Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Jeg skifter stil og image vær dag"

Da er det ihvertfall ikke snakk om å måtte være "seg selv" :-)

"............................................."

Blander meg inn.

Joda, er det vel.

Noen dager ser jeg ut som en boms, når jeg drar på jobben. Andre dager er jeg pyntet og fin. Begge deler er meg.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• L.A.M.B

6

• Prozak

5

• flisa

2

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*"Det er det vi ønsker" Der sa du det . Det er det"VI" ønsker. Ikke du. Det er "vi" som ønsker det. Resten av verden og du bare følger med. Stopper ikke opp og tenker på hva DU ønsker. Nei, du bare følger strømmen og er like kjedelig som resten.*

Du har tydeligvis litt vanskelig for å forstå norsk? Siden jeg og mange andre ønsker barn. Jeg ønsker meg barn. Hun ønsker seg barn og han ønsker seg barn. Ikke pga at de andre ønsker seg det, så kan man si fordi vi ønsker oss det. Du er rimelig blåst i hodet om du tror alle får barn fordi andre gjør det.

jeg tror faktisk du tror det er sånn fordi du selv er vant til å følge flokken og ikke har egne meninger. Som en reaksjon på dette prøver du å skille deg ut, men du vet liksom ikke av noe annet enn å følge flokken, og tror derfor at alle andre er som deg.

Du er ikke så rent lite patetisk, om du hadde vært slik du prøver å få oss til å tror du er da. ingen kan jo være som deg på ordentlig.

Du er nøyaktig like latterlig som L.A.M.B her - dere er to "motpoler" som ikke ser ut til å ha skjønt så veldig mye av noe som helst :-)

"............................................"

Skrevet

Jeg lurer i grunnen mest på hvordan jeg skal kunne bli A4 jeg. Noe så behagelig å gli inn i mengden.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som er slik du beskriver, så spesielt vanlig kan det ikke være.

Ikke kjenner jeg noen som hadde vært sånn _for_ å passe inn. De hadde gjort det fordi det gjorde de lykkelige.

Innlegget ditt virker lite gjennomtenkt. Var det noe du leste på en plakat?

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har ett barn, men ønsker meg med tid og stunder et til. Drømmen er rekkehus (vi leier en sokkelleilighet nå) og driver og farter rundt på visniner for tiden. Hund har jeg ikke ennå, men vil ha når tiden er inne (er vokst opp med hund), men har nå 2 undulater. Jeg kjører volvo stasjonsvogn. Jeg går faktisk også i hvitt (jobber på sykehus) Ikke det at jeg trakter etter å være A4, men det er dette JEG ønsker! Jeg står for den jeg er. Jeg er stolt av den jeg er. Jeg ønsker ikke å gjøre eller være noe annet, så om mine ønsker for livet ikke skiller seg ut fra mengden får så det være. Jeg tenker selv og jeg gjør egne valg. Det å ta opp 1.5-1.6 millioner i lån er da litt av et valg å ta for å kjøpe seg et sted å bo. Det å få barn er det største i livet og det jeg ønsket meg aller mest.

Hva er det du gjør da som er så outstanding og spesielt?

Skrevet

Høres slitsomt ut å være så forferdelig spesiell hele tida.

I alle fall om absolutt alle valg du tar må måles opp mot hva "andre kjedelig A4-folk" velger.

Vil du ha gul ketchup, javel, værsågod. Det interesserer egentlig ikke noen.

De fleste interesserer seg mye mindre enn du tror for hva du "står for".

Skrevet

Hvis det å bo i rekkehus er det som er vanlig, så skiller jeg meg allerede ut fra mengden. Giiid, så modig jeg er!

Ikke heter ungene Ola og Kari og ikke kjører vi Volvo.

Og ikke har vi hund heller, så jeg må jo være noe helt utenom det vanlige.

*stolt*

Vi er visst like annerledes som dere ;-)

Skrevet

Man trenger da ikke bil, man trenger ikke unger.

Alle tror at livet går ut på finne seg en partner, få barn og kjøpe bil.

Det er mye av det livet handler. Men ikke alt.

Folk må få lov til ta buss, gå eller sykle istedet.

Adoptere et barn, få seg en hund, katt eller hamster.

Bo på gård langt ut på landet og ikke mitt i Oslo eller Bergen.

Våg å gjøre noe nytt, ikke vær som alle andre.

Vi er da ganske mange som ikke bor "mitt" i Oslo eller Bergen...

Gjest bane-bryter
Skrevet

Har alltid gjort det, jeg! Det har gitt meg mange interessante erfaringer som jeg ikke ville vært foruten. Ulempen her jeg bor, på bygda, er at jeg er betraktet som ganske spesiell - og fok står ikke i kø for å bli kjent med meg, akkurat!

Skrevet

Du minner meg litt om tiden på ungdomsskolen da _alle_ individualistene gikk i slitte dongeribukser og islandsgensere... ;o)

Skrevet

"Jeg skifter stil og image vær dag"

Da er det ihvertfall ikke snakk om å måtte være "seg selv" :-)

"............................................."

Det er jo sånn jeg er. Humøret mitt forandrer seg fra dag til dag og det synes mer enn hos andre.

Skrevet

Hvis du tror det er boligmåte og antall barn som avgjør hvor A4 man er eller ei, tar du sørgelig feil - og har et ekstremt forenklet syn på folk.

Skrevet

Jeg tror da at jeg er meg selv. Men jeg gidder ikke å skille meg ut bare for å skille meg ut! Går alle i hvitt og jeg har lyst til å gå i hvitt, ja så gjør jeg det. Det blir for teit å ta på seg svart bare fordi ingen andre gjør det.

Skrevet

Jeg har aldri vært redd for å være meg selv.

De som ikke liker meg får finne seg andre å bli kjent med ;-)

Gjest noe for meg selv jeg
Skrevet

Ja, det tør jeg og det gjør jeg!

Normalt sett burde jeg i min alder hatt 1.8 unger i skolealder (ungdom), mann, eget hus og bil, hytte, båt, 8 - 16 -jobb med god lønn...

Jeg har ennå ikke funnet meg noen partner i livet, - bortsett fra en firbent - har ingen barn (ønsker meg ingen heller!) og stortrives med livet mitt! Er i slutten av tredveårene, bor i en liten leilighet i underetasjen på en villa...

Driver mitt eget lille firma som Innovasjon Norge forøvrig dømte nord og ned, men som nå går svært så bra i en meget spesiell bransje...

Har sterke meninger om det meste og deltar mye i debatter rundt om på nettet, utmeldt av statskirken og med i HEF. Sympatiserer nok mer med grunnverdiene i satanismen, men ikke kirkebrenning og annen vandalisme.

Gjest bane-bryter
Skrevet

Ja, det tør jeg og det gjør jeg!

Normalt sett burde jeg i min alder hatt 1.8 unger i skolealder (ungdom), mann, eget hus og bil, hytte, båt, 8 - 16 -jobb med god lønn...

Jeg har ennå ikke funnet meg noen partner i livet, - bortsett fra en firbent - har ingen barn (ønsker meg ingen heller!) og stortrives med livet mitt! Er i slutten av tredveårene, bor i en liten leilighet i underetasjen på en villa...

Driver mitt eget lille firma som Innovasjon Norge forøvrig dømte nord og ned, men som nå går svært så bra i en meget spesiell bransje...

Har sterke meninger om det meste og deltar mye i debatter rundt om på nettet, utmeldt av statskirken og med i HEF. Sympatiserer nok mer med grunnverdiene i satanismen, men ikke kirkebrenning og annen vandalisme.

Heisan! Som å høre beskrivelsen av meg selv for noen år siden! ALT stemmer! Etterat jeg fylte 40 adopterte jeg to barn - som enslig - og det har ikke akkurat gjort lvet dårligere! Kunne vært moro å ha kontakt med deg; du kan evt nå meg på [email protected]

Gjest loviser
Skrevet

Du er nøyaktig like latterlig som L.A.M.B her - dere er to "motpoler" som ikke ser ut til å ha skjønt så veldig mye av noe som helst :-)

"............................................"

Jeg er en motpol til L.A.M.B? He he... Lurer virkelig på hvem som ikke har skjønt noe her!

Skrevet

Bor ikke i rekkehus, har 3 barn, kjører absolutt ikke Volvo og har katt.

Jeg er nok noe utenom det vanlige ja;o)

skorpionfisken
Skrevet

Hvis jeg kjører volvo (gjør ikke det da, kjører terrengbil som regnes som familiebil). Hvis jeg bor i rekkehus (ikke langt unna det heller). Hvis jeg har to barn (som selvfølgelig ikke heter ola og kari) og hvis jeg har en hund (har ikke, men får snart) så er jeg ikke meg selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...