Gjest Mr. Pusten Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hadde Rome-maraton i helga hvor jeg så gjennom hele sesong en av denne serien (12 episoder) Abstinensene er i ferd med å melde seg og jeg lurer på om noen vet når sesong 2 starter i USA (hvis det er fler sesonger, da...) Fant ikke noe info på HBOs nettside... Forøvrig kan jeg ikke fatte at Ray Stevenson ikke er mer kjent, gromkar 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg ramla av etter episode to. Klarte ikke å finne det fengende, og fikk inntrykk av at serieskaperne tror folk flest har mer kunnskaper om det gamle roma enn hva de fleste har. For meg ble det i hvert fall vanskelig å henge med i svingene. Men for historiekjennere vil jeg tro serien er gull verdt. Men til spørsmålet ditt: Jeg tror sesong 1 nylig er ferdig i USA, så du må nok i hvert fall vente til 2007 før sesong 2 dukker opp i USA. Jeg hadde The Wire-helg. En sabla god HBO-serie det også. 2 episoder igjen av sesong 1 nå, før jeg starter på sesong 2. Takk gud for HBO! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.