Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er viktig å holde kroppen i god form, og ikke bare sitte foran dataen.. Jeg elsker å trene. 4 ganger i uka trener jeg på SATS. 2-3 ganger i uka trener jeg aerobics. Alle dager i uka trener jeg på ergometer sykkel. Pluss at jeg går veldig mye på jobben min. Jeg jobber som barnepleier på et sykehus. Jeg elsker jobben min, og alle nyfødte er verdens vakkreste skapninger:-) Hva er ditt beste treningstips?? 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sex. Men med prevensjon, for jeg synes nyfødte er verdens styggeste skapninger... 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du har det morsomt nå ;-) *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? 0 Siter
Gjest Jøsses Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? Det er selvfølgelig kødd. Barbie star har fått den såkalte online syken hvor hun bare må ha masse svar som hun kan svare og kverulere på. Får å få masse svar må man skrive noe som andre reagerer på og det er jo det hun gjør. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er naturligvis bare tøys. Men underholdende lesning ;o) Hun sprer lattermildhet rundt seg der hun piler fra aerobictimer til barnepleierjobben sin:-) *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *Gjesp* Vi venter fortsatt på bildet. "............................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *Gjesp* Vi venter fortsatt på bildet. "............................................." LOL Er du mann? 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 LOL Er du mann? Er ikke du på trening???? 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sex. Men det har vel ikke du hatt, ettersom du skremmer alle typene vekk, pga. ditt utrooolig vakre ytre? He he. Er ikke jomfru nei... Men du er kanskje siden du har så store komplekser at du må hakke på andre?? 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? Hæ???? Hva var det jeg skrev nå som var så utenomjordisk lite trolig??? 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er selvfølgelig kødd. Barbie star har fått den såkalte online syken hvor hun bare må ha masse svar som hun kan svare og kverulere på. Får å få masse svar må man skrive noe som andre reagerer på og det er jo det hun gjør. Himmel!!! Hva var det med dette jeg skrev som var så rart??? 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Er ikke du på trening???? Er ferdig :-) Har trent en time ( nesten) på ergometersykkel!! Trente 1 time på SATS etter jobb. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hæ???? Hva var det jeg skrev nå som var så utenomjordisk lite trolig??? Du - jeg tror Ken roper på deg. Best du sjekker hva det er. *flirer* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg er som deg, både trener og sitter forran dataen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 *flirer* Får ikke helt bestemt meg om dette er bare kødd, eller om det er en virkelig person. Hva tror du? Selvfølgelig er det kødd;) Helt sikkert samme person som henne som jobbet i et parfymeri og var så lei av ustelte og svette damer;) 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Selvfølgelig er det kødd;) Helt sikkert samme person som henne som jobbet i et parfymeri og var så lei av ustelte og svette damer;) Nå blir jeg litt lei meg her... Hvofor skulle jeg bruke tid og krefter her inne bare på kødd??? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Nå blir jeg litt lei meg her... Hvofor skulle jeg bruke tid og krefter her inne bare på kødd??? *LOL* Synes i grunn du er festlig underholdning jeg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.