Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har dere savnet meg? Ser på ulike tråder at jeg har inspirert mange. Mener det er flere som har laget nye tråder om det å være pen eller ei. 0 Siter
Gjest handleidag Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du kan jo også skrive innlegg om noe annet? :-) Går du på skole eller jobber du? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Tja..du har vel evt. "inspirert" noen til å lage parodier på deg...ikke akkurat vanskelig, det :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du kan jo også skrive innlegg om noe annet? :-) Går du på skole eller jobber du? Jeg jobber som barnepleier på et sykehus. Verdens beste jobb, uten tvil :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg jobber som barnepleier på et sykehus. Verdens beste jobb, uten tvil :-) Og når skal du dokumentere dine påstander om at du er så fryktelig pen? :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Og når skal du dokumentere dine påstander om at du er så fryktelig pen? :-) ".........................................." He he. Jeg har visst gjort mange nysgjerrige nå, inkludert deg :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Og når skal du dokumentere dine påstander om at du er så fryktelig pen? :-) ".........................................." Ikke be om det da. Hvor vanskelig er det å finne ei berte på google, liksom. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du er bare så heldig. Verdens peneste, og så i tillegg verdens beste jobb. *Stum av beundring* *undertrykt lite knis* 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 He he. Jeg har visst gjort mange nysgjerrige nå, inkludert deg :-) Heh-heh...nei, "nyskjerrig" er ikke en beskrivelse på min holdning til deg. Jeg bare påpeker de åpenbare "manglene" i det du sier. Hvem som helst kan lage et stort poeng av noe slikt i en setting hvor ingen kan ta stilling til det. Noen blir provosert av det, men de fleste rister nok bare overbærende på hodet. "............................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du er bare så heldig. Verdens peneste, og så i tillegg verdens beste jobb. *Stum av beundring* *undertrykt lite knis* Det er tydelig at janteloven råder sterkt her i Norge... Har du virkelig så dårlig selvtillitt at du må rakke ned på andre?? *rister på hodet* 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er tydelig at janteloven råder sterkt her i Norge... Har du virkelig så dårlig selvtillitt at du må rakke ned på andre?? *rister på hodet* *LOL* Hun "rakker" ikke ned på deg. Hun gjør narr av det du sier, og måten du fremstår på :-) "..............................................." 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er tydelig at janteloven råder sterkt her i Norge... Har du virkelig så dårlig selvtillitt at du må rakke ned på andre?? *rister på hodet* Har vel ikke rakket på noen, jeg. Har bare knist litt! Forskjell på det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har vært inne på DOL flere ganger idag ene og alene for å se etter innlegg fra deg. Blir så glad og lattermild av innleggene dine skjønner du :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.