Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Cathrinejenta90

Hei.. jeg er ei jente på 15 snart 16 år.. har et spørsm./problem som jeg ikke tørr ta opp med f.eks noen jeg kjenner, så da jeg fannt ut om denne siden så ble jeg ganske lettet.. Jeg har nemmelig en slags kul inne i kjeden, den står liksom ut inni der.. når jeg kjenner på den så bøyer den seg ut fra skjeden på en måte.. på tuppen kan den kjennes ut som en liten munn omtrent med lepper liksom.. Den er ikke vond, å jeg har hatt den så lenge jeg kan huske.. den sitter ca 4-5 cm inne i skjeden til vanlig.. jeg har fast kjereste å å etter vi har hatt samleie har den gått lengere inn.. han har kjent den og lurer også på hva dette kan vere å om det er farlig på noen måte.. har et lite spsørsmål til også men dette vet jeg ikke om er ditt område da.. på innsiden av rumpeballen min har jeg en kul, likedann en mindre en litt lengre opp.. den største er kansje som tuppen au pekefingeren din å den minste er ganske liten, men den minste har vert litt vond.. har hatt detta ganske lenge.. Viste det til moren min å hun sa hun trodde det hvar en verkekul.. mange i falilien min som har hatt det.. hva tror du??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216423-hud-kul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest livmormunnen?

kansje jeg vet ikke.. men er dette så fall normalt når den liksom "står ut" inni der.. Altså skjeden slutter ikke der den er, det fortsetter litt lenge inn.. hmm..

Min livmorhals er iallefall nesten like lang som pekefingeren min, så det er nødvendigvis mer skjede på alle kanter lengre innover.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216423-hud-kul/#findComment-1595565
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thekla84

Etter dine beskrivelser er dette livmortappen din. Den ligger ca 5 cm oppi skjeden (hos noen lengre inne og hos andre lenger ute). Når du blir opphisset i forbindelse med sex vil livmoren trekke seg litt opp i bukhuldn din og drar da med seg denne "hud-kulen" som du snakker om. Og det stemmer at skjeden er lengre enn enn denne kulen også, hvis du kjenner inni der med to fingre på hver side av livmortappen.

så for meg høres det helt normalt ut og ingenting å bry seg med ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216423-hud-kul/#findComment-1595591
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...