Gå til innhold

Hvordan få det til å gå for mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er veldig frustrerende, så jeg håper noen her kan hjelpe meg.

Hva om du suger han da? og slikker ballene hans og kanskje lar en finger gli forsiktig rundt rumpehullet hans..... Om du er utholdende nok må han da vel komme til slutt under en slik behandling ;o)

Annonse

Eksen min var sånn, han holdt på i timesvis, visst han ikke ble sliten og la seg til å sove da, før det gikk for han!

Det var slitsomt for jeg følte at det liksom var litt min skyld, men det var det ikke!

Nå møter jeg noen sånne situasjoner, og det er i fylla, men det er liksom ikke til å regne med!

Jeg fikk et tips om at eksen min muligens masturberte på en litt hardhendt og spesiell måte slik at han hadde lagt seg til en litt for høy terskel for at det skulle gå for han!

Rådet var å skifte teknikk på ronkingen, og om mulig ikke gjøre det like ofte!

Ja,ja, ikke sikkert dette var til særlig hjelp, men skjønner problemet!

Gjest ikke signatur

Eksen min var sånn, han holdt på i timesvis, visst han ikke ble sliten og la seg til å sove da, før det gikk for han!

Det var slitsomt for jeg følte at det liksom var litt min skyld, men det var det ikke!

Nå møter jeg noen sånne situasjoner, og det er i fylla, men det er liksom ikke til å regne med!

Jeg fikk et tips om at eksen min muligens masturberte på en litt hardhendt og spesiell måte slik at han hadde lagt seg til en litt for høy terskel for at det skulle gå for han!

Rådet var å skifte teknikk på ronkingen, og om mulig ikke gjøre det like ofte!

Ja,ja, ikke sikkert dette var til særlig hjelp, men skjønner problemet!

Han onanerer heller ikke så ofte, så jeg tror ikke han har så stort behov for sex.

Sarkastisk/ironisk er ikke det samme som ondskapfull. Du må lære deg å skille de begrepene.

Sarkasmer bygger på humor, det gjør ikke ondskapsfullhet.

Jeg bruker mye sarkasme og ironi, og det der var ikke den morsomme typen.

Det er veldig frustrerende, så jeg håper noen her kan hjelpe meg.

Ikke helt uvanlig problem.

Hvilken alder har han.?

Har han hatt-eller har noen

sykdom av noen art.?

Tar han noen medisiner ?

Hvor lenge har dere vært sammen-

-og hvordan fungerte det tidligere ?

mvh

Gjest ikke signatur

Ikke helt uvanlig problem.

Hvilken alder har han.?

Har han hatt-eller har noen

sykdom av noen art.?

Tar han noen medisiner ?

Hvor lenge har dere vært sammen-

-og hvordan fungerte det tidligere ?

mvh

Hvilken alder har han.? Enda ikke fylt 30. Har han hatt-eller har noen sykdom av noen art.? Nei.

Tar han noen medisiner ? Nei.

Hvor lenge har dere vært sammen- -og hvordan fungerte det tidligere ? 7 år, det fungerte bedre før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...