citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hjelp... La universalklister på skia i går, hvordan skal jeg få det av igjen? Tok med hele skauen hjem... Gleden over det å kunne gå rett opp bakkene uten å bruke fiskebein, ødelegges noe av å ikke kunne skli nedover på andre siden... Smørte seg helt bort... Solbærtoddy egner seg ikke som klisteroppløser. Ei heller hjemmestrikka votter. 0 Siter
Gjest JNN Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du kan kjøpe klisterfjerner i alle sportsbutikker. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Du kan kjøpe klisterfjerner i alle sportsbutikker. Takk. Skal kjøpe i morgen:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Takk. Skal kjøpe i morgen:-) Husk å kjøp egnet "papir" til å fjerne den med! Koster en slikk og ingenting og kjøpes på samme sted. ) Vi smurte med sølvklister og det hjalp masse og det gikk fort nok å renne ned igjen etterpå for oss! ) Dagen etter var mye av klisteret bortslitt og til slutt ble min kjære så lei av se meg slite med glipptak at han klinte på litt gul klissete tørrvoks - det hjalp som bare det, det og. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Husk å kjøp egnet "papir" til å fjerne den med! Koster en slikk og ingenting og kjøpes på samme sted. ) Vi smurte med sølvklister og det hjalp masse og det gikk fort nok å renne ned igjen etterpå for oss! ) Dagen etter var mye av klisteret bortslitt og til slutt ble min kjære så lei av se meg slite med glipptak at han klinte på litt gul klissete tørrvoks - det hjalp som bare det, det og. Jeg liker ikke klister, det er første gang jeg har tydd til det. Det funka kjempebra oppover, som sagt. Men nå har bikkja klister i pelsen, det er klister på bilen, på vottene mine... Det er bare så ekkelt... Skal gå på sporten i morra og kjøpe rens og papir. Det er mye morsommere å gå på ski på silkeføre... Jeg ble gul og blå etter turen i går. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg liker ikke klister, det er første gang jeg har tydd til det. Det funka kjempebra oppover, som sagt. Men nå har bikkja klister i pelsen, det er klister på bilen, på vottene mine... Det er bare så ekkelt... Skal gå på sporten i morra og kjøpe rens og papir. Det er mye morsommere å gå på ski på silkeføre... Jeg ble gul og blå etter turen i går. :-) Jeg kjøpte klisterfjerner i fjor etter at mine og podens ski var fullstendig innsauset med klister både over og under! ) Du kommer til å få sjokk når du ser hvor virksomt det er forøvrig... 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Jeg kjøpte klisterfjerner i fjor etter at mine og podens ski var fullstendig innsauset med klister både over og under! ) Du kommer til å få sjokk når du ser hvor virksomt det er forøvrig... Er vel ikke verdt å prøve det på bikkja også? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Er vel ikke verdt å prøve det på bikkja også? ;-) Det skal være helt ufarlig og miljøvennlig (den røde boksen fra Swix), men du bør spørre i butikken uansett! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.