Gå til innhold

Hvordan få av klister på skia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp... La universalklister på skia i går, hvordan skal jeg få det av igjen? Tok med hele skauen hjem...

Gleden over det å kunne gå rett opp bakkene uten å bruke fiskebein, ødelegges noe av å ikke kunne skli nedover på andre siden...

Smørte seg helt bort... Solbærtoddy egner seg ikke som klisteroppløser. Ei heller hjemmestrikka votter.

Skrevet

Du kan kjøpe klisterfjerner i alle sportsbutikker.

Takk. Skal kjøpe i morgen:-)

Skrevet

Takk. Skal kjøpe i morgen:-)

Husk å kjøp egnet "papir" til å fjerne den med! Koster en slikk og ingenting og kjøpes på samme sted. :o)

Vi smurte med sølvklister og det hjalp masse og det gikk fort nok å renne ned igjen etterpå for oss! :o) Dagen etter var mye av klisteret bortslitt og til slutt ble min kjære så lei av se meg slite med glipptak at han klinte på litt gul klissete tørrvoks - det hjalp som bare det, det og.

Skrevet

Husk å kjøp egnet "papir" til å fjerne den med! Koster en slikk og ingenting og kjøpes på samme sted. :o)

Vi smurte med sølvklister og det hjalp masse og det gikk fort nok å renne ned igjen etterpå for oss! :o) Dagen etter var mye av klisteret bortslitt og til slutt ble min kjære så lei av se meg slite med glipptak at han klinte på litt gul klissete tørrvoks - det hjalp som bare det, det og.

Jeg liker ikke klister, det er første gang jeg har tydd til det. Det funka kjempebra oppover, som sagt. Men nå har bikkja klister i pelsen, det er klister på bilen, på vottene mine... Det er bare så ekkelt...

Skal gå på sporten i morra og kjøpe rens og papir.

Det er mye morsommere å gå på ski på silkeføre... Jeg ble gul og blå etter turen i går.

:-)

Skrevet

Jeg liker ikke klister, det er første gang jeg har tydd til det. Det funka kjempebra oppover, som sagt. Men nå har bikkja klister i pelsen, det er klister på bilen, på vottene mine... Det er bare så ekkelt...

Skal gå på sporten i morra og kjøpe rens og papir.

Det er mye morsommere å gå på ski på silkeføre... Jeg ble gul og blå etter turen i går.

:-)

Jeg kjøpte klisterfjerner i fjor etter at mine og podens ski var fullstendig innsauset med klister både over og under! :o) Du kommer til å få sjokk når du ser hvor virksomt det er forøvrig...

Skrevet

Jeg kjøpte klisterfjerner i fjor etter at mine og podens ski var fullstendig innsauset med klister både over og under! :o) Du kommer til å få sjokk når du ser hvor virksomt det er forøvrig...

Er vel ikke verdt å prøve det på bikkja også? ;-)

Skrevet

Er vel ikke verdt å prøve det på bikkja også? ;-)

Det skal være helt ufarlig og miljøvennlig (den røde boksen fra Swix), men du bør spørre i butikken uansett! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...