Zingara Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 En venn av meg i utlandet hadde sendt meg to flasker vin i gave, noe jeg i utgangspunktet ikke trodde var lov? Uansett, jeg visste ikke hva gaven inneholdt. Da jeg ivrig river av pappen og roter rundt i avispapiret ser jeg en flasketut, drar den opp for så å se at det kun er en halv flaske. Det samme var skjedd med den andre. Utenpå følger det med en skademelding hvor det står: Contents has leaked out. Det var jo kjipt, men ikke no å gjøre med det. Men jeg må si jeg reagerer på at de i tollen bare har surret knuste flasker i noe avispapir og sendt avsted. Det var helt tilfeldig at jeg så en flasketut etter å ha rota litt i papiret, kunne ha skadet meg stygt der med så skarpe glasskår... Har dere opplevd noe slikt? Er det ikke å vise uforsiktighet? Måtte jo knise litt til slutt da, ved synet av gaven.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 De i tollen? Det var vel kanskje avsender som hadde slurvet med innpakkingen? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 "Har dere opplevd noe slikt? Er det ikke å vise uforsiktighet?" Uforsiktighet? Med knuste flasker? Hva skulle de gjort, da? Limt flaskene sammen igjen? "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.