir du eldre...

Ja, det er vel bare du som er deg selv, alle vi andre prøver da å være? Ikke deg iallefall da...

*lol*

Bare fordi du synes det høres kjedelig ut å ha et liv, jobb, og familie, betyr ikke at alle synes det vet du. Og hva vet du om at alle er så A4 som du tror?

Gjest LucySky
Skrevet

Sorry, men du virker litt teit, eller er det bare umodenhet? At de fleste får bil, hus og familie etterhvert er vel lite overraskende, slik er livet, det er slik de fleste vil ha det. Hvorfor MÅ man skille seg ut fra dette om det er et slik liv man vil ha?

Du skulle ikke ha en søster som er den peneste i verden, vel? Vår nye Barbie?

Gjest loviser
Skrevet

Du skulle ikke ha en søster som er den peneste i verden, vel? Vår nye Barbie?

Jeg? Hvorfor det?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Orker ikke streve vettet av meg for å virke annerledes og skille meg ut.

For nøye meg med å være meg selv. At jeg kanskje bare glir inn i mengden får jeg heller bare godta.

:-)

Skrevet

Man trenger da ikke bil, man trenger ikke unger.

Alle tror at livet går ut på finne seg en partner, få barn og kjøpe bil.

Det er mye av det livet handler. Men ikke alt.

Folk må få lov til ta buss, gå eller sykle istedet.

Adoptere et barn, få seg en hund, katt eller hamster.

Bo på gård langt ut på landet og ikke mitt i Oslo eller Bergen.

Våg å gjøre noe nytt, ikke vær som alle andre.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"Våg å gå dine egne veier. Våg å se ting på en ny måte."

Dette er jeg enig i, men jeg synes ikke det nødvendigvis har noe sammenheng med hvor mange barn en har eller hvilket hus en bor i.

Skrevet

Jeg tør, i det minste forsøker jeg så godt jeg kan.

Er singel, og stoler på meg selv. Går for egen maskin, og er tidvis stolt av det!

Fin tanke!

Skrevet

TØR DU å drite i moten om å være så spesiell og individuell, og heller bare gjøre akkurat det du føler for, om det er originalt eller ikke?

Ja. Det gjør jeg faktisk. Jeg kan gå fra boms til diva på 2 sekunder.

Jeg skifter stil og image vær dag. Alt fra design til H&M. Jeg bryr meg ikke om merker, jeg går med det jeg liker og det jeg føler meg vell i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...