Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er viktig å holde kroppen i god form, og ikke bare sitte foran dataen.. Jeg elsker å trene. 4 ganger i uka trener jeg på SATS. 2-3 ganger i uka trener jeg aerobics. Alle dager i uka trener jeg på ergometer sykkel. Pluss at jeg går veldig mye på jobben min. Jeg jobber som barnepleier på et sykehus. Jeg elsker jobben min, og alle nyfødte er verdens vakkreste skapninger:-) Hva er ditt beste treningstips?? 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sex. Men med prevensjon, for jeg synes nyfødte er verdens styggeste skapninger... 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du har det morsomt nå ;-) *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? 0 Siter
Gjest Jøsses Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? Det er selvfølgelig kødd. Barbie star har fått den såkalte online syken hvor hun bare må ha masse svar som hun kan svare og kverulere på. Får å få masse svar må man skrive noe som andre reagerer på og det er jo det hun gjør. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o) Hun sprer lattermildhet rundt seg der hun piler fra aerobictimer til barnepleierjobben sin:-) *ler* 0 Siter