Gjest Ghu Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har narvesen sånn pølsetilbud for tiden? Fikk så lyst på pølse! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Mener du pølsefest der alle pølsene koster 15kr? Tror ikke det er det nå, men det er jo ikke så mye du sparer må disse tilbudene uansett. 0 Siter
Gjest Ghu Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Mener du pølsefest der alle pølsene koster 15kr? Tror ikke det er det nå, men det er jo ikke så mye du sparer må disse tilbudene uansett. Ja, det jeg mente. Bruker å koste 25 kr med brus, noe sånt. Det syns jeg re veldig greit. Skal på revy, og tenkte å stoppe å ta en matbit. Men kanskje jeg burde være sunn i stedet... Takk for svar uansett! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ja, det jeg mente. Bruker å koste 25 kr med brus, noe sånt. Det syns jeg re veldig greit. Skal på revy, og tenkte å stoppe å ta en matbit. Men kanskje jeg burde være sunn i stedet... Takk for svar uansett! Sunn kan du være imorgen, kos deg med revy og pølse du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.