Gå til innhold

Jelly bellys er GODT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt utrolig! Det lå faktisk noen i skapet :-)

*gumle*

Harru kjøpt inn varene til i dag? ;)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

8

• mariaflyfly

5

• annegunn

5

• Line

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Harru kjøpt inn varene til i dag? ;)

På polet med bul på magen?

*fnis*

Skrevet

Jeg kjøper mine på Ultra på Bryn senter i Oslo (stor matvarebutikk). Det er en del andre steder som etterhvert selger dem også vet jeg (Deli de Luca-kjeden bl.a.), men det er bare i Oslo jeg kjenner til utsalgsstedene.

Ellers kan de bestilles fra mange steder på nettet.

Men de er DYRE!

Takk :-)

Får se om jeg faller for fristelsen hvis jeg er innom Brynsenteret. Svigermor bor like ved...

Skrevet

På polet med bul på magen?

*fnis*

Kanskje de spør om leg. ;)

Skrevet

Kanskje de spør om leg. ;)

Ja da, hun er over 18, hun er faktisk 24 - eh - uker?

Nei, det er visst blitt gubbens oppgave :(

Men jeg synes du skal skulke i kveld og heller komme hit.....

Skrevet

Ja da, hun er over 18, hun er faktisk 24 - eh - uker?

Nei, det er visst blitt gubbens oppgave :(

Men jeg synes du skal skulke i kveld og heller komme hit.....

Jeg og, egentlig.

Jeg må snart få somla meg til å være med. Så får det heller bli tema Italia første gangen hjemme hos meg. ;)

Skrevet

Jeg og, egentlig.

Jeg må snart få somla meg til å være med. Så får det heller bli tema Italia første gangen hjemme hos meg. ;)

Du får spikre en dato en stund framover i tid, som er ufravikelig...

Vi skal ha pizza i kveld, forøvrig. Men hvor lenge varer det du skal på egentlig? Det er vel ikke sånn at det går an å komme sent?

Skrevet

Du får spikre en dato en stund framover i tid, som er ufravikelig...

Vi skal ha pizza i kveld, forøvrig. Men hvor lenge varer det du skal på egentlig? Det er vel ikke sånn at det går an å komme sent?

Det begyner ikke før 19.30, og vi har en del tunge saker denne gangen, så jeg regner ikke med at vi er ferdige før i 22.30-tida. :(

Skrevet

Det begyner ikke før 19.30, og vi har en del tunge saker denne gangen, så jeg regner ikke med at vi er ferdige før i 22.30-tida. :(

Og det er omtrent da vi pleier å gi oss også.

Nei, du får spikre en dag på forhånd, det er jo fast annen hver tirsdag.... Og så har vi det hos oss eller deg alt ettersom hva som passer. OK?

Skrevet

Og det er omtrent da vi pleier å gi oss også.

Nei, du får spikre en dag på forhånd, det er jo fast annen hver tirsdag.... Og så har vi det hos oss eller deg alt ettersom hva som passer. OK?

Jupp. :)

Skrevet

Takk :-)

Får se om jeg faller for fristelsen hvis jeg er innom Brynsenteret. Svigermor bor like ved...

Øyh! ;-)

Skrevet

Øyh! ;-)

Det er nok evt størst sjanse for at du legger merke til meg ;-)

Skrevet

Er det det samme som Jelly Beans, som de har i USA? De er farlig gode! Ikke si at de er kommet til Norge da?

:-o

Skrevet

Er det det samme som Jelly Beans, som de har i USA? De er farlig gode! Ikke si at de er kommet til Norge da?

:-o

Klart det er de samme - og vi har jo hatt dem lenge her også ...

Skrevet

Klart det er de samme - og vi har jo hatt dem lenge her også ...

Tror ikke jeg har sett dem i Norge jeg. De har dem i alle fall ikke her jeg bor :)

Skrevet

Tror ikke jeg har sett dem i Norge jeg. De har dem i alle fall ikke her jeg bor :)

Nei, det er godt mulig. Vet bare om flere steder i Oslo som har dem. Og så kan du jo får bestilt på nettet, da. Men det blir dyrt.

Dumt, for det er jo godt og kan spises uten dårlig samvittighet. :o)

Skrevet

Nei, det er godt mulig. Vet bare om flere steder i Oslo som har dem. Og så kan du jo får bestilt på nettet, da. Men det blir dyrt.

Hehe... jeg har store ambisjoner om å kutte ut mest mulig av søtsaker, så Jelly Beans får være forbeholdt feriene mine i Spania ;)

Skrevet

Hvorfor uten dårlig samvittighet?

Skrevet

De har det på den godteributikken ved Nova, men det burde jeg kanskje ikke sagt ;)

(har forøvrig aldri smakt dem, bare konstatert at de eksisterer:)

Gjest No Sugar
Skrevet

Er de sukkerfri siden de er så kalorifattige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...