Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld...det kommer igjen..og igjen...

Jeg sier til meg selv at jeg ikke skal gjøre det..Men inni hodet mitt ser jeg bilder..Bilder av begravelsen,reaksjoner...

Ubevisst forbereder jeg meg...Og det skremmer meg.Denne følelsen så sterk..Det lokker..Mørket..

Brente alle dagbøker idag.Vil ikke etterlate spor.Dagbøker fylt av hat og selvforakt.Dagbøker fylt av mat.Dagbøker fylt av tanker..

Det er galt..så inderlig galt..Men jeg ser ikke fremtid,jeg ser ikke nå..Jeg ser bare glimt av fortid.Glimt jeg ikke vil se,glimt jeg helst vil glemme..Glimt jeg aldri kan tilgi meg selv..

Mamma syns jeg begynner bli deprimert igjen..Jeg sa nei..Alt går bra...Tviler på hun trodde meg..

Idag tidlig gren hun.Hun gren over historien om heroin offeret.Se den fine gutten sa hun..

Jeg trodde hun visste hva jeg tenkte...Det stakk i hjertet...

Klumpen i magen vokser seg stadig større og blir tyngre å bære for hver dag...Skal jeg holde ut til torsdag??Klarer jeg å gå slik til torsdag??

Hvis de sier de anbefaler innleggelse stikker jeg av..Jeg vil ikke inn der igjen..Jeg vil hvertfall ikke ut derfra..

Vet dette ble et veldig negativt innlegg...

HÅper dere kan tilgi meg..Aner bare ikke hva jeg skal gjøre...Det er ikke meningen å gjøre dere bekymret..

Jeg lover jeg ikke kommer til å gjøre noe dumt..men tankene er så sterk..Det er sikkert patetisk å skrive dette..Fjortis opplegg...Selv om jeg er over den alderen...

Jeg er bare så utrolig lei hvis jeg skremmer dere eller påvirker dere på noen som helst negativ måte.

Da håper jeg heller innlegget blir slettet..

Ta vare på dere selv alle sammen!Og ta imot hjelp før det blir for sent.

Skrevet

Kjære Lost

Prøv å følge ditt eget råd: ta imot hjelp før det blir for sent. Det er ikke for sent enda. Jeg synes du skal snakke med moren din om hvordan du har det, og at du bør kontakte legevakten. Det er ikke sikkert at en ny innleggelse er alt de har å tilby, vet du.

Gjest webmaster
Skrevet

Jeg vil også oppfordre deg til å søke hjelp. Snakk med moren din eller oppsøk legevakt hvis du blir desperat.

Som du tydeligvis kjenner til, sletter vi innlegg om selvdestruktivitet som kan oppfattes som "varsler" om selvskading. Jeg oppfatter ikke ditt innlegg slik - du sier at du lover å ikke gjøre deg noe. Derfor sletter vi ikke ditt innlegg, men vil instendig oppfordre deg til å søke og ta i mot hjelp.

thinkerbell
Skrevet

Om du ikke bryter den vonde "tanke-sirkelen" du er kommet inn i, øyeblikkelig, er jeg redd for hva resultatet kan bli...

Du sliter virkelig. Du har det vondt og opplever et enormt trykk innvendig... Klarer du kjære Lost å strekke ut en hånd? Det har du vel allerede gjort i og med at du skriver tankene dine inn her... Men klarer du å hukke tak i et menneske i RL? Du er nødt til å gjøre det Lost... Du er nødt til å kaste maska..

Ja...,- -jeg _vet_ det er et helvete... men når man tenker på alternativet så....

Kjære Lost, - -det er ikke sikkert at en innleggelse er det rette for deg. Det kan ikke jeg svare på. I samråd med din lege vil dere, forhåpentligvis, komme frem til en løsning...som passer akkurat deg..

Jeg føler det blir meningsløst dette her... Jeg kan gi deg et tonn av råd.. Men det er DITT liv... Det er DITT valg kjære Lost..

Døden har du... Den er din... Men vent litt.. vent 30sek. før du hopper... En liten øvelse sånn helt på tampen... Det klarer du.. hold pusten og vent i 30sek...

Varm klem fra håpefull....

Gjest Magna
Skrevet

Kjære Lost

Prøv å følge ditt eget råd: ta imot hjelp før det blir for sent. Det er ikke for sent enda. Jeg synes du skal snakke med moren din om hvordan du har det, og at du bør kontakte legevakten. Det er ikke sikkert at en ny innleggelse er alt de har å tilby, vet du.

Hei Lost.

Jeg har det også vondt nå om dagen. Men i dag er jeg ganske fin. Jeg svinger en del. Er det slik med deg også? Kan du ha det vondt en dag eeller fem for deretter å ha det bedre i to dager? Du sliter slik mange av oss her på forum gjør. Jeg er ung. Det er lurt å ta imot behandling mens du enda er ung. Da er mulighene for å bli bra større, og mulighene for å slippe denne fordømte smerten et helt liv er større.

Masse hilsner fra:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...