Gjest er det noen som gjør det? Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei, Er det noen som her benytter seg av fast betaling gjennom nettbank. Koster det noe ekstra? Jeg tenker da på faste utgifter som bredbåndsregning og andre faste utgifter. 0 Siter
Gjest Ghu Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 ikke på min bank. står sikkert om det på nettbanksiden. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 AvtaleGiro..? Det har jeg benyttet meg av lenge, og jeg blir spart for mange kjedelige tastetrykk. 0 Siter
Gjest lurer noe angående nettbanken Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 AvtaleGiro..? Det har jeg benyttet meg av lenge, og jeg blir spart for mange kjedelige tastetrykk. hmm..nei ikke avtalegiro. Jeg tenker da i første omgang på nettbanken. Kan man ta så lagre faste betalinger der. Og hvordan funker avtalegiro. Koster det noe ekstra? hehe 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 hmm..nei ikke avtalegiro. Jeg tenker da i første omgang på nettbanken. Kan man ta så lagre faste betalinger der. Og hvordan funker avtalegiro. Koster det noe ekstra? hehe Jeg har det slik med nettbanken at regninger automatisk går til forfallsregisteret. Trodde det het AvtaleGiro.. Vet ikke om det koster noe, men ikke mye i allefall. Er verdt det i såfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.