Gjest Leopoldine Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg vil takke for alle som har gitt meg gode råd og tips angående å takle et forhold der den fremtidige samlivspartneren har barn fra før. Jeg mener at disse barna skal ha en sentral plass i pappas liv, noe som de selvfølgelig har og kommer til å ha. Dette er noe jeg har ment hele tiden, men jeg vil forvente at han satser på å bygge et godt samliv med meg. Det jeg mener er at barna ikke må få en posisjon på grunn av fars dårlige samvittighet, som gjør at de tvinner han rundt lillefingeren. En situasjon som gjør at man vil gjøre alt for barna på bekostningen av det nye samlivet. Man må jo sørge for å være en støtte i livet deres og sørge for at de ikke mangler noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216350-takk-for-gode-r%C3%A5d-ang-barn-fra-f%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.