Gå til innhold

Sex etter seks timer??

Anbefalte innlegg

Gjest mildred
Skrevet

Vet du, 25 år er ikke så fryktelig ungt, men du virker særdeles lite voksen for alderen da :)

Da jeg var på din alder hadde jeg et lite barn, og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at du er i stand til det, ennå, _desverre_!

Snart kommer smilerynkene (visst de ikke allerede har kommet), og de første grå hår vil titte frem!

Og hva gjør du da?

Hvor ser du deg selv om 5 år?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

4

• DarkPink

4

• Åsemor

2

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?)

Kan da umulig være noen andre vel?

*vrir hjerna*

"Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?)"

Aha - den "veldig pene" Barbie star er en av bimboene i Norske Nybegynnere? "Sprut på mææææ....æ svælge gjærne...."

(Ja, jeg har sett den :-)

"............................................"

Skrevet

Er det så stor forskjell..? Det er virkelig ikke mye man ser av sexen under dyna i BB huset..

Hehe han som lå i samme seng dro av henne dyna og hun var splitter naken!

Det var jo bra tydelig da at det skjedde ting.

Skrevet

Bare én a-kjendis? Jøss, du henger sannelig etter.

Selv har jeg pult hele Liverpool etter bare fem minutter. Opptil flere ganger.

Skrevet

"Nei, det må ha vært Rocco (skrives det sånn?)"

Aha - den "veldig pene" Barbie star er en av bimboene i Norske Nybegynnere? "Sprut på mææææ....æ svælge gjærne...."

(Ja, jeg har sett den :-)

"............................................"

Kanskje jeg burde se den også?

;-)

Skrevet

Heldig du da =)

Og i og med at vi ikke vet hvem du er, så ville det jo være fryktelig å utlevere at en kjendis har hatt sex.

Skrevet

Heldig du da =)

Og i og med at vi ikke vet hvem du er, så ville det jo være fryktelig å utlevere at en kjendis har hatt sex.

Vi kunne jo ringt Se og Hør:-)

Og sagt at han (hun?) hadde hatt sex med ei bimbo på dol:-)

Skrevet

1) Litt fakta her:det var rekord.

2) sex med kjendis er lite å skryte av, det er bare å møte en på fest så er det gjort (iallefall i min ungdom)

3) du har litt snevre trådemner, kan du skrive om noe meningsfylt neste gang?

Skrevet

Er det så stor forskjell..? Det er virkelig ikke mye man ser av sexen under dyna i BB huset..

Mamma, pappa, søsken, bestemor, tanteunger, sjef, etc.etc ser hvordan dere flørter, hva som får deg til sengs, hvor lang tid det tar, hvilken stilling dere knuller i, osv.

Nei, du har rett, det er ikke så annerledes fra et vanlig ons etter en fest.

Skrevet

Vi kunne jo ringt Se og Hør:-)

Og sagt at han (hun?) hadde hatt sex med ei bimbo på dol:-)

Aha!

" Ny sjokkbeskjed for Åge Alexandersens familie: - Æ har hatt sex med Barbiestar på dol!"

Skrevet

Tror du hadde sklidd rett inn der, ja.

:-)

Bokstavlig talt.. hirr.

Skrevet

Du bare MÅTTE få fram at du har hatt sex med en kjendis, til og med en A-kjendis?

Patetisk!

Skrevet

1) Litt fakta her:det var rekord.

2) sex med kjendis er lite å skryte av, det er bare å møte en på fest så er det gjort (iallefall i min ungdom)

3) du har litt snevre trådemner, kan du skrive om noe meningsfylt neste gang?

Nå ble jeg litt irritert på meg selv som gadd svare, jeg hadde bestemt meg for å ignorere dette nicket.

Skrevet

Nå ble jeg litt irritert på meg selv som gadd svare, jeg hadde bestemt meg for å ignorere dette nicket.

Fristelsen ble vel for stor...

Jeg klarer ikke holde labbene unna jeg heller...

Gjest styggsomf
Skrevet

Hei Maiken, hur mår ni? Fyller ikke du 30 snart?

Skrevet

"Jeg er ikke "lett på tråden" selv om jeg har utseende med meg, men elsker en god og vill fest. Jeg er nå ung og vil nyte livet."

Jeg blåser i hvem du har hatt sex med, men hva er din definisjon av "lett på tråden"?

Skrevet

"Jeg er ikke "lett på tråden" selv om jeg har utseende med meg, men elsker en god og vill fest. Jeg er nå ung og vil nyte livet."

Jeg blåser i hvem du har hatt sex med, men hva er din definisjon av "lett på tråden"?

he-he....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...