Gå til innhold

jeg blir sprø av å ikke få sensur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle fått sensur på eksamen i dag. Jeg har gått og vært urolig i hele dag. Fullført en praksishverdag og tenkt at jeg ikke skulle se på resultatet før jeg kom hjem, i tilfelle jeg begynte å grine

og når jeg så går inn på siden hvor kan sjekke sensuren så står det at pga sykdom hos sensurene så blir ikke karakteren lagt ut før Onsdag!!. Men man kan ringe studieleder i morgen å få vite det på telefon hvis resultatene har kommet da

Og jeg som ønsket å få det unnagjort før jeg skal begynne på nok en semesteroppgave

ja ja, da får jeg grue meg til Onsdag da

Måtte bare få ut litt guff

Gjest Asian beauty
Skrevet

Lykke til, får håpe ventingen din er verdt strevet;)

Once again good luck!

Skrevet

Lykke til, får håpe ventingen din er verdt strevet;)

Once again good luck!

takk for det

Det er så forferdelig å gå og vente på sensur. Gleder meg til den dagen jeg er ferdig med studier og slipper å tenke på slikt.

Skrevet

Hvilket studie går du på?

Nysgjerrig, jeg. Pleier å bli ganske desperat når det nærmer seg sensur, ja:-)

Skrevet

Hvilket studie går du på?

Nysgjerrig, jeg. Pleier å bli ganske desperat når det nærmer seg sensur, ja:-)

studerer spesped. og denne eksamenen her er eneste karaktergrunnlag for dette året

Skrevet

studerer spesped. og denne eksamenen her er eneste karaktergrunnlag for dette året

Jeg krysser armer og bein og ledningen til musa med tastaturets:-)

Fortell oss hvordan det går onsdag, da.

:-)

Skrevet

Jeg krysser armer og bein og ledningen til musa med tastaturets:-)

Fortell oss hvordan det går onsdag, da.

:-)

skal iallefall printe ut brevet om ønske om begrunnet sensur, samt kandidatnummeret. får jeg bra karakter kan jeg se bort i fra deg. Går det dårlig, så får jeg begrunnelse kjapt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...