Gjest mildred Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Vet du, 25 år er ikke så fryktelig ungt, men du virker særdeles lite voksen for alderen da Da jeg var på din alder hadde jeg et lite barn, og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at du er i stand til det, ennå, _desverre_! Snart kommer smilerynkene (visst de ikke allerede har kommet), og de første grå hår vil titte frem! Og hva gjør du da? Hvor ser du deg selv om 5 år? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?) Kan da umulig være noen andre vel? *vrir hjerna* "Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?)" Aha - den "veldig pene" Barbie star er en av bimboene i Norske Nybegynnere? "Sprut på mææææ....æ svælge gjærne...." (Ja, jeg har sett den :-) "............................................" 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Er det så stor forskjell..? Det er virkelig ikke mye man ser av sexen under dyna i BB huset.. Hehe han som lå i samme seng dro av henne dyna og hun var splitter naken! Det var jo bra tydelig da at det skjedde ting. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Bare én a-kjendis? Jøss, du henger sannelig etter. Selv har jeg pult hele Liverpool etter bare fem minutter. Opptil flere ganger. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 "Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?)" Aha - den "veldig pene" Barbie star er en av bimboene i Norske Nybegynnere? "Sprut på mææææ....æ svælge gjærne...." (Ja, jeg har sett den :-) "............................................" Kanskje jeg burde se den også? ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Heldig du da =) Og i og med at vi ikke vet hvem du er, så ville det jo være fryktelig å utlevere at en kjendis har hatt sex. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Heldig du da =) Og i og med at vi ikke vet hvem du er, så ville det jo være fryktelig å utlevere at en kjendis har hatt sex. Vi kunne jo ringt Se og Hør:-) Og sagt at han (hun?) hadde hatt sex med ei bimbo på dol:-) 0 Siter
bb71 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 1) Litt fakta her:det var rekord. 2) sex med kjendis er lite å skryte av, det er bare å møte en på fest så er det gjort (iallefall i min ungdom) 3) du har litt snevre trådemner, kan du skrive om noe meningsfylt neste gang? 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Er det så stor forskjell..? Det er virkelig ikke mye man ser av sexen under dyna i BB huset.. Mamma, pappa, søsken, bestemor, tanteunger, sjef, etc.etc ser hvordan dere flørter, hva som får deg til sengs, hvor lang tid det tar, hvilken stilling dere knuller i, osv. Nei, du har rett, det er ikke så annerledes fra et vanlig ons etter en fest. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Vi kunne jo ringt Se og Hør:-) Og sagt at han (hun?) hadde hatt sex med ei bimbo på dol:-) Aha! " Ny sjokkbeskjed for Åge Alexandersens familie: - Æ har hatt sex med Barbiestar på dol!" 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Tror du hadde sklidd rett inn der, ja. :-) Bokstavlig talt.. hirr. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du bare MÅTTE få fram at du har hatt sex med en kjendis, til og med en A-kjendis? Patetisk! 0 Siter
bb71 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 1) Litt fakta her:det var rekord. 2) sex med kjendis er lite å skryte av, det er bare å møte en på fest så er det gjort (iallefall i min ungdom) 3) du har litt snevre trådemner, kan du skrive om noe meningsfylt neste gang? Nå ble jeg litt irritert på meg selv som gadd svare, jeg hadde bestemt meg for å ignorere dette nicket. 0 Siter
citygirl Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Nå ble jeg litt irritert på meg selv som gadd svare, jeg hadde bestemt meg for å ignorere dette nicket. Fristelsen ble vel for stor... Jeg klarer ikke holde labbene unna jeg heller... 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Skulle ikk barn være i seng forlengst? 0 Siter
Gjest styggsomf Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei Maiken, hur mår ni? Fyller ikke du 30 snart? 0 Siter
Søssa Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 "Jeg er ikke "lett på tråden" selv om jeg har utseende med meg, men elsker en god og vill fest. Jeg er nå ung og vil nyte livet." Jeg blåser i hvem du har hatt sex med, men hva er din definisjon av "lett på tråden"? 0 Siter
Goliath Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 "Jeg er ikke "lett på tråden" selv om jeg har utseende med meg, men elsker en god og vill fest. Jeg er nå ung og vil nyte livet." Jeg blåser i hvem du har hatt sex med, men hva er din definisjon av "lett på tråden"? he-he.... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Men lett på tråden er du ikke....Ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.