Gå til innhold

Hvordan kjøpe amerikanske frimerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om noen vet et sted jeg kan få kjøpt amerikanske frimerker - ikke til samling, men til å sende fra USA.

Jeg vet det er et nettsted, men husker ikke hvor det var...

Kan noen hjelpe - så tusen takk.

Hilsen fra meg

Gjest Calóni
Skrevet

I USA :P Jeg prøvde meg med samme spørsmål her for noen måneder siden, men fikk ikke noen respons på at det gikk an. Men jeg har aldri hørt om et nettsted man kan gjøre det på, så kanskje det er tingen?

Du kan uansett kjøpe sånne kupong-ting på Posten som kan veksles inn i frimerker i USA. Altså at du betaler litt dyrere enn portoen det tilsvarer, og så kan du sende den til vedkommede.

Nå vet ikke jeg hva grunnen til at du skal ha slike frimerker er, så jeg vet ikke om det er en mulig løsning :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...