Cathrinejenta90 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei.. jeg er ei jente på 15 snart 16 år.. har et spørsm./problem som jeg ikke tørr ta opp med f.eks noen jeg kjenner, så da jeg fannt ut om denne siden så ble jeg ganske lettet.. Jeg har nemmelig en slags kul inne i kjeden, den står liksom ut inni der.. når jeg kjenner på den så bøyer den seg ut fra skjeden på en måte.. på tuppen kan den kjennes ut som en liten munn omtrent med lepper liksom.. Den er ikke vond, å jeg har hatt den så lenge jeg kan huske.. den sitter ca 4-5 cm inne i skjeden til vanlig.. jeg har fast kjereste å å etter vi har hatt samleie har den gått lengere inn.. han har kjent den og lurer også på hva dette kan vere å om det er farlig på noen måte.. har et lite spsørsmål til også men dette vet jeg ikke om er ditt område da.. på innsiden av rumpeballen min har jeg en kul, likedann en mindre en litt lengre opp.. den største er kansje som tuppen au pekefingeren din å den minste er ganske liten, men den minste har vert litt vond.. har hatt detta ganske lenge.. Viste det til moren min å hun sa hun trodde det hvar en verkekul.. mange i falilien min som har hatt det.. hva tror du?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216422-hud-kul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.