Gå til innhold

Koster det noe ekstra?

Gjest er det noen som gjør det?

Anbefalte innlegg

Gjest er det noen som gjør det?
Skrevet

Hei,

Er det noen som her benytter seg av fast betaling gjennom nettbank. Koster det noe ekstra? Jeg tenker da på faste utgifter som bredbåndsregning og andre faste utgifter.

Skrevet

ikke på min bank. står sikkert om det på nettbanksiden.

Skrevet

AvtaleGiro..? Det har jeg benyttet meg av lenge, og jeg blir spart for mange kjedelige tastetrykk.

Gjest lurer noe angående nettbanken
Skrevet

AvtaleGiro..? Det har jeg benyttet meg av lenge, og jeg blir spart for mange kjedelige tastetrykk.

hmm..nei ikke avtalegiro. Jeg tenker da i første omgang på nettbanken. Kan man ta så lagre faste betalinger der.

Og hvordan funker avtalegiro. Koster det noe ekstra? hehe

Skrevet

hmm..nei ikke avtalegiro. Jeg tenker da i første omgang på nettbanken. Kan man ta så lagre faste betalinger der.

Og hvordan funker avtalegiro. Koster det noe ekstra? hehe

Jeg har det slik med nettbanken at regninger automatisk går til forfallsregisteret. Trodde det het AvtaleGiro.. Vet ikke om det koster noe, men ikke mye i allefall. Er verdt det i såfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...