Gjest vakker som få er Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Før var jeg veldig pen. Da så alle opp til meg. Så var det en periode jeg ikke var så pen. Da sverget jeg til satanismen. Farget håret svart. Da hadde folk mer respekt for meg. Sa ja til det jeg ønsket og sånn Nå merker jeg at folk og menn ser opp til meg igjen. Det er herlig. 0 Siter
Gjest vakker som få er Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 PS: Har farget håret blondt igjen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ja, vi her på internett ser også veldig opp til deg når du forteller at du er så pen. Er det ikke deilig? 0 Siter
Gjest bertefrid Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 PS: Har farget håret blondt igjen. "Farget" håret blond, er du ikke ekte blondine? 0 Siter
Gjest vakker som få er Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 "Farget" håret blond, er du ikke ekte blondine? Nei, men er like pen allikevel 0 Siter
Gjest beauty comes from the inside Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 jeg tror du er ei skikkelig bich Har du et fornavn som begynner på M forresten? en skikkelig megge, som bare skal få andre til å føle seg mindre vel ved å snakke om hvor pen du er jeg har en stor føflekk i ansiktet og jeg er kjempepopular vet du det!! skjønnhet har ingenting å si. Det er det indre som teller 0 Siter
Gjest vakker som får er Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 jeg tror du er ei skikkelig bich Har du et fornavn som begynner på M forresten? en skikkelig megge, som bare skal få andre til å føle seg mindre vel ved å snakke om hvor pen du er jeg har en stor føflekk i ansiktet og jeg er kjempepopular vet du det!! skjønnhet har ingenting å si. Det er det indre som teller Du har en stor føflekk i panna, og derfor sier du det for å trøste deg sjølv. Sorry mac, du har ingen popularitet hos guttene. Dette sier du bare for å være ekkel, R. Det er du som er bitch, R.. 0 Siter
Idéfix Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Litt lei av disse trådene nå. Lite originalt i lengden... 0 Siter
Gjest beauty comes from the inside Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du har en stor føflekk i panna, og derfor sier du det for å trøste deg sjølv. Sorry mac, du har ingen popularitet hos guttene. Dette sier du bare for å være ekkel, R. Det er du som er bitch, R.. fy f... så ekkel du er bortskjemte snørrunge!! som tror du er så mye bedre enn oss andre. jeg har IQ på 136 bare så du vet det. Og får 5 og 6 i alle fag Og du er bare opptatt av sminke og tror du er populær tipper på at du har en IQ på rundt 90 jeg Du er ialelfall ikke mye sosialt intelligent 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Nei, men er like pen allikevel Hvorfor i all verden farger (eller bleker det, som vi med iq over 100 sier) du håret da?? 0 Siter
Gjest vakker som få er Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hvorfor i all verden farger (eller bleker det, som vi med iq over 100 sier) du håret da?? Jo mer vi farger (eller bleker) håret, dess mer får vi sjans på det store og (stygge) gutta 0 Siter
fyrlykt Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du har en stor føflekk i panna, og derfor sier du det for å trøste deg sjølv. Sorry mac, du har ingen popularitet hos guttene. Dette sier du bare for å være ekkel, R. Det er du som er bitch, R.. http://images.google.com/images?q=tbn:1c76VbDu3IhA_M:www.fis.unipr.it/~pessina/bimbo.jpg 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 HAHAHA! Dette er den morsomste tråden jeg har lest på dol noen sinne tror jeg. 0 Siter
Gjest Jøsses Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 fy f... så ekkel du er bortskjemte snørrunge!! som tror du er så mye bedre enn oss andre. jeg har IQ på 136 bare så du vet det. Og får 5 og 6 i alle fag Og du er bare opptatt av sminke og tror du er populær tipper på at du har en IQ på rundt 90 jeg Du er ialelfall ikke mye sosialt intelligent De karakterene får du i allefall ikke i norsk. 0 Siter
Gjest beauty comes from the inside Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 De karakterene får du i allefall ikke i norsk. bare fordi jeg stavet ett ord feil mener du? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 http://images.google.com/images?q=tbn:1c76VbDu3IhA_M:www.fis.unipr.it/~pessina/bimbo.jpg Den var søt ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Vi har skjønt at det var et feilgrep av Big Brother glemte å ha deg med i silikonstallen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.