Gå til innhold

Nå skal jeg trene!!!! JOOOHOO

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Det er viktig å holde kroppen i god form, og ikke bare sitte foran dataen..

Jeg elsker å trene. 4 ganger i uka trener jeg på SATS. 2-3 ganger i uka trener jeg aerobics. Alle dager i uka trener jeg på ergometer sykkel. Pluss at jeg går veldig mye på jobben min. Jeg jobber som barnepleier på et sykehus. Jeg elsker jobben min, og alle nyfødte er verdens vakkreste skapninger:-)

Hva er ditt beste treningstips??

Fortsetter under...

Meg1365380063
Skrevet

Sex.

Men med prevensjon, for jeg synes nyfødte er verdens styggeste skapninger...

Skrevet

Du har det morsomt nå ;-)

*flirer*

Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person.

Hva tror du?

Gjest Jøsses
Skrevet

Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre?

Skrevet

*flirer*

Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person.

Hva tror du?

Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o)

Annonse

fei1365380229
Skrevet

*flirer*

Hva tror du?

Det er selvfølgelig kødd. Barbie star har fått den såkalte online syken hvor hun bare må ha masse svar som hun kan svare og kverulere på.

Får å få masse svar må man skrive noe som andre reagerer på og det er jo det hun gjør.

Skrevet

Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o)

Hun sprer lattermildhet rundt seg der hun piler fra aerobictimer til barnepleierjobben sin:-)

*ler*

Skrevet

*Gjesp* Vi venter fortsatt på bildet.

"............................................."

Gjest Barbie star
Skrevet

*Gjesp* Vi venter fortsatt på bildet.

"............................................."

LOL Er du mann?

Gjest Barbie star
Skrevet

Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre?

He he. Er ikke jomfru nei... Men du er kanskje siden du har så store komplekser at du må hakke på andre??

Gjest Barbie star
Skrevet

*flirer*

Hva tror du?

Hæ???? Hva var det jeg skrev nå som var så utenomjordisk lite trolig???

Annonse

Gjest Barbie star
Skrevet

Det er selvfølgelig kødd. Barbie star har fått den såkalte online syken hvor hun bare må ha masse svar som hun kan svare og kverulere på.

Får å få masse svar må man skrive noe som andre reagerer på og det er jo det hun gjør.

Himmel!!! Hva var det med dette jeg skrev som var så rart???

Gjest Barbie star
Skrevet

Er ikke du på trening????

Er ferdig :-) Har trent en time ( nesten) på ergometersykkel!! Trente 1 time på SATS etter jobb.

Skrevet

Hæ???? Hva var det jeg skrev nå som var så utenomjordisk lite trolig???

Du - jeg tror Ken roper på deg. Best du sjekker hva det er.

*flirer*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er som deg, både trener og sitter forran dataen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*flirer*

Hva tror du?

Selvfølgelig er det kødd;)

Helt sikkert samme person som henne som jobbet i et parfymeri og var så lei av ustelte og svette damer;)

Gjest Barbie star
Skrevet

Selvfølgelig er det kødd;)

Helt sikkert samme person som henne som jobbet i et parfymeri og var så lei av ustelte og svette damer;)

Nå blir jeg litt lei meg her... Hvofor skulle jeg bruke tid og krefter her inne bare på kødd???

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå blir jeg litt lei meg her... Hvofor skulle jeg bruke tid og krefter her inne bare på kødd???

*LOL*

Synes i grunn du er festlig underholdning jeg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...