Gå til innhold

Sex etter seks timer??

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Hørte at det var et par i Big Brother huset som hadde hatt sex etter seks timer... Det ble liksom slått opp i mediane som en sensasjon/rekord.

Hva er så rart med det? Jeg har vel både en og to og tre ganger hatt sex med menn jeg har kjendt mindre enn seks timer. Til og med med en kjendis. ( Ja han er en A kjendis og nei jeg kan ikke utlevere han på nettet med å si hvem han er...)

Jeg er ikke "lett på tråden" selv om jeg har utseende med meg, men elsker en god og vill fest. Jeg er nå ung og vil nyte livet.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

4

• DarkPink

4

• Åsemor

2

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor ble din Big Brother søknad avslått?

Kriminell fortid???

Skrevet

Jeg tror kanskje det er en bitteliten forskjell å ha sex og å ha sex på tv.

Gjest Barbie star
Skrevet

Hvorfor ble din Big Brother søknad avslått?

Kriminell fortid???

Har aldri søkt jeg... Men det kunne igrunn vært morsomt å vært med :-)

Gjest Barbie star
Skrevet

Jeg tror kanskje det er en bitteliten forskjell å ha sex og å ha sex på tv.

Er det så stor forskjell..? Det er virkelig ikke mye man ser av sexen under dyna i BB huset..

Gjest Gjeeeeeesp
Skrevet

Dette begynner å bli kjedelig. Kjenn din besøkelsestid.

Skrevet

Tror du hadde sklidd rett inn der, ja.

:-)

Skrevet

Det var synd du ikke søkte for du hadde nok sklidd lett inn pga ditt utseende for det er sånne som deg bigbrother vil ha i år.

Gjest Barbie star
Skrevet

Dette begynner å bli kjedelig. Kjenn din besøkelsestid.

Ingen tvinger deg til å lese mine innlegg.. Så bare styr unna du...

Gjest Barbie star
Skrevet

Tror du hadde sklidd rett inn der, ja.

:-)

Velger å ta det som et kompliment jeg :-)

Skrevet

Er det så stor forskjell..? Det er virkelig ikke mye man ser av sexen under dyna i BB huset..

Nei, men det er faktisk noen som liker å holde privatlivet sitt privat allikevel.

Gjest Barbie star
Skrevet

Gjetter på Rune Rudberg.. :o)

Han er for gammel og lite attraktiv for meg..!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Aylar løy jo på seg en A-kjendis, og alle vet hvordan det gikk med henne. Muhaha.

Gjest kjöttpölse
Skrevet

Har du sagt A får du si B. Lite troverdig å skryte på seg en A-kjendis hvis du ikke kan si hvem det er. Vi vet jo ikke hvem du er uansett, bortsett fra at du er sinnsykt pen.

I såfall kan jo jeg også skryte på meg en kjendis. For eksempel han som spilte Frank i den første Elling-filmen. Mmmmmmmm. Det er lov å drømme. Er det det du gjorde også?

Gjest mann159
Skrevet

Har du sagt A får du si B. Lite troverdig å skryte på seg en A-kjendis hvis du ikke kan si hvem det er. Vi vet jo ikke hvem du er uansett, bortsett fra at du er sinnsykt pen.

I såfall kan jo jeg også skryte på meg en kjendis. For eksempel han som spilte Frank i den første Elling-filmen. Mmmmmmmm. Det er lov å drømme. Er det det du gjorde også?

Dette er bare smålig sjalusi. Typisk jenter!

Skrevet

Så flink du er, dessverre så er jeg så ordinær at jeg verken har pult A, B eller C-kjendiser.

*imponert*

Gjest Såra og vonbroten
Skrevet

Faen, har du også humpet på Tor Endresen? Og han som sa til meg at jeg var den eneste! Hulk..

Skrevet

Gjetter på Rune Rudberg.. :o)

Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?)

Kan da umulig være noen andre vel?

*vrir hjerna*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...