Gå til innhold

Aslam Ahsan er verre enn den verste nazist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På TV2 sier han at redaktøren for Magazinet (han som trykket karrikaturtegningene av muhammed) har seg selv å takke for 20 drapstrusler og at det er hans eget problem om han tas knekken på.

Slik forsvarer en av muslimenes fremste talsmann, den "moderate" Ahsan, overgrep mot folk som benytter sin soleklare rett til frie ytringer.

Han er et svin som burde vært sent ut av landet, og jeg håper virkelig norske politikere heretter nekter å sitte sammen i studio (eller i andre sammenhenger) med slikt nazi-søppel.

Fytte helvete. Få han til helvete ut.

Skrevet

Du bør snarest ta kontakt med din fastlege og/eller psykiatrisk legevakt.

God bedring!

Skrevet

Du bør snarest ta kontakt med din fastlege og/eller psykiatrisk legevakt.

God bedring!

Nei, du store all verden. Er det ikke Scholar som titter innom. Det synes jeg var hyggelig. Hvordan er tidene?

Skrevet

Det må være første gang jeg er enig med deg, grip, men det er jeg nå.

Skrevet

Det må være første gang jeg er enig med deg, grip, men det er jeg nå.

Vi er da ofte enige vi?

Skrevet

Vi er da ofte enige vi?

Knis, kanskje du er mer enig med meg enn jeg tror ;o)

Skrevet

Knis, kanskje du er mer enig med meg enn jeg tror ;o)

Ja, det har jeg absolutt inntrykk av. Noen feider har vi kanskje hatt, men hvem har ikke det?

Skrevet

Ja, hans opptreden var nesten sjokkerende. Det viser bare hva disse menneskene gjemmer inni seg, og deres forunderlige evne til å prate med kløvet tunge.

Har sett på han som en av de "norskeste" innvandrene.

Skrevet

Gang på gang ser vi hvordan såkalte "moderate norske muslimer" opptrer når de føler seg provosert.

Da er det ikke mye som minner om "moderat" i meningene, og vi kan vel ikke annet enn å anta at det vil gjelde for de fleste muslimer?

Ergo kan det virke som om en "moderat muslim" er unntaket heller enn regelen.

Og det vil vi få merke når konfliktene spisser seg til.....

Skrevet

Gang på gang ser vi hvordan såkalte "moderate norske muslimer" opptrer når de føler seg provosert.

Da er det ikke mye som minner om "moderat" i meningene, og vi kan vel ikke annet enn å anta at det vil gjelde for de fleste muslimer?

Ergo kan det virke som om en "moderat muslim" er unntaket heller enn regelen.

Og det vil vi få merke når konfliktene spisser seg til.....

Som jeg tidligere har hevdet, er den "moderate muslim" en illusjon, i alle fall målt mot det som vi oppfatter som "moderat".

Ahslan viser dette med all tydelighet. Han har jo i årevis vært de naive islamistpapegøyenes fremste alibi for at det finnes "moderate muslimer".

Nå har han ved flere anledninger, grundig avslørt seg selv. Han sa jo omtrent med rene ord, at redaktøren fortjente en kule for det han hadde gjort.

Skrevet

Som jeg tidligere har hevdet, er den "moderate muslim" en illusjon, i alle fall målt mot det som vi oppfatter som "moderat".

Ahslan viser dette med all tydelighet. Han har jo i årevis vært de naive islamistpapegøyenes fremste alibi for at det finnes "moderate muslimer".

Nå har han ved flere anledninger, grundig avslørt seg selv. Han sa jo omtrent med rene ord, at redaktøren fortjente en kule for det han hadde gjort.

Jeg ble litt overrasket selv. Ikke minst når han omtaler redaktøren for avisen som en fundamentalist (hvilket jeg for øvrig kan være enig med han i), samtidig som han selv fremstår med like fundamentalistiske holdninger.

Gjest De dystre bøker
Skrevet

Selv du ville bli overrasket over hva som ligger i begrepet "vantro" for en "moderat" muslim.

Flere hundre vers i bøkene omhandler vantro og det forferdelige som skal skje dem.

Du kan selv tenke deg når bare en formaning som "hugg hodet av dem" er oversatt til "slå dem over nakken" i den norske oversettelsen av koranen.

Vi har allerede glemt at noen titalls tusen unge menn ble mobilisert i Oslo sentrum og gaulet drapstrusler mot nordmenn og nesten drepte en forlagsmann for det samme: blasfemi.

Skrevet

For tiden kjenner jeg at jeg er drittlei gnålet til muslimer om alt mulig som plager dem og alle regler og at de aldri får nok respekt. Det er så mye MAS.

Katolikkene likedan, kverna går og går ustanselig om regler og kvinner og jeg vet ikke hva.

Kan de ikke bare holde kjeft og tilbe i fred og ro i stua si og respektive forsamlingslokaler?

Skrevet

Rart at akkurat han går så hardt ut vedr. dette. Er det ikke han som hvert år arrangerer kristen julefeiring for folk som ikke har annet å gå til, hjemløse og enslige ?

Gjest De dystre bøker
Skrevet

For tiden kjenner jeg at jeg er drittlei gnålet til muslimer om alt mulig som plager dem og alle regler og at de aldri får nok respekt. Det er så mye MAS.

Katolikkene likedan, kverna går og går ustanselig om regler og kvinner og jeg vet ikke hva.

Kan de ikke bare holde kjeft og tilbe i fred og ro i stua si og respektive forsamlingslokaler?

Det handler om kontroll og makt.

Skrevet

Det handler om kontroll og makt.

Selvsagt.

Men like fullt er det GNÅL :)

Skrevet

Amen:-)

Gjest De dystre bøker
Skrevet

Selvsagt.

Men like fullt er det GNÅL :)

De har omsorg for andre vet du. Skal redde dem fra helvetes ild eller noe sånt. Det var bedre før kristendommen og islam kom, da hadde vi respekt for kvinner og dyrket sex som en gave fra gudene. Når skilte vi lag med fornuften? Gikk hver vår vei? Når ble kvinner syndige og sex en forbannelse?

Greit at menn føler behov for kontroll over kvinner, men de kan da kulen litt.

Skrevet

De har omsorg for andre vet du. Skal redde dem fra helvetes ild eller noe sånt. Det var bedre før kristendommen og islam kom, da hadde vi respekt for kvinner og dyrket sex som en gave fra gudene. Når skilte vi lag med fornuften? Gikk hver vår vei? Når ble kvinner syndige og sex en forbannelse?

Greit at menn føler behov for kontroll over kvinner, men de kan da kulen litt.

'Greit at menn føler behov for kontroll over kvinner, men de kan da kulen litt.'

Nei, det er ikke greit. Kontroll er en dårlig ting. Respekt, støtte og kjærlighet bør komme som en følge av at man gir, ikke fordi man kuer og krever.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...