Gå til innhold

Nå skal jeg trene!!!! JOOOHOO

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Det er viktig å holde kroppen i god form, og ikke bare sitte foran dataen..

Jeg elsker å trene. 4 ganger i uka trener jeg på SATS. 2-3 ganger i uka trener jeg aerobics. Alle dager i uka trener jeg på ergometer sykkel. Pluss at jeg går veldig mye på jobben min. Jeg jobber som barnepleier på et sykehus. Jeg elsker jobben min, og alle nyfødte er verdens vakkreste skapninger:-)

Hva er ditt beste treningstips??

Fortsetter under...

Meg1365380063
Skrevet

Sex.

Men med prevensjon, for jeg synes nyfødte er verdens styggeste skapninger...

Skrevet

Du har det morsomt nå ;-)

*flirer*

Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person.

Hva tror du?

Gjest Jøsses
Skrevet

Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre?

Skrevet

*flirer*

Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person.

Hva tror du?

Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o)

Annonse

fei1365380229
Skrevet

*flirer*

Hva tror du?

Det er selvfølgelig kødd. Barbie star har fått den såkalte online syken hvor hun bare må ha masse svar som hun kan svare og kverulere på.

Får å få masse svar må man skrive noe som andre reagerer på og det er jo det hun gjør.

Skrevet

Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o)

Hun sprer lattermildhet rundt seg der hun piler fra aerobictimer til barnepleierjobben sin:-)

*ler*

Skrevet

*Gjesp* Vi venter fortsatt på bildet.

"............................................."

Gjest Barbie star
Skrevet

*Gjesp* Vi venter fortsatt på bildet.

"............................................."

LOL Er du mann?

Gjest Barbie star
Skrevet

Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre?