Gå til innhold

Er jeg uhøflig om jeg videresender en mail jeg har fått fra en annen?

Anbefalte innlegg

Gjest mailing mellom instanser
Skrevet

jeg er tillitsmann på et studie, og etter ønske fra medelever så skulle jeg spørre noen fra øverste hold om vi kunne få noen ekstra forelesninger i et emne som faglærer ønsket å undervise oss om.

Jeg sendte en mail til hun som var linjeleder og fikk til svar at dette hadde de ikke råd til pluss noen praksiske grunner til at det ikke kunne la seg gjøre

Kan jeg da videresende denne mailen til faglærer så hun vet hva slags begrunnelser de har for at vi ikke får ekstra undervisning?

Eller blir det litt feil å gjøre det slik?

jeg tenker at denne mailen var til meg personlig, og kanskje ikke var ment som noe som skulle videresendes.

Jeg ble plutselig usikker på hva som var skikk og bruk her.

Hva hadde dere gjort?

Skrevet

Så lenge korrespondansen kun inneholder offisielle ting, som ikke er kun mellom deg og vedkommende, så ser jeg ikke noe galt i det.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...