Gå til innhold

Den nye grandiosaen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett den mange steder her i Bergen. Den kostet 48 kr. på Rema, var god, men ikke verd prisen.

Jeg synes det ble som med mange andre pizzaer. Første stykket er godt, men mens den blir mer og mer kald, jo mer smaker den dårlig. Big One er myye bedre. Rømmedressingen var dritgod da.

Fortsetter under...

Skrevet

Forsto det... Men jeg så pizzaen for meg. Usj.

Kanskje noen særinger hadde likt det.Vet at noen liker pizza med sjømat. Men tror neppe det hadde blitt en stor salgsuksess. De hadde vel begått en slags "pizzaselvmord" ved å lansere noe slikt:)

Skrevet

Kanskje noen særinger hadde likt det.Vet at noen liker pizza med sjømat. Men tror neppe det hadde blitt en stor salgsuksess. De hadde vel begått en slags "pizzaselvmord" ved å lansere noe slikt:)

Pizza med brunost og reker?

Pizza med ansjos og kålrot?

Pizza med pasta og kokt fisk?

For alt vi vet, er det kanskje godt...

Ble ikke pizza "funnet" opp som en fin måte å bli kvitt rester på egentlig?

Skrevet

Pizza med brunost og reker?

Pizza med ansjos og kålrot?

Pizza med pasta og kokt fisk?

For alt vi vet, er det kanskje godt...

Ble ikke pizza "funnet" opp som en fin måte å bli kvitt rester på egentlig?

Alt det der passer perfekt til min selvkomponerte drink: Frozen Potato Daiquiri :-)

Og jo - pizza ble, ihvertfall til en viss grad, "oppfunnet" for å gjøre nytte av middagsrester etc.

Imidlertid er de eldste historiske sporene etter noe som likner pizza fra pompei, tror jeg? Der skal de visst ha laget/solgt flate brød med tomatsaus.

"............................................"

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har ikke sett snurten av den i butikkene og jeg bor på østlandet. Ikke det at jeg har trålet alle butikker opp og ned for å finne den, men har sett etter den når jeg har stått ved pizzadisken.

Skrevet

Alt det der passer perfekt til min selvkomponerte drink: Frozen Potato Daiquiri :-)

Og jo - pizza ble, ihvertfall til en viss grad, "oppfunnet" for å gjøre nytte av middagsrester etc.

Imidlertid er de eldste historiske sporene etter noe som likner pizza fra pompei, tror jeg? Der skal de visst ha laget/solgt flate brød med tomatsaus.

"............................................"

Oppskrift på drinken din ønskes utlevert:-)

Har du tatt patent?

Artig.

Faren min drikker skumma kultur med tran oppi. Det er også *litt* sært.

Annonse

Skrevet

Oppskrift på drinken din ønskes utlevert:-)

Har du tatt patent?

Artig.

Faren min drikker skumma kultur med tran oppi. Det er også *litt* sært.

Det er samme fremgangsmåte som ved Fronzen Banana/Strawberry Daiquiri; bare nytt ut banan/jordbær med potet. Hvilken som helst potet duger, men fjellmandel eller kærsj-pink gir en ekstra "spiss" :-)

"............................................."

Skrevet

Det er samme fremgangsmåte som ved Fronzen Banana/Strawberry Daiquiri; bare nytt ut banan/jordbær med potet. Hvilken som helst potet duger, men fjellmandel eller kærsj-pink gir en ekstra "spiss" :-)

Fryser du potittene først?

Jeg pleier å fryse jordbæra...

PS. Jeg har spist sjokoladetrukket maur. Kunne det vært noe til dessert?

Skrevet

Fryser du potittene først?

Jeg pleier å fryse jordbæra...

PS. Jeg har spist sjokoladetrukket maur. Kunne det vært noe til dessert?

Nei, hverken banenen eller jorbærene (eller poteten) skal være fryst. "Frozen"-delen kommer av at man kjører det i blender sammen med is. I en frozen daiquiri skal råvarene helst være ferske.

Skrevet

Nei, hverken banenen eller jorbærene (eller poteten) skal være fryst. "Frozen"-delen kommer av at man kjører det i blender sammen med is. I en frozen daiquiri skal råvarene helst være ferske.

Nyttig tips - har alltid frosset ned jordbæra for å få det skikkelig kaldt.

Thank you:-)

Skrevet

Nyttig tips - har alltid frosset ned jordbæra for å få det skikkelig kaldt.

Thank you:-)

Faktura kommer i posten :-)

"...................................."

Skrevet

Jeg bor i Nordland. Prøvde den på fredag. Det følger med en dipmix pose. Blandet med rømmekolle og skviset litt hvitløk i. Dippen var grei nok, pizzaen også, men totalt sett ble den alt for dyr til den prisen!

Skrevet

Nå har ikke jeg lest igjennom alle svar her.

Det var jeg som la ut tråden om den nye pizza'n å jeg kjøpte den på Rema.

bor ca midt i landet.

Annonse

Skrevet

Hmm, da skal jeg også spørre:)

Klippet fra stabburet sine sider: Produktet kommer i butikkene i løpet av februar, og vil være dyrere enn den originale Grandiosaen.

I løpet av februar.....wrææl :(

Det begynner å bli ei uke siden vi kjøpte den å vi er jo i januar ennå så den lanseringen er feil.

Skrevet

Jeg bor i Nordland. Prøvde den på fredag. Det følger med en dipmix pose. Blandet med rømmekolle og skviset litt hvitløk i. Dippen var grei nok, pizzaen også, men totalt sett ble den alt for dyr til den prisen!

Skviset du hvitløk i kryddermixen?

Pizzaen er dyr men en 50 lapp er ikke så mye mer enn det koster for en landgang eller pizzastykke fra et bakeri/konditori.

Skrevet

Skviset du hvitløk i kryddermixen?

Pizzaen er dyr men en 50 lapp er ikke så mye mer enn det koster for en landgang eller pizzastykke fra et bakeri/konditori.

Nå er jeg veeldig glad i hvitløk da. Ja, knuste et fedd hvitløk i kryddermiksen som jeg hadde blandet ut med rømmekolle. Den ble ikke så verst.

Skrevet

Nå er jeg veeldig glad i hvitløk da. Ja, knuste et fedd hvitløk i kryddermiksen som jeg hadde blandet ut med rømmekolle. Den ble ikke så verst.

Trodde kanskje dette var hvitløksdressing å det vil jeg ikke spise.

Det står ingenting på pizza esken om hva som er i krydderet så derfor lurte jeg litt.

Skrevet

Trodde kanskje dette var hvitløksdressing å det vil jeg ikke spise.

Det står ingenting på pizza esken om hva som er i krydderet så derfor lurte jeg litt.

Og så hvitløksdressing som er SÅ godt??? :-)

Skrevet

Og så hvitløksdressing som er SÅ godt??? :-)

Uff jeg klarer ikke tanken på at det skal lukte hvitløk av meg.

Jeg hater den lukta selv.

Uff jeg er tåpelig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...