Gjest mailing mellom instanser Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 jeg er tillitsmann på et studie, og etter ønske fra medelever så skulle jeg spørre noen fra øverste hold om vi kunne få noen ekstra forelesninger i et emne som faglærer ønsket å undervise oss om. Jeg sendte en mail til hun som var linjeleder og fikk til svar at dette hadde de ikke råd til pluss noen praksiske grunner til at det ikke kunne la seg gjøre Kan jeg da videresende denne mailen til faglærer så hun vet hva slags begrunnelser de har for at vi ikke får ekstra undervisning? Eller blir det litt feil å gjøre det slik? jeg tenker at denne mailen var til meg personlig, og kanskje ikke var ment som noe som skulle videresendes. Jeg ble plutselig usikker på hva som var skikk og bruk her. Hva hadde dere gjort? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Så lenge korrespondansen kun inneholder offisielle ting, som ikke er kun mellom deg og vedkommende, så ser jeg ikke noe galt i det. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.